Joo, eli yks mies oli raskaana ja synnytti alien-vauvan:) ja meni naimisiin yhden miehen kanssa. Muille sattunut samalla tavalla?
Vastaukset 8
- Jenkkapoo
HÄ? Siis en mä ees tienny et siin vois tulla miehetki raskaakas...mimmonen se alienvauvva oikein ees o? Kuvailisiks sitä ihan parilla sanalla..ku ois hauska taas tietää...
PS: Jos on jotain sims2 kuvii...nii pistäkää mulle sähköpostilla... [email protected]- sims2
...niin pelaa Uteloisilla Outolaaksossa.
- joookuuu
ihan samanlainen kuin tavallinenki ihminen, mutta se on vihreä. Sitten kun vauva alkaa kasvaa isommaksi, se on kasvoiltaan "vähän" erinnäköinen kuin täysihmiset. Esim. mustat silmät, tosi terävä leuka tms...
- Jenkkapoo
joookuuu kirjoitti:
ihan samanlainen kuin tavallinenki ihminen, mutta se on vihreä. Sitten kun vauva alkaa kasvaa isommaksi, se on kasvoiltaan "vähän" erinnäköinen kuin täysihmiset. Esim. mustat silmät, tosi terävä leuka tms...
Joo...kiitti tiedosta...Muistelisin et olisin nähny niit joissain kuvis...
- vilppu_89
Jenkkapoo kirjoitti:
Joo...kiitti tiedosta...Muistelisin et olisin nähny niit joissain kuvis...
Ainakin mun nainen sai
- Jenkkapoo
vilppu_89 kirjoitti:
Ainakin mun nainen sai
O.o
Toivottavasti ymmärsitte hymiön... Jenkkapoo kirjoitti:
O.o
Toivottavasti ymmärsitte hymiön...Jos se oli alienin kanssa "silleen" :P
Mutta jos ufot nappaa sen niin silloin se ei tietääkseni voi tulla raskaaksi vaan miehet voi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361780- 72599
- 49590
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38589- 65575
- 30566
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522