hirveä jännitys. Onkohan ne juhannuksena töissä?
Helsingin tulosten odotus
16
51
Vastaukset
- odottavanaikaonpitkä
Eivät varmasti ole töissä. Ite veikkaan, että hyväksytyille ilmoitetaan 1.7. ja muille 3.7.
- Aaarrrghhg
Aaarrrghhg!!!! Vielä 2 viikkoa.
- Tulisnyjo1
Ei vain malttaisi odottaa.
- Toivottavastienlueenää
Menee yötäkin valvoessa kun vaan odottaa ajan kulumista. Voi kun pääsis nyt sisään. Tämä on jo 4 kerta peräkkäin kun haen ja parhaimmillaan olen jäänyt 10 pisteen päähän koekiintiössä.
- Oikikseenvaikkapakolla
Jos kolmen hakukerran jälkeen ei pääse edes lähelle sisäänpääsyrajaa (1-2 psitettä) kannattaa homma jättää sikseen, ellei ole jotain erityisiä syitä (esim. lukenut kaksi viikkoa kokeissiin tms.). Moni oikiksesta rannalle jäänyt pääsisi vaikka lääkikseen, mutta jostain syystä ei vaan ymmärrä hakea sinne minne olisi luontaisesti pätevä. Ihmiset voi karkeasti jakaa joko luonnontieteellisesti tai humanistisesti lahjakkaisiin. Jos ei kuulu jälkimmäiseen ei oikikseen kannata edes haaveilla, koska sisäänpääsystä huolimatta ei se ole oikea ala.
- Toivottavastienlueenää
Jos minua tarkoitat, niin olen aina tiennyt että minusta tulee lainoppinut. Nyt on tunne että vihdoin pääsen. Luin tosi paljon.
- gagsag
kellään mtn tietoa tuleeko helsingin tulokset kaikille vasta 3.7.?
- Laxontotuus
Tiedekunnan sivulla lukee että tulokset tulevat 3.7. Opettele etsimään tietoa jos haluat oikikseen.
- ljaklsa
niin tulee tiedekunnan sivuille 3.7.
3.7. lukee myös rovaniemen sivuilla, silti tuli jo opintopolkuun. - Laxontotuus
Siis TULOKSET TULEE 3.7!! Ei ne vielä voi näkyä opintopolkussa.
- gsagag
Laxontotuus kirjoitti:
Siis TULOKSET TULEE 3.7!! Ei ne vielä voi näkyä opintopolkussa.
"Jos olet rekisteröitynyt Opintopolku-palveluun, näet tulokset järjestelmässä heti, kun ne ovat valmiit, kuitenkin viimeistään 3.7.2015. Huomaa, että eri hakijoiden tulokset voivat valmistua eri aikaan, koska tarjottava opiskelupaikka riippuu kunkin hakijan hakutoivejärjestyksestä."
viimeistään - LEXontotuus
Eiköhän ne Helsingin tulokset tule maanantaina - tiistaina näkyviin Opintopolkuun.
- Valtsikkaan
Paniikki
- bbuuuuuu
Mulla ainakin vielä lukee, että "opiskelijavalinta on kesken".
- odottavanaikaonpitkä
niin mullakin! Ihan kamalan piinaavaa odotella tuloksia näin pitkään, varsinkin kun Rollon tulokset on tulleet viikonloppuna jo... Perjantaihin on vielä pitkä aika...
- oikkariksiPortsuun
Tulisivatpa pian... Vielä on toivoa pääsystä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3207600Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1761853
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j561181Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019