mulla on jackrussellinterrieri, se on kolmivärinen.ihmettelen aina, miksi punkit pyrkivät puremaan just päänaluetta, jossa on tummaa karvaa. sillä on ollu monia punkkeja kun se ulkoilee paljon, ja vaan yks punkki oli jääny valkoselle alueelle, leuan alle. mistä tämä johtuu?
mistä tää johtuu?
4
90
Vastaukset
- oooju
Musta väri imee ja pitää lämpöä. Itse käyn harjalla päivittäin läpi koiran sekä pikaisesti lenkkien välissä jos on heinikossa möyrinyt tuloksena yksi punkki vasta tälle kesälle.
- rgffxgxcfgcf
Koira kulkee heinikossa kuono alhaalla. Pää on ensimmäinen kehonosa, joka punkin eteen sattuu. Jos koira kulkisi pää pystyssä (tai olisi sen verran korkea, ettei pää osuisi heinikkoon), niin kaikki punkit löytyisivät etujaloista ja rintakehästä.
Värillä ei ole mitään tekemistä asian kanssa. - punkkimangneetti
Älä päästä koiraa heinikkoon keräämään itseään täyteen punkkeja.
Tietysti, voit niin kerätä kaikki punkit koiraasi, ja heinikoista punkit loppuu ;)
Itse juoksutan koiraa tienreunassa, tai kavelytiellä.Niin ei mene heinikkoon, eikä kerää punkkeja matkalla.- PoluillaLaitumella
Kommentista kuultaa, että asutaan kehä 3:en sisäpuolella eikä ole koskaan pidetty esim. tallikoiraa. Tai sienestetty koiran kanssa. Tai oltu ulkona muuten kuin sievästi pinkissä 1,5 m miniflexissä tienviertä siveästi sipsutellen.
Ap:lle suosittelen laadukasta punkkikarkotetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15110954
- 525240
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452443- 302143
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131711Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421554Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta301241Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351176Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo92935TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o317892