Voiks 10 poika mennä yksin hesaan viikoksi.

Poika11pian

Oon 10 v poika pian 11 ja haluaisin mennä viikoksi hesaan ja käydä heurekassa. Mutta mihin hotelliin pääsen ilman lupaa?

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maaaaååå

      Ilman lupaa kun lähdet niin olet kohta lastensuojelun asiakas. Jos rehellisesti sanoen sun täytyy päästä jostain syystä pois kotoa, voit ottaa yhteyttä lastensuojeluun.

    • Maaaaååå

      Itse asiassa luvankin kanssa hotellin työntekijä tekisi sun huoltajasta ilmoituksen lastensuojeluun, ja päätyisit ainakin jollain tasolla heidän asiakkaakseen.

    • täti

      Missään tapauksessa et saa lähteä yksin. Ota asia puheeksi vanhempien kanssa ja pyydä syntymäpäivälahjaksi, että menette sinne yhdessä vanhempien kanssa. Vieraiden ihmisten matkaan ei lapsi saa koskaan lähteä.

      On muita keinoja opiskella tieteitä. Voisit pyytää vanhempiasi tilaamaan Nuorten Luonto -lehden.

      Jos Sinua kiinnostaisi opiskella luonnontieteitä, opiskele koulussa ahkerasti biologiaa ja maantietoa sekä matematiikkaa. Siinä on hyvä pohja, jotta voit suunnata sitten lukioon ja yliopistoon. Pysy vain kiltisti kotona ja lue ahkerasti kaikenlaista. Pidä tavoitteet korkealla. Kärsivällisyys on tärkeää opiskelussa ja elämässä yleensä. Lähikirjastoon voit vanhempien luvalla mennä lukemaan ja sieltä voit kysyä apua, että löytyisi sopivia kirjoja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8316
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2253
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1929
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1654
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe