Kiinteistövälittäjän rehellisyys oikeudessa

Oranssinpolttama

Enpä olisi uskonut, että kiinteistövälittäjä valalla vannoo väärän valan Savonlinnan raastuvanoikeudessa kuin Kuopion hovissakin.
Hyvähän se on puhua pashaa kun firman vakuutus korvaa, jos häviää.
Maakaarilaki on aika hurja kiinteistö omistajan kannalta. Jos välittäjä valehtelee ja tekee virheitä, saa entinen omistaja maksaa uudelle omistajalle virheen ja sitten periä uudessa oikeudenkäynnissä saamisiaan. Harvalla perse kestää.
Kiinteistövälittäjä ei korvaansa lotkauttanut vastuistaan ennenkuin raastuvan ja hovin jälkeen haastoimme kiinteistövälitysfirman oikeuteen. Kiinteistövälitysliikkeen asianajaja Leskinen ei vastannut edes asianajajamme yhteydenottoihin ennenkuin haastoimme heidät oikeuteen. Heti tämän jälkeen yhteydenotto tapahtui ja meille ilmoitettiin, että virhe on tapahtunut heidän päässään. Vasta sitten rupesi löytymään oikeita maksumiehiä/naisia.
Asia aikanaan olisi selvinnyt kevyesti, mutta virheen myöntäminen ja vastuun ottaminen ei onnistu Savonlinnan omassa valtakunnassa.
Kyseinen naisvälittäjä toimitusjohtajan tittelissä ei missään vaiheessa myöntänyt virhettä vaan sanoi, että tällaista sattuu.
Kyseessä on valtakunnan suurimpia kiinteistövälitysyrityksiä. Alkaa H:lla ja loppuu S:ään.
Kokemuksia kyseistä firmasta?

111

3609

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alallalkv

Ei voi olla todellinen tarina,kiinteistövälittäjät ovat rehellisiä ja vastuullisia.

• Oranssinpolttama

Niin minäkin luulin, mutta todellisuus on toista.

• oikeusesiin

Ei muuta kuin poliisitutkintaan.

• Kaitsuuu

Niin, niin!

• OranssiOnEnemmän
      • tietäväinen

Kun alkaa H:lla ja loppuu S:ään niin ei se muukaan voi olla.

• silta

Tunnen kyseisen naisen. Niin pitkään kunnes välityspalkkio on maksettu, hän on kuin hangonkeksi ja myyjäosapuolta myötäilevä. Palkkion jälkeen kaikki muuttuu. Jos ongelmia tulee kaupan jälkeen niin hän sanoo "sopikaa keskenänne, ei kuulu minulle, piste." En koskaan enää tule käyttämään hänen palvelujaan!

• haistahomovittu

Eihän se välittäjälle kuulukaan jos tulee ongelmia. Osta viallinen makkara kaupasta ja syytä kassaneitiä, niinkö? Ei. Viallisesta makkarasta on vastuussa valmistaja. Homeisesta talosta on vastuussa myyjä, ei välittäjä.

• hete
        haistahomovittu kirjoitti:

Eihän se välittäjälle kuulukaan jos tulee ongelmia. Osta viallinen makkara kaupasta ja syytä kassaneitiä, niinkö? Ei. Viallisesta makkarasta on vastuussa valmistaja. Homeisesta talosta on vastuussa myyjä, ei välittäjä.

Tuntuu että et ole tehnyt asuntokauppoja vaan ainoastaan makkarakauppoja!
        Eihän tässä puhuta mistään home talosta vaan väärästä valasta.
        Suosittelisin sinulle opiskelemaan asunnonvälittäjän vastuista! Olen hetero ja haistelen, maistelen mielelläni vittua niinkuin varmaan kaikki täysjärkiset heterot tekevät. Kasva aikuiseksi ja keskustele sen mukaisesti. Hyvää kesää sinullekin

• Auliss
        haistahomovittu kirjoitti:

Aika pöllö kirjoitus.

• kermavis

Miksi tämä nainen saa edelleen jatkaa toimintaa eikö asunnonmyyntiä koske tietty moraali ja laki. Toivottavasti muut kiinteistövälitttäjät poistavat hänet likaamasta muitten mainetta. Tuleva asunnonmyyntiin laittava.

• kafi

Olen aina luottanut isoihin ketjuihin,mutta en enää. Aivan uskomatonta kertokaa hänen nimensä?

