mulla on jackrussellinterrieri, se on kolmivärinen.ihmettelen aina, miksi punkit pyrkivät puremaan just päänaluetta, jossa on tummaa karvaa. sillä on ollu monia punkkeja kun se ulkoilee paljon, ja vaan yks punkki oli jääny valkoselle alueelle, leuan alle. mistä tämä johtuu?
mistä tää johtuu?
4
116
Vastaukset
- oooju
Musta väri imee ja pitää lämpöä. Itse käyn harjalla päivittäin läpi koiran sekä pikaisesti lenkkien välissä jos on heinikossa möyrinyt tuloksena yksi punkki vasta tälle kesälle.
- rgffxgxcfgcf
Koira kulkee heinikossa kuono alhaalla. Pää on ensimmäinen kehonosa, joka punkin eteen sattuu. Jos koira kulkisi pää pystyssä (tai olisi sen verran korkea, ettei pää osuisi heinikkoon), niin kaikki punkit löytyisivät etujaloista ja rintakehästä.
Värillä ei ole mitään tekemistä asian kanssa. - punkkimangneetti
Älä päästä koiraa heinikkoon keräämään itseään täyteen punkkeja.
Tietysti, voit niin kerätä kaikki punkit koiraasi, ja heinikoista punkit loppuu ;)
Itse juoksutan koiraa tienreunassa, tai kavelytiellä.Niin ei mene heinikkoon, eikä kerää punkkeja matkalla.- PoluillaLaitumella
Kommentista kuultaa, että asutaan kehä 3:en sisäpuolella eikä ole koskaan pidetty esim. tallikoiraa. Tai sienestetty koiran kanssa. Tai oltu ulkona muuten kuin sievästi pinkissä 1,5 m miniflexissä tienviertä siveästi sipsutellen.
Ap:lle suosittelen laadukasta punkkikarkotetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1301886
- 1211365
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1401140Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?
Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni591051- 491039
Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan
Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v2701017- 1341015
Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet81826Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.
Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu58819Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.
Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?77816