Aatelin jäädä kotiin

kotirouvantarinoita

kotirouvaksi, kun ei ole hyvää palkkatyötä tarjolla. Mies tienaa tosi tosi tosi hyvin, että pystyy elättämään meidät kaikki, ja tekee tosi pitkää päivää. Meillä on kuusi lasta, viisi koiraa ja neljä kissaa, kaksi marsua, viisi hamsteria, yksi hevonen, kuusi lammasta, ja kanoja. Asumme ihanalla matilalla, ei maatila vaan maa tila. Kukat kukkii ja luonto näyttää parhaat puolensa . Olen koti ihminen enkä jaksaisi aina nousta aamuisin, tykkään nukkua pitkään ja puuhastella sitten pitkään iltaan. Koti tulisi hoidettua kyllä ja eläimet enhän muualle ehtisikään,niin ja ne lapset tietenkin. Meillä on kyllä koptiapulainen ja puutarhuri jotka huolehtii sitten noista kurjista hommista. Mulel sopii kyllä kotirouvana lo, olen sen luontonen että en hössötä enkä stressaa, vaan olen ja olen. Sopiiko sulle vai ootko stressaaja tyyppi? Ei kannata, siitä kärsii itse ja tulee ärtynyt olo.

18

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eikö.vaan

      Voisit jättää nuo satuilusi jollekin sellaiselle, jolla on paremmat kirjoittajan lahjat.

      • rahaaonvaikkakuin

        Ootko kade? Älä suotta, voithan sinäkin kokeilla. Ei kukaan sitä kiellä, jos sulla on rahaa niin mikä ettei, se vaatii paljon.


      • Lopetajo
        rahaaonvaikkakuin kirjoitti:

        Ootko kade? Älä suotta, voithan sinäkin kokeilla. Ei kukaan sitä kiellä, jos sulla on rahaa niin mikä ettei, se vaatii paljon.

        Älä lissu selitä, ei sulla ole mitään olet yksinäinen katkera pas-kan jauhaaja.


      • Eikö.vaan
        rahaaonvaikkakuin kirjoitti:

        Ootko kade? Älä suotta, voithan sinäkin kokeilla. Ei kukaan sitä kiellä, jos sulla on rahaa niin mikä ettei, se vaatii paljon.

        Miksi olisin kade? En ole koskaan kadehtinut ketään. Olemme molemmat mieheni kanssa niin rikkaita, ettei kummankaan tarvitse tehdä pitkää päivää. Meille jää tätä yhteistä aikaa lomailla ja lempiä. <3


      • yksinköoletkyllä
        Eikö.vaan kirjoitti:

        Miksi olisin kade? En ole koskaan kadehtinut ketään. Olemme molemmat mieheni kanssa niin rikkaita, ettei kummankaan tarvitse tehdä pitkää päivää. Meille jää tätä yhteistä aikaa lomailla ja lempiä. <3

        Sinä taidat olla kade, kun sinulla ei ole lapsia. Yksinäinen pas.kaparka. Rikkaudesta voit vain haaveilla ja rakkautta et tule koskaan tuntemaan.
        Sinulle nämä kirjoittelut antaa tyydytyksen, jota et muualta saa. Koet varmaan orgasmin, kun yksinäsi repostelet sairaita juttujasi.
        Sairashan sinä olet, mutta et sinä sitäkään tunnista itsessäsi. Jonain päivänä sinulle käy todella huonosti jos et mene hoidattamaan itseäsi.
        Sinä tukehdut yksinäisyyteesi.


      • Eikö.vaan
        yksinköoletkyllä kirjoitti:

        Sinä taidat olla kade, kun sinulla ei ole lapsia. Yksinäinen pas.kaparka. Rikkaudesta voit vain haaveilla ja rakkautta et tule koskaan tuntemaan.
        Sinulle nämä kirjoittelut antaa tyydytyksen, jota et muualta saa. Koet varmaan orgasmin, kun yksinäsi repostelet sairaita juttujasi.
        Sairashan sinä olet, mutta et sinä sitäkään tunnista itsessäsi. Jonain päivänä sinulle käy todella huonosti jos et mene hoidattamaan itseäsi.
        Sinä tukehdut yksinäisyyteesi.

        Minulla on mieheni kanssa kolme lasta. Olemme oikein hyvin toimeentulevia. Kannattaisikohan sinun hakeutua hoitoon ja hankkia kunnon lääkitys, Lissukkainen?


      • töitäsinulle
        Eikö.vaan kirjoitti:

        Minulla on mieheni kanssa kolme lasta. Olemme oikein hyvin toimeentulevia. Kannattaisikohan sinun hakeutua hoitoon ja hankkia kunnon lääkitys, Lissukkainen?

        Aatelitko että et mene palkkatöihin. Miten menisitkään. Eihän sinulla ole koulutusta.
        Kuitenkin voit tehdä maatessasi harmaata työtä. Kun ukkos on koko ajan töissä, niin leväytäppä jalkasi niin alkaa sullekkin omaa rahaa tulla, ei tarvii luuserina elää.
        Niin mistäs tiedät, missä se ukkeli reissaa. Saattaa olla joku blondi kierroksessa ja heittää sinut rahattomana pellolle.
        Niin että eikun hankkimaan, tulevaisuutta varten.


