mulla on jackrussellinterrieri, se on kolmivärinen.ihmettelen aina, miksi punkit pyrkivät puremaan just päänaluetta, jossa on tummaa karvaa. sillä on ollu monia punkkeja kun se ulkoilee paljon, ja vaan yks punkki oli jääny valkoselle alueelle, leuan alle. mistä tämä johtuu?
Vastaukset 4
- oooju
Musta väri imee ja pitää lämpöä. Itse käyn harjalla päivittäin läpi koiran sekä pikaisesti lenkkien välissä jos on heinikossa möyrinyt tuloksena yksi punkki vasta tälle kesälle.
- rgffxgxcfgcf
Koira kulkee heinikossa kuono alhaalla. Pää on ensimmäinen kehonosa, joka punkin eteen sattuu. Jos koira kulkisi pää pystyssä (tai olisi sen verran korkea, ettei pää osuisi heinikkoon), niin kaikki punkit löytyisivät etujaloista ja rintakehästä.
Värillä ei ole mitään tekemistä asian kanssa. - punkkimangneetti
Älä päästä koiraa heinikkoon keräämään itseään täyteen punkkeja.
Tietysti, voit niin kerätä kaikki punkit koiraasi, ja heinikoista punkit loppuu ;)
Itse juoksutan koiraa tienreunassa, tai kavelytiellä.Niin ei mene heinikkoon, eikä kerää punkkeja matkalla.- PoluillaLaitumella
Kommentista kuultaa, että asutaan kehä 3:en sisäpuolella eikä ole koskaan pidetty esim. tallikoiraa. Tai sienestetty koiran kanssa. Tai oltu ulkona muuten kuin sievästi pinkissä 1,5 m miniflexissä tienviertä siveästi sipsutellen.
Ap:lle suosittelen laadukasta punkkikarkotetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092290Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???25920- 103896
- 71892
- 48845
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha564823- 82728
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76660Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik24612- 60581