Älkää yksinäiset olko ilkeitä!

Nytmenkääasenneremonttii

Olen tavannut monia yksinäisiä ja kyllä syytä on heissäkin! Nimittäin jos olat ilkeä ja letkauttelet toiselle ei kukaan vaan jaksa! Täälläkin on hirveän negatiivinen henki! Kuka ihme haluaa kuulla ettet miellytä häntä ollenkaan missään? Ei kukaan!

Ihmiset opetelkaa aidosti tykkäämään ihmisista ! Muuta polkua ei ole toisten luokse! Muuten he eivät tykkää olla seurassanne!

Ja kunnon käytöstavat opetelkaa! Ei ollenkaan tätä mitä täällä suollatte! Toiset ihmiset eivät ole mikään roskakori jonne kaadat omat lastisi! He ovat tuntevia ja ajattelevat teistä huonoa. Kun annatte huonoa! Se on niin yksinkertaista todella!
Asenneremonttiin siis !

14

55

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onsenoinkin

Varsin moni yksin oleva katkeroituu. Tuo näkyykin kilpailussa muita vastaan. Ei oikeastaan edes haluta etsiä kavereita, kun halutaan olla parempia.

Monissa on kyllä hyviäkin tyyppejä, mutta pidemmän päälle ei kukaan jaksa olla hyvä tyyppi, jos siitä ei ole mitään hyötyä.

• pong

Molempia puolia voi tässä ymmärtää, kosa ehdottomasti on totta, että on helpompi ylläpitää ystävyyksiä ja tutustua, jos aidosti pitää muista ihmisistä. Mutta toisaalta ei tunteillekaan mahda mitään... Ne vain olisi hyvä kanavoida jonnekin muualle kuiin mujihin ihmisiin, ihan kaikkien edun vuoksi

• työnnähanuriis

Pelkästään tässä maassa on jo kuusinumeroinen luku nettisittiäiskyttääjä stalkkareita, henkilöitä jotka rikollisin keinoin kyttäävät toisia käyttäen hyväkseen tätä kaikkialle ympätyn paskateknologian sisään rakennettuja aukkoja, minkä kautta näin voidaan toimia. Tämän paskasivuston ylläpitofeikkiämmiä myöten. Joko tekevät sitä itse, ovat tehneet tai ovat verkostoituneena sellaisiin jotka toimivat näin.
      Tämä paskateknologia on oma lukunsa, nämä organisaatiokyttäykset joille tämä kaikki paska on rakennettu tarkoituksella alusta alkaen tällaiseksi, että näin voidaan toimia. Mutta kun täällä siis on näitä muitakin nettisittiäispaskakasoja, yhden sortin järjestäytynyttä rikollisuutta.
      Tämmöisillä suolistopaskasivustoilla kuin myös monilla muillakin kannattaa aina ensimmäiseksi ottaa sellainen asenne ja kanta, että tällaisten mätipaskain kanssa on täälläkin tekemisissä. Ei näille pidäkään olla mielin kielin, paskakriminaali on aina ja kaikkialla samaa, jos niitä ei rangaista tekosistaan, ne alkaa tehdä sitä aina vaan lisää ja entistä enemmän. Näitä tämäntyyppisiä paskakriminaaleja on tässä maassakin jo joka puolella pilvin pimein. Hyysää sää vaan paskaa jos haluat, mutta sellaisiakin mielipiteitä löytyy, että aina tavatessa paskakasalle nappi ottaan.

• Mitenontämä

Kyllä netissä on kyttääjiä mutta en ainakaan itse hyysää vaan blokkaan kaikki häiriköt vaan pois! Ovatko nämä sitten juuri niitä joita muutkin muuallakin blokkaavat veks? Siksikö ne stalkkeroivat kun ei muuten enää pääse tekemisiin kuin väkivalloin? Aika iso purkaus sulta miten oikein päädyit tekemisiin stalkkereitten kanssa ? Onhan koneessasi nappi jolla saat heitä minimoituun!