• kulmakivi

Kuka tekee väärän valan oikeudessa,niin mitä hän valehtelee muualla!
        Kyseinen henkilö ehdottomasti pois alalta mustamaalaamasta muita asunnonvälittäjijä.
        Alalla olen ollut yli 20v eikä ole tarvinnut valehdella kertaakaan.

• rehellisyys

Nimi esiin!!!!

• Kuukiurustakesään

No eipä näitä muitakaan välittäjiä, yksityisiäkään, pääse kehumaan...

• konstailematon2015

Enpä luota pätkääkään tuon firman kyseiseen ihmiseen.Eräässä riitatapauksessa arvioi vastapuolen asiantuntijana kiinteistön johon kuului myös peltoa ja metsää, hinnan yli kaksinkertaiseksi toisen välittäjän tekemään arvioon nähden, eikä hän edes käynyt metsässä saati muualla maastossa.
      Hänen tekemänsä arvion kustannus sekä todistajanpalkkiovaatimus oli myös huomattavasti suurempi verrattuna tähän toiseen kiinteistövälittäjään jolla oli lisäksi metsätalousinsinöörin koulutus.
      Eipä hänen arviotaan tuomarikaan kovin paljoa noteerannut.

• Konstit

Buuhahaa!!!
        Nyt osui nimimerkki kohdilleen.

• marjui

Joku vuosi takaperin tämä kyseinen nainen oli tekemässä kauppoja äitini asunnosta,
        jälkeenpäin äitini sanoi,että kaikki ei mennyt niin kuin sovittiin. En silloin uskonut äitiäni koska hän oli jo vanha eikä muistikaan ollut paras mahdollinen.
        Näköjään olisi pitänyt koska asunto myytiin noin 40th alle vastaavien kerrostaloasuntojen hintojen. Ei mahdollista koska asunto oli remontoitu 3v ennen myyntiä lattiasta kattoon keittiö,kylpyhuone,sauna.
        Jos olisin uskonut äitiäni,hänellä olisi ollut parempi loppuaika!!

• mar.ko

Tuollainen tilanne jossa asunto myydään selkeään alihintaan saa epäilemään sitä, että ostaja on kenties silloin kiinteistövälittäjälle jollain muotoa hyvinkin tuttu henkilö. Silloin toteutunut kauppa ei taida olla aivan lain mukainen ??? Sitäpaitsi vanhukset saattavat luottaa liikaa välittäjiin, jolloin saatu tieto asunnon hintatasosta riippuu kokonaan välittäjän rehellisyydestä.

• mar.kon

Ikävä kyllä tunnen kyseisen naisen. Olen samaa ikäluokkaa ja olen useita vuosia seurannut hänen työskentelyään savonlinnan alueella.
        Hän on todella röyhkeä ja pokkaa riittää vaikka minkälaiseen valheeseen.
        Onneksi hän on kohta eläkkeellä. Siinäkö meidän ainut lohtumme!

• tmkiugyjhk

Vähän samansuuntaisia kokemuksia minullakin ko firmasta. Ei voi suositella.

• raikkucee

en minäkään voi, kokemusta minullakin.

• Tyhmänrohkeaa

Aika kovia syytöksiä nimimerkin varjolla täällä kirjoitellaan.

• myyntipuuhissa

mikäpä mahtaisi olla sellainen kiinteistövälitys firma savonlinnassa,jolle uskaltaisi laittaa asuntonsa myyntiin?
      olisi kohta ajankohtaista.

• Ihan.itte

Kannattaisiko yrittää myydä itse suoraan, netissä voi ilmoittaa eri paikoissa jopa ilmaiseksi. Kauppakirjat voi myös tehdä itse jos osaa tai teettää monessa eri paikassa. Eräät kiinteistöalan ammattilaiset toimivat samalla myös kaupanvahvistajina. Lisävinkkinä heitän vielä että, jos ostaa asunnon niin lainhuudon hankkiminen on todella helppoa, suotta siitäkään maksaa maltaita kenellekään.

• Myyntipuuhissa
        Ihan.itte kirjoitti:

Kannattaisiko yrittää myydä itse suoraan, netissä voi ilmoittaa eri paikoissa jopa ilmaiseksi. Kauppakirjat voi myös tehdä itse jos osaa tai teettää monessa eri paikassa. Eräät kiinteistöalan ammattilaiset toimivat samalla myös kaupanvahvistajina. Lisävinkkinä heitän vielä että, jos ostaa asunnon niin lainhuudon hankkiminen on todella helppoa, suotta siitäkään maksaa maltaita kenellekään.

