Haaveillaan ja etsiskellään perheeni kanssa sopivaa tonttia Jokijärven rannalta, johonka rakentaisimme ympärivuotiseen käyttöön tulevan mökin.
Sattuukos täällä olemaan järven rannalla jo oman mökin omaavia henkilöitä? Kiinnostaisi tietää alueen hyviä ja huonoja puolia. Oletteko viihtyneet ja olleet tyytyväisiä?
Jokijärven mökkeilijät
5
782
Vastaukset
- epät
Onko Jokijärvi järvi vai joki? Tämä asia on vaivannut minua.
- Neribase
Sehän on järvi.
- Joutomaanparoni
Voin myydä muutaman hehtaarin suota samalta kylältä. Jos rakennat helekutin korkean tornitalon niin saatat nähdä järvellekkin. Paljonko tarjoat?
- murhijokinen
Jokijärvi onjärvi, mutta jokea pitkin pääsee kirkolle asti jos uskaltaa laskea koskia. Ja talvisin on hyvät ladut joka suuntaan. Ylös jokea voi mennä aika pitkälle kanssa. Siellä voi kalastaa ja hillastaa, laavujakin löytyy. Jokijärvi onsopivan kokoinen järvi ja eri tyyppisiä rantoja löytyy, ei ole pakko tyytyä suohon. Toivon että teille löytyy sopiva tontti.
- Anonyymi
Jokijärvi on Taivvalkosken kunnassa oleva iijoen osa laajentunut järven kokoiseksi.Iijoki alkaa Kuusamon iijärvilltä ja laskee mereen Ii nimisessä kunnassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1274205
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k233002Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132534- 462111
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2551694Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt461626- 321557
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201426- 281420
- 951201