• Aikaoutoakuviota

Miten se että joku tykittää sinua ongelmillaan voisi olla syynä omaan katkeroitumiseen? Tehän olette kaksi eri ihmistä ! Narsistit nyt osuvat sinuss aheikoimpaan kohtaan mutta kun tiedät tämän vahvista sitä kohtaa suojaamalla ettei pääse käsiksi lainkaan! Lähdet vaan eri suuntaan!

Onkohan täällä narsistisia joille on oikeus itse käyttäytyä pahemmin kuin toinen teki? Että nappia otsaa huh sentää...

• kiujhygfdsfgh

Nimenomaan ne tunteettomat, muista piittaamattomat ja väkivaltaiset paskiaiset keräävät naispuolista seuraa ympärilleen ja saavat jopa miestenkin arvostusta. Sellaisten ei tarvitse välittää kenestäkään. He tyhjentävät pussinsa kulloiseenkin muijaan ja potkivat sen jälkeen kyseisen akan huit helvettiin ja haistattavat vielä paskat päälle, nämä kun tietävät, että naisia on tyrkyllä jonoksi asti.

Tosiasia on se, että kiltit ihmiset (ainakin miehet) jäävät ilman muiden mielenkiintoa, koska kiltit ovat vässyköitä, eikä ketään kiinnosta sellaiset, kuin hyväksikäytettävinä. Vittumaisia ihmisiä pidetään enemmän särmikkäinä kuin vittumaisina, ja se tekee heistä vain mielenkiintoisempia ja jänniä. Nimenomaan ne yksin kyyhöttävät hiljaiset ovat takuulla aidosti kiinnostuneempia muista ihmisistä, hehän luultavasti kaipaavat seuraa ja muiden ihmisten läsnäoloa ja pitäisivät takuulla toisen ihmisen läheisyyttä spesiaalina juttuna, eikä minään itsestäänselvyytenä.

Täälläkin päin olen vuosia seurannut, kuinka eräälläkin kusipäällä on jatkuvasti porukkaa ympärillään, vaikka ei mitään muuta osaa tehdä, kuin ryypätä, hajottaa paikkoja, haastaa riitaa, heitellä ihmisiä sillalta veteen ja istua siinä sivussa linnassa pahoinpitelystä, eli täysi idiootti kyseessä. Muijakaverikin haluaa jatkuvasti palata kyseisen häiskän hakattavaksi ja haukuttavaksi, vaikka tasan tarkkaan parempiakin vaihtoehtoja olisi. Kaiken lisäksi tämä sankari ei ole edes mitenkään upea ulkoisilta puitteiltaan, vaan suoraan sanottuna ruma ja yli vuosikymmenen vanhempikin kuin tuo neitonen. No, muijan kohdallahan tuo selittyy naisille tyypillisellä hybristofilialla, mutta en sitten ymmärrä, kuinka muut jaksavat nauttia tuollaisesta pelleilystä.

• Kilttis

Naiset tuomitsee miehen jo ennen kun mies ehtii avata suunsa. Kyllä minä osaan käyttäytyä muiden silmissä enkä ole ilkeästi sanonut kenelekkään päin naamaa mutta kukaan ei vaan näe sitä koska kukaan ei halua tuntea minua.

• kungpao

Suvaitsematon olet, jos et hyväksy minua tälläisenä kun olen!

• paskaa_kaikki

Jos joku perustais jonkinlaiset salaiset eliminointijoukot, tehtävänä jäljittää kaikki paska täältä maailmasta koko pallon laajuisesti ja eliminoida ne, sellaiseen toimintaan saattaisin vielä piristyä mukaan, juuri mikään muu ei enää kiinnosta. Listalla voisi olla alusta alkaen jokaisen yhteiskunnan sekä ylimpiä että alimpia.
      Nettipaskasittiäiset ja miksei vaikkapa koko taustalla oleva paska, näitä suurimpia jättiyrityksiä myöten. Pääomistajat, alulle laittajat ja avaintekijät, melkein kaikki mukaan kytkeytynyt paska. Tavoitteena kaikenlaisen paskaterrorismin vähentäminen, nappi vaan ottaan noin kuvaannollisesti ja reaalisesti aina tavoitettaessa, keinovalikoima voisi toki olla laaja. Siinä työssä vaan saattaisi joutua kaivamaan esiin koko tämän veroparatiisi paskatouhunkin ja listimään jokaisen osallisen sieltäkin, kerralla kaikki siivottua. Rapakon taus touhut, siellä riittäis myös siivottavaa niin kuin vähän jo joka puolella. No, saahan tuota uneksia, sitä lopullista tuhoa odotellessa...