Kannattaisi kyllä,mutta valitettavasti tilanne ei salli itse myymistä..en asu paikkakunnalla ja asiassa on muitakin mutkia joten mieluiten luottaisin ammattilaiseen.

• Ihan.itte

Tuollaisessa tilanteessa menisin ite varmaan ekana käymään Kodinkulma nimisessä firmassa.

• Kenenasialla
        Ihan.itte kirjoitti:

Tuollaisessa tilanteessa menisin ite varmaan ekana käymään Kodinkulma nimisessä firmassa.

Bonuskorttilaisten paikka.

• Tyytyväinenasiakas

Kotisi oy❤

• Näyttää_siltä

ainakin tekstien tyyliseikkojen perusteella että lähes kaikki tulevat saman kirjoittajan koneelta. Siihen, onko kyseinen välittäjä hyvä tai huono, en ota kantaa.

• lueskelija

Onkohan välittäjä jo itse keskustelussa. Mukavaa ajanviete luettavaa. Pysykää asiassa.Eikös kaikista löydy dokumentit jälkeen päin(kauppakirjat ja oikeudenpöytäkirjat).Jos joku vetää herneen nenäänsä ihmisten kirjoituksista,niin ainahan voi jatkaa keskustelua oikeudessa.Toivottavasti kuulemme myös niistä tapahtumista tällä foorumilla.

• Tietotietäjä

Saas nähdä kuinka kauan yrityksen omistaja Realia jaksaa tukea ja maksaa kuluja, tuskin on voitollinen yritys kun katsoo kauppojen lukumäärää?

• ex-saipalainen

eiks tän naisen poika joskus räpeltänyt saipassa.kuuleman mukaan äiti tais auttaa.yhes kiero ja toises kiero.et silleen hyvin menee....

• nomoney

Sponsorointi auttoi kuuleman mukaan peliuraa!

• kes
        nomoney kirjoitti:

Sponsorointi auttoi kuuleman mukaan peliuraa!

aikamoinen täti,et silleen

• säikähtänyt

olipa hyvä että tämä asia tuli ilmi koska olen juuri laittamassa asuntoani myyntiin.
        olin pitänyt tätä välitysliikettä yhtenä mahdollisenä myyjänä mutta en mieti enää sitä vaihtoehtoa.(3h k)

• Faktatpöytään

Koko juttu on aloittajan toimesta sekava ja ei käy ilmi mistä on kyse. Ei se välittäjä mitään myy, hän vain etsii ostajan. Omistaja ja sen kaupan tekee allekirjoituksellaan. Jos ei ymmärrä asiakirjoja ja kauppaa ei pidä alllekirjoittaa! Vai menikö liian halvalla ja tuli katumus ja syyttää hyvää työtä tehnyttä välittäjää? Tai myi hometalon ja odottaa että välittäjä selvittää sotkut? Ja miten voi "maakaari" mennä pieleen? Miksi et sitä nähnyt kun olit alle kirjoittanmassa? Kerro koko juttu, katsotaan sitten on sulla keissiä :-)

• faktoja

Hei,olen seurannut keskustelua alusta asti erittäin mielenkiinnolla. Itselläni samanlainen tapaus välittäjän kanssa. Otin itsekin välittäjän tekemään asuntokauppaani koska en itse ymmärrä asiakirjoja ja kaupan sääntöjä. Niinkuin varmaan suurin osa ihmisistä. välittäjän vastuu on hoitaa asiakirjat ja kauppa niinkuin laki sitä säätelee. Olla myös tasapuolinen myyjän ja ostajapuolen kanssa ja kertoa kaikki mitä tietää myynnin kohteesta. Kaupan jälkeen jos ilmenee jotakin ongelmia niin välittäjälle kuuluu olla kolmantena osapuolena selvittämässä asiaa.
        Minulla näin ei käynyt kuin ei myöskään tämän keskustelun avanneellakaan tainnut käydä. Eihän keskustelun aloittanut puhunut mistään hometalosta tai väärästä hinnasta vaan väärästä valasta oikeudessa.

• ex-välittäjä

Tää on entinen välittäjä toivottavasti!!!

• turva
        ex-välittäjä kirjoitti:

Tää on entinen välittäjä toivottavasti!!!

