Vihaan, vihaan, vihaan. Toivon hänelle yhtä suurta kärsimystä, kun on minulle aiheuttanut. Paljon olen sietänyt, mutta nyt tuli piste.
vihaan exääni
6
1369
Vastaukset
- valto.lähes.vainaa
ap.
Sinulla oli ilmeisesti jo suhteeseen mennessäsi tai ajautuessasi vihaa sisälläsi. Se mikä on sisällä. pyrkii jotakin kanavaa kautta ulos.
Muistelepa elämääsi kuusi vuotiaana, kymmenvuotiaana, viistoista vuotiaana. Ehkä sinulle ei annettu olosuhteita osoittaa vihaasi tai rakkauttasi.
Otaksun että olet nainen. Minä olen mies. Lytätty, vailla itsetuntoa.
Olen saanut paljon pakkeja naisilta. Niin paljon etten enää muista.
Oikeastaan tunnistan sinut. Haluaisin auttaa, mutta epäilen mahdollisuuksiani. - kännistennaistenpanijat
On hyvä että naiset valikoi.ei jää mieshuorille valinnanvaraa
- kyllästetty
Mulla on niin hirviömäinen ex,että jos kuvailisin kaiken miten hän on mua vajaan kahden vuoden 'seurustelun' (huomaa todellakin sitaattimerkit) ajan kiusannut henkisellä väkivallalla sekä narsistisella yliotteella,tulisi siitä kokonainen,itseään toistava kirja. Merkittävintä on,että hän on uhannut nämä pikku vuodet koko ajan uusilla,lähinnä seksisuhteilla arviolta parinsadan naisen kanssa (ollut siis hyvin uskoton puheissaan ainakin), halveksinut ja mitätöinyt mua kaikin tavoin, hyväksikäyttänyt etenkin seksissä,vertaillut ex-kihlattuunsa, vienyt multa terveyden ja itsetunnon valheilla ja petoksilla ymym. Olen kuulemma ollut vain tähdenlento hänelle, olen hullu ja sairas kaikkien (hänen valikoidun kaveripiirin)mielestä,mulla ei hänen mielestä oo yhtäkään ystävää (koska mut irtisanottiin puolueellisesti entisestä työstä työilmapiiriongelman 'syntipukkina') ja pienellä paikkakunnalla oon kuulemma kaikkien tuntema hullu. Kaiken tämän perusteella minä vihaan ja halveksin HÄNTÄ entistä syvemmin ja toivon hänen elämälleen erittäin kolkkoa loppua.Ja huomatkaa härskiydessään hän vielä keksi ehdottaa, että hänen ovensa on edelleen auki,jos haluan häneltä seksiä!
- ReipastuHeti
Älä ryve enää paskassa. Ota itseäsi niskasta kiinni ja näytä miten pärjäät ja kuinka hieno ihminen olet. Se on paras kosto. Kaikille.
- Matkajatkuu
Oon jo antanut anteeksi x.lleni. pari kertaa yritti tappaa meidät. On jo jättänyt rauhaan ainakin toivon niin.😔
- Anonyymi
Miehet ovat kusipäitä ! Kun alapää toimi, sitten pää ei toimi ollenkaan!!! Ainakin minullakin on semmoinen vävy !!!!!!!!!!!!!!!!:((((((((((((((
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv1894255"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?952793Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!
Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am1462299Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin
Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p8622606 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark402195- 192041
Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.302027Mahonselän jäät - Saaristokunta Lieksa brutaalisti kriisin partaalla!
Lieksan loppuvuoden hyvän kehityksen jälkeen ei olisi uskonut että palstan ahkerista kommentoijista huolimatta matkailu1371871- 851859
Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m201846