      • Lissullaaikaaaa

        Nuo lissun stoorit on yhtä pitkiä kun paksujakin, ihan täyttä sontaa, yksinäisyydessään ja katkeruudessaan keksii jotain ajankulua.


      • Eikö.vaan
        töitäsinulle kirjoitti:

        Aatelitko että et mene palkkatöihin. Miten menisitkään. Eihän sinulla ole koulutusta.
        Kuitenkin voit tehdä maatessasi harmaata työtä. Kun ukkos on koko ajan töissä, niin leväytäppä jalkasi niin alkaa sullekkin omaa rahaa tulla, ei tarvii luuserina elää.
        Niin mistäs tiedät, missä se ukkeli reissaa. Saattaa olla joku blondi kierroksessa ja heittää sinut rahattomana pellolle.
        Niin että eikun hankkimaan, tulevaisuutta varten.

        Ei kun minä olen kyllä palkkatöissä samoin mieheni. Etkö sinä reppana ymmärrä tämän saitin keskustelun rakennetta?


      • aamujumppaa
        Eikö.vaan kirjoitti:

        Ei kun minä olen kyllä palkkatöissä samoin mieheni. Etkö sinä reppana ymmärrä tämän saitin keskustelun rakennetta?

        Voi, voi. Kun hyvää palkkatyötä etsit niin tuossa ilotyttönä hankit varmaan mukavasti. Vanhat ukot kyllä maksaa hyvin, nuoret ei halua sinulta mitään. Eikun sänkyyn makaamaan. Aloitat heti aamusta niin saat hyvän herätyksen jo eka asiakkaalta.


      • Eikö.vaan
        aamujumppaa kirjoitti:

        Voi, voi. Kun hyvää palkkatyötä etsit niin tuossa ilotyttönä hankit varmaan mukavasti. Vanhat ukot kyllä maksaa hyvin, nuoret ei halua sinulta mitään. Eikun sänkyyn makaamaan. Aloitat heti aamusta niin saat hyvän herätyksen jo eka asiakkaalta.

        Luuletko sinä pöljä, että minä olen tämän ketjun avaaja, vai mitä ihmettä sinä höpäjät? Hakeudu tietokonekurssille. :D


      • ettäsillälailla
        Eikö.vaan kirjoitti:

        Luuletko sinä pöljä, että minä olen tämän ketjun avaaja, vai mitä ihmettä sinä höpäjät? Hakeudu tietokonekurssille. :D

        No nää kommentit on varmaan sille aloittajalle. "aatelin jäädä kotirouvaksi, kun ei ole hyvää palkkatyötä tarjolla... "


      • Eikö.vaan
        ettäsillälailla kirjoitti:

        No nää kommentit on varmaan sille aloittajalle. "aatelin jäädä kotirouvaksi, kun ei ole hyvää palkkatyötä tarjolla... "

        Mut, siis, onko nämä kaikki vastailijat jotain vajaita tämän avaajan lisäksi, vai mitä ihmettä? Oikeastiko ne ei tajua lukemaansa? Lainataan tuota mun "Eikö.vaan" -nimimerkillä kirjoittamiani tekstejä ja sitten ollaan muka kirjoittavinaan tuolle avaajalle. Voi elämä!


      • yksityöriittää
        aamujumppaa kirjoitti:

        Voi, voi. Kun hyvää palkkatyötä etsit niin tuossa ilotyttönä hankit varmaan mukavasti. Vanhat ukot kyllä maksaa hyvin, nuoret ei halua sinulta mitään. Eikun sänkyyn makaamaan. Aloitat heti aamusta niin saat hyvän herätyksen jo eka asiakkaalta.

        Mikä on ilotyttö?
        Tiedätkö mull aon mies ja lapset, ja siksi olen kotirouvana. On kiva hoitaa omat lapset ja koti, jos olisi töissä ei sitä jaksaisi, se on jompikumpi, työ, tai lapset ja koti. Me valitsimme kodin ja lapset.
        On ihnaa kun ei tarvi kahta työtä, naisella lähes aina on kaksi työtä ulkopuolinen ja oma koti.
        Miehet pääsee helpolla ei heillkään ole kuin se kodin ulkopuolinen työ, yksi työ.


      • Eikö.vaan
        yksityöriittää kirjoitti:

        Mikä on ilotyttö?
        Tiedätkö mull aon mies ja lapset, ja siksi olen kotirouvana. On kiva hoitaa omat lapset ja koti, jos olisi töissä ei sitä jaksaisi, se on jompikumpi, työ, tai lapset ja koti. Me valitsimme kodin ja lapset.
        On ihnaa kun ei tarvi kahta työtä, naisella lähes aina on kaksi työtä ulkopuolinen ja oma koti.
        Miehet pääsee helpolla ei heillkään ole kuin se kodin ulkopuolinen työ, yksi työ.

