Helsingin tulosten odotus

Odotusta

hirveä jännitys. Onkohan ne juhannuksena töissä?

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • odottavanaikaonpitkä

      Eivät varmasti ole töissä. Ite veikkaan, että hyväksytyille ilmoitetaan 1.7. ja muille 3.7.

    • Aaarrrghhg

      Aaarrrghhg!!!! Vielä 2 viikkoa.

    • Tulisnyjo1

      Ei vain malttaisi odottaa.

    • Toivottavastienlueenää

      Menee yötäkin valvoessa kun vaan odottaa ajan kulumista. Voi kun pääsis nyt sisään. Tämä on jo 4 kerta peräkkäin kun haen ja parhaimmillaan olen jäänyt 10 pisteen päähän koekiintiössä.

    • Oikikseenvaikkapakolla

      Jos kolmen hakukerran jälkeen ei pääse edes lähelle sisäänpääsyrajaa (1-2 psitettä) kannattaa homma jättää sikseen, ellei ole jotain erityisiä syitä (esim. lukenut kaksi viikkoa kokeissiin tms.). Moni oikiksesta rannalle jäänyt pääsisi vaikka lääkikseen, mutta jostain syystä ei vaan ymmärrä hakea sinne minne olisi luontaisesti pätevä. Ihmiset voi karkeasti jakaa joko luonnontieteellisesti tai humanistisesti lahjakkaisiin. Jos ei kuulu jälkimmäiseen ei oikikseen kannata edes haaveilla, koska sisäänpääsystä huolimatta ei se ole oikea ala.

      • Toivottavastienlueenää

        Jos minua tarkoitat, niin olen aina tiennyt että minusta tulee lainoppinut. Nyt on tunne että vihdoin pääsen. Luin tosi paljon.


    • gagsag

      kellään mtn tietoa tuleeko helsingin tulokset kaikille vasta 3.7.?

    • Laxontotuus

      Tiedekunnan sivulla lukee että tulokset tulevat 3.7. Opettele etsimään tietoa jos haluat oikikseen.

      • ljaklsa

        niin tulee tiedekunnan sivuille 3.7.

        3.7. lukee myös rovaniemen sivuilla, silti tuli jo opintopolkuun.


      • Laxontotuus

        Siis TULOKSET TULEE 3.7!! Ei ne vielä voi näkyä opintopolkussa.


      • gsagag
        Laxontotuus kirjoitti:

        Siis TULOKSET TULEE 3.7!! Ei ne vielä voi näkyä opintopolkussa.

        "Jos olet rekisteröitynyt Opintopolku-palveluun, näet tulokset järjestelmässä heti, kun ne ovat valmiit, kuitenkin viimeistään 3.7.2015. Huomaa, että eri hakijoiden tulokset voivat valmistua eri aikaan, koska tarjottava opiskelupaikka riippuu kunkin hakijan hakutoivejärjestyksestä."

        viimeistään


      • LEXontotuus

        Eiköhän ne Helsingin tulokset tule maanantaina - tiistaina näkyviin Opintopolkuun.


    • Valtsikkaan

      Paniikki

    • bbuuuuuu

      Mulla ainakin vielä lukee, että "opiskelijavalinta on kesken".

    • odottavanaikaonpitkä

      niin mullakin! Ihan kamalan piinaavaa odotella tuloksia näin pitkään, varsinkin kun Rollon tulokset on tulleet viikonloppuna jo... Perjantaihin on vielä pitkä aika...

    • oikkariksiPortsuun

      Tulisivatpa pian... Vielä on toivoa pääsystä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      413
      1716
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1348
    3. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      172
      1334
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      117
      1285
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1026
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      936
    7. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      890
    8. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      92
      881
    9. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      866
    10. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      110
      834
    Aihe