• mkääkkä

Monet ihmiset kärsivät voimakkaista vihantunteista joita kokevat syvän uupumuksen ohella. Mitä enempi on juopponarkki-rötöstäjaporukkaa tuttavina ja omassa lähisuvussa - sitä vaikeammista ongelmista lienee kyse. Jotenkin kun oma elämäkin on pistetty tuhannen sirpaleiksi - kai se merkitsee etteei pysty olemaan mikään voimavara toisillekaan ja on mielestäni hvä asia etta ihminen tunnistaa rajallisuutensa ja torjuntakin pelaa edes joskus. Joku rajattomuus tuo aina niin syvää kärsimystä ja tuskaa/surua ettei löydy edes sanoja sitä kuvaamaan.
      Tosi raakuutta "elämisen ja elostelun ohella löytyy kyllä myös parisuhteisista ja joistakin ryhmistä myös - miksi yksinäist ihmisten varsinainen ongelma olisi juuri ilkeys ja inhottavuus/kaikkinainen kelpaamattomuus mihinkään jos kanssaihmiset sen selvästi ovat heille osoittaneet omalla käytöksellään? Ovat tietysti omalla tavallaan varsin oikeassa.

• Aloittajavastaatäällä

No tämä ilkeys oli huomiona täällä vaan . Eihän tuolla tavalla kommunikoimalla kukaan halua edes olla lähimaillakaan mitä tapaa täällä harrastetaan! Yritin joskus antaa jotain vinkkejä yksinäisyyteeen ja se oli ihan hirveää se vastaanotto täällä vaikka muut kaverini ottavat semmoiset kivana juttuna- silloin tajusin että tämä on ehkä yksinäisten yksi isokin ongelma?

• Sipilästäseuraava

Ei oman pään isällä oleva viha ole kenenkään muun pään sisällä olevaa vihaa ja sille voi itse vaan tehdä jotain- riippumatta siitä miten ollaan kohdeltu! Se huono kohteluhan on ihan vaan niitten toisten ongelma. Heidän käytöstavat siinä ovat huonot, ei kohteen useinkaan!

• Hyviä neuvoja:). Itsekkin nykyisin suht yksinäisenä pidän silti positiivisen asenteen

• Niihäseo

Niinhän se on, että ei se pelkkä yksinäisyys tee kenestäkään automaattisesti jotain hyvää ja jaloa ihmistä. Jotkut yksinäiset ovat guspäitä. Jotkut yksinäiset ovat ääliöitä. Moni heistäkin on voinut olla ihan mukava tyyppi, mutta on sitten ajan myötä katkeroitunut. Se katkeroituminen ei kuitenkaan ole mikään tekosyy sille, että on guspiä nykyään muita kohtaan, varsinkin sellaisia jotka eivät ole mitenkään syyllisiä siihen tilanteeseen. Ei muilla ole mitään velvollisuutta olla jonkun sylkykuppina ja ilkeilyn kohteena vain siksi että sillä on ollut joskus vaikeaa ja on katkeroitunut.

Jos oikeasti haluaa löytää ystäviä yms, niin silloin on kyllä itsekin tehtävä jonkinainen asennemuutos ja edes yrittää olla mukava muita kohtaan. Silloin usein saa itsekin parempaa käytöstä osakseen kuin kaikille räksyttämällä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      198
      2918
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      120
      2023
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      61
      1672
    4. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      179
      1562
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      171
      1509
    6. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      183
      1430
    7. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1278
    8. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      75
      1231
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1208
    10. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1121
    Aihe