hirveä jännitys. Onkohan ne juhannuksena töissä?
Helsingin tulosten odotus
16
62
Vastaukset
- odottavanaikaonpitkä
Eivät varmasti ole töissä. Ite veikkaan, että hyväksytyille ilmoitetaan 1.7. ja muille 3.7.
- Aaarrrghhg
Aaarrrghhg!!!! Vielä 2 viikkoa.
- Tulisnyjo1
Ei vain malttaisi odottaa.
- Toivottavastienlueenää
Menee yötäkin valvoessa kun vaan odottaa ajan kulumista. Voi kun pääsis nyt sisään. Tämä on jo 4 kerta peräkkäin kun haen ja parhaimmillaan olen jäänyt 10 pisteen päähän koekiintiössä.
- Oikikseenvaikkapakolla
Jos kolmen hakukerran jälkeen ei pääse edes lähelle sisäänpääsyrajaa (1-2 psitettä) kannattaa homma jättää sikseen, ellei ole jotain erityisiä syitä (esim. lukenut kaksi viikkoa kokeissiin tms.). Moni oikiksesta rannalle jäänyt pääsisi vaikka lääkikseen, mutta jostain syystä ei vaan ymmärrä hakea sinne minne olisi luontaisesti pätevä. Ihmiset voi karkeasti jakaa joko luonnontieteellisesti tai humanistisesti lahjakkaisiin. Jos ei kuulu jälkimmäiseen ei oikikseen kannata edes haaveilla, koska sisäänpääsystä huolimatta ei se ole oikea ala.
- Toivottavastienlueenää
Jos minua tarkoitat, niin olen aina tiennyt että minusta tulee lainoppinut. Nyt on tunne että vihdoin pääsen. Luin tosi paljon.
- gagsag
kellään mtn tietoa tuleeko helsingin tulokset kaikille vasta 3.7.?
- Laxontotuus
Tiedekunnan sivulla lukee että tulokset tulevat 3.7. Opettele etsimään tietoa jos haluat oikikseen.
- ljaklsa
niin tulee tiedekunnan sivuille 3.7.
3.7. lukee myös rovaniemen sivuilla, silti tuli jo opintopolkuun. - Laxontotuus
Siis TULOKSET TULEE 3.7!! Ei ne vielä voi näkyä opintopolkussa.
- gsagag
Laxontotuus kirjoitti:
Siis TULOKSET TULEE 3.7!! Ei ne vielä voi näkyä opintopolkussa.
"Jos olet rekisteröitynyt Opintopolku-palveluun, näet tulokset järjestelmässä heti, kun ne ovat valmiit, kuitenkin viimeistään 3.7.2015. Huomaa, että eri hakijoiden tulokset voivat valmistua eri aikaan, koska tarjottava opiskelupaikka riippuu kunkin hakijan hakutoivejärjestyksestä."
viimeistään - LEXontotuus
Eiköhän ne Helsingin tulokset tule maanantaina - tiistaina näkyviin Opintopolkuun.
- Valtsikkaan
Paniikki
- bbuuuuuu
Mulla ainakin vielä lukee, että "opiskelijavalinta on kesken".
- odottavanaikaonpitkä
niin mullakin! Ihan kamalan piinaavaa odotella tuloksia näin pitkään, varsinkin kun Rollon tulokset on tulleet viikonloppuna jo... Perjantaihin on vielä pitkä aika...
- oikkariksiPortsuun
Tulisivatpa pian... Vielä on toivoa pääsystä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1897886
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes974205- 682712
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se751722Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.4001661- 641528
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201496Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171151Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841078Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791070