Olen samaa mieltä,epävarma asunnon myyntiin laittaja. Ehkä odotan kunnes asiat selviävät Savonlinnan asunnonvälittäjien keskuudessa. Ei velkaa,odotan varmuutta en halua hävitä valmiiksi hankittua rahaa välittäjän ahdeuden takia.

• jokuvain12366
      • Normaali_ilmoitus

Ainahan noissa maalaillaan ja kaunistellaan. Rinnakkaisväylän varrella meluhaitta tietysti saattaa häiritä mikäli ei satu olemaan kuuro. Minkä virheen välittäjä tässä tapauksessa on tehnyt paitsi tietysti sen että tuolla hinnalla saa jo hyvän ja toimivan omakotitalon kaupungin laidalta. Jokainen voi miettiä itse kohdallaan.

• tarkka
        Normaali_ilmoitus kirjoitti:

Ainahan noissa maalaillaan ja kaunistellaan. Rinnakkaisväylän varrella meluhaitta tietysti saattaa häiritä mikäli ei satu olemaan kuuro. Minkä virheen välittäjä tässä tapauksessa on tehnyt paitsi tietysti sen että tuolla hinnalla saa jo hyvän ja toimivan omakotitalon kaupungin laidalta. Jokainen voi miettiä itse kohdallaan.

Koskettaako edellinen kannan otto millään lailla kirjoituksen aloittajaa. Olen huomannut kirjoituksia luettuani,että jossain vaiheessa kirjoitus lähtee aina rönsyilemään ja pääasia unohtuu! Eihän meidän pidä lähteä arvioimaan minkä virheen välittäjä on tehnyt jossakin kaupassa tai asunnon maalailussa vaan kertoa omia kokemuksia asunto kaupoissa. Koska mielipiteitä on tullut jo runsaasti haluaisin muistuttaa pysykää asiassa. Tulen seuraamaan keskustelua ja ottamaan kantaa, koska tämä kaikki koskee meitä kaikkia tulevia asnnonmyyjijä.

• uusi.aika

Olemme vanhoja uskossa olevia ihmisiä ja tulemme tällä hetkellä lykkäämään asuntomme myyntiä. Väärä vala on vakava rikos, jota emme voi sallia. Odotamme puhdistuksenaikaa.Meitä on monta ja jos pystymme vaikuttamaan nykyiseen tilanteeseen teemme kaikkemme. Totuus

• ltos

Uskovaiset ittuun . Uusi aika alkaa jos välittäjä tulee esiin.Taitaa olla paskahousussa kun ei ole uskaltanut kommentoida.kaikkihan me tiedetään kuka sinä olet. Eikun oikeuteen jos perse kestää.Vastaa teostastasi huijari!!

• lomal

Nyt rupeaa olemaan kivaa luettavaa, kun erilaiset ihmiset rupeavat ottamaan kantaa. Pökköä pesään lopputulos on varmasti mielenkiintoinen. Kesä lomakin menee mukavammin, kun on kivaa seurattavaa.

• Palstatrollihan
        lomal kirjoitti:

Nyt rupeaa olemaan kivaa luettavaa, kun erilaiset ihmiset rupeavat ottamaan kantaa. Pökköä pesään lopputulos on varmasti mielenkiintoinen. Kesä lomakin menee mukavammin, kun on kivaa seurattavaa.

se on kommenteista lähes kaikki kirjoittanut. Tiedätte kyllä, kuka sekopää tälläkin palstalla haluaa herättää keskustelua.

• pettureitajarikollisia

Hyvät ihmiset koska alatte uskoa, että teitä huijataan jatkuvasti niin asunto-, kuin muissakin kiinteistökaupoissa. Välittäjää ei kiinnosta muutakuin oma palkkionsa ja se mahdollisimman suurena. Muistan -90 luvun laman jossa kiinteistöomaisuutta ulosmitattiin ja jaettiin murtoosan hinnalla kaveripiireihin. Että siitä se rikollisten ihmisten tämänpäivän vauraus jossain määrin on peräisin.

• viehreä

Olin aikeissa ostaa ensi asuntoa mutta taidan harkita sitä tovin. Menen vuokralle ja en riskeeraa turhaa.

• minämyös

Taidan tehdä samat!

• mätäpuhuu
        minämyös kirjoitti:

Taidan tehdä samat!

Onks tää niin mätää, että vaan raha puhuu.Eiks välittäjät ajattele muuta kuin omaa palkkiotaan!!!!!

• opiske

Olen 25vuotias ja ostamassa ensