Menin ja ostin mustanpörssin paketin jossa oli sonyn vahvistin ja sonabin kaiuttimet. Paketti oli halpa mutta myyjä sai minut ylipuhutuksi. Kytkin laitteet ja äänenlaatu oli jotain aivan kamalaa. Ihmeteltiin kaverin kanssa missä vika? Säädöissä vai kaiuttimissa mutta ei vaan löydetty. Minulla oli edelliset kaiuttimet OR merkkiset ja vahvistin oli technics.
Äänenlaatu oli huomattavasti parempi niissä kun tällä sony sonab yhdistelmällä.
Paketti maksoi hiukan all 700€
Onko siis totta että halvat sonyt ovat romua vai onko vika noissa sonabeissa?
Sonab twin
9
8447
Vastaukset 9
- vanha sonabisti
Vika taitaa olla Sonyssä sekä Sonabeissa, enemmän kuitenkin varmaan kaiuttimissa. Ennenvanhaan (70-luvulla) Sonabit oli todella hyviä, mutta nykyään täyttä skeidaa.. Vanhat OR -kaiuttimet on paljon paremmat.
- :::::::::::::..
Sarja on selvästi tyypillistä market-roskaa. Palauta kiireesti ja osta sitten pala kerrallaan hyviä laitteita. Ja kuuntele kotona aina ennen ostopäätöstä. Kokemuksesta sanon, että jos jätät kotiisi tuon hankkimasi sarjan, tulet kiroamaan sitä kaikki seuraavat vuodet. Eli kannattaa nyt miettiä ja tehdä harkittu ostos.
- Hintatietoinen
Kannattaa ostaa asiantuntevasta liikkeestä! Mustatpörssit yms. myy kaiken maailman roskaa nykyisin, löytyyhän sieltä toki hyviäkin löytöjä mutta harvoin. Olen samaa mieltä kyllä edellisen kanssa että vika taitaa olla kummassakin, jos on rahaa niin vaihda kummatkin pois!
- ihan
kuuntelematta vehkeet? Ite oon AINA ottanu kotiin lainaan vehkeet, ennenku oon lyöny kaupat lukkoon. Kotona laitteet kuulostaa aina erilaisilta ku liikkeessä..
- KaarleX
Ton hintasissa vehkeissä vahvistimen laatu ei vaikuta ääneen mitenkään. Ei Sonabin kaiuttimilla.
- Sony hyvä
Eikä Sonyn vahvistimissa mitään vikaa ole. Ihan kelpo vehkeitä vielä tasokkaammissa systeemeissä.
- Anonyymi
Joo. Noi on ns.feikki Sonabit. Täyttä kuraa. Mut esim. Sonab OA12,14 jne. 70-luvulta on hyviä...
- Anonyymi
Kyllä Sonab- kaiuttimet ovat ihan hyviä peruskäyttöön. Mutta mistä sais teknisiä tietoja mallista gx 980?
- Anonyymi
Moi. Itsellä SX TWIN 800 kajarit. Molemmissa neljä liitintä. Miten moiset kytketään ? Kiitos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 65958
- 69722
- 133646
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk37625- 69596
Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️34588- 43559
SAHIMÄKI LOPETA
Miksi käyt Tupamäen Pekan kimppuun.?? Hänen asia mitä hän tekee tiloillaan. Oletko omista POTKUISTASI yhä katkera turve43551Rakas, rakkaampi, rakkain
Olen tullut siihen johtopäätökseen, ettei minun kannata rakastaa. Kaikki joita olen koskaan rakastanut vain kohtelevat m112515Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei19490Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k172474Ketä ajattelen
kun mietin, mitä sinulle kuuluu? En tunne sinua oikeasti, ja se on ehkä hyvä, koska jos tietäisin enemmän, se varmaan v18451Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto62386- 52369
- 42368
Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)29364- 17362
Työttömän miehen ihmisarvo
..parisuhdemarkkinoilla on olematon. Työtön mies on naisille ihmisjätettä, varsinkin jos sattuu olemaan vielä kunnolline96343YLINEN pilaa Ähtärin mahdollisuudet.
Vuodeosastopäätös jossa Nina Ylinen (sdp) äänesti niiden lopettamisen puolesta, hoitajille potkut ja silti arviointimene22338Kuhmolaiset valittaa kaikesta
Ootte te kyllä yksiä sanonko mitä... Kaikesta uudesta ja kaupunkia kehittävästå löytyy aina muutama vinkuja kun ei mene9338