        Hei, lissu-ukko. Eikö sua kiristä ne sukkahousut näin kesähelteillä?


    • 7167

      Paljon karummat puitteet.
      Vaikka en olekaan äiti niin vaimoni on. Jo ennen ensimmäisen tenavan hankkimista olimme sopineet hänen jäämisestään kotiin. Silloin meillä ei olisi ollut mitään mahdollisuutta kunnalliseen päivähoitoon.
      Vaimo jäi kotiin äitiyslomalta. Hankimme ensimmäisen tenavan. Toisen saminen kesti 1v 9kk.
      Mainittakoon, että silloin lapsilisät olivat todella pieniä ja 3kk:n välein maksettavia eikä mitään muuta kompensatiota ollut.

      Nuoremman mentyä ala-asteelle päätti vaimo rikastuttaa elämäänsä menemällä markettiin kassalle iltatyöhön. 22h/vko. Ainoa ikävä puoli oli työlauantait.

      Ei ollut elukoita. Ok:n tontti 920m2 joka oli täysin minun ja sittemmin penskojen hoidossa.
      Emme pitäneet tuota mitenkään kummoisena ratkaisuna. Sopi meille hyvin.

      • 88776655

        "...silloin lapsilisät olivat todella pieniä ja 3kk:n välein maksettavia eikä mitään muuta kompensatiota ollut."
        Tuolloin oli perheverotus ja lapsivähennykset voimassa.
        Olen itsekin laskenut, että mitä voittaisimme verotuksessa jos Suomessa olisi vanhan ajan perheverotus ja mieheni tuloilla se tekisi meidän pussiin lisää lähes kymppitonnin vuodessa.
        Myöskin inflaatio nakersi mukavasti asuntolainoja 70-luvulla... Inflaatioprosentit oli hiukan eri luokkaa 70-luvulla kuin nykyisin! Myöskin markka devalvoitiin, jolloin lainatkin "pienenivät".

        Eli kyllä niitä muita "kompensaatioita" olikin.
        Ja erinomaisen hyvin olikin...


    • Näillämeninjahyväniin

      Olen iloinen jos aloittaja on löytänyt onnen kotirouvana olemisesta. Vähän henkisesti oudolta tosin vaikutat, mutta kai sitten lapsistasi ihan hyviä tulee, mitäpä minä arvostelemaan. Itsestäni siihen kotirouvaksi ole. Otin palkattomat lisälomat siksi kun työnantaja ne mahdollisti. En edes hakenut tukia, myös oman perheeni taloudellinen tilanne on hyvä. En viihtynyt, turhauduin, vaikka kuinka koetin mennä tilaisuuksiin minne voi lapsen kanssa mennä. Kun pääsin takaisin töihin, olin riemuissani. Ja ilmiselvästi parempi äiti lapsilleni. Onneksi on tarhat ja siellä asianmukainen hoito ja leikit ja kehittämiset. Tunsin syyllisyyttä, mutta sitten päätin hyväksyä itseni sellaisena kuin olen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Yritin nainen

      Kaikkeni ettei meidän välille syntyisi mitään. Tiesin jo hyvin alussa että sinä olet minun heikko kohta. Lopulta kuitenk
      Ikävä
      110
      2227
    2. Miksi et voi

      Soittaa tai laittaa viestiä
      Ikävä
      121
      1659
    3. Käärijä jättäytyy pois illan viisufinaalista

      https://www.is.fi/viihde/art-2000010420075.html Voi voi sentään! Kuka nyt Suomen pisteet jakaa. Tosi pölvästiä käytöstä
      Maailman menoa
      120
      1162
    4. Iso ikävä sinua nainen

      Aina vain, ei helpota millään. Ainoa varma helpotus olisi se et oltais yhdessä. Mutta se ei sinulle sovi.
      Ikävä
      30
      1090
    5. Mistä tykkäät

      Erityisesti kaivattusi olemuksessa
      Ikävä
      48
      998
    6. Kaikkien Vuosien Äitien Äiti

      Huomenna aamulla MTV:ssä vaihteeksi taas linssiluteet Martina ja isällään asuva tytär Vicotria ylistämässä toisiaan . Ai
      Kotimaiset julkkisjuorut
      167
      918
    7. Miten voi olla muun sukupuolinen?

      Ei mitenkään. Kyllä tämä Euroviisujen voittaja on selvästi poika eikä tyttö, eikä mikään muun sukupuolinen. Olen aina pi
      Maailman menoa
      193
      887
    8. Tunnustan nyt

      Tykkään katsella sua😍
      Ikävä
      36
      834
    9. Nainen, joskus päivällä kun tulet mieleen

      Olen puuhailemassa jotakin, yhtäkkiä ajattelen sinua, että olisit minun ja pääsisin iloitsemaan läsnäolostani, silloin k
      Ikävä
      32
      826
    10. Nainen, monta kertaa epäilin sinua

      ja koit sen syytöksinä ja ehkä jonkinlaisena vihan tai antipatian osoituksena, etten esim. sietänyt sinua tai oletin sin
      Ikävä
      53
      793
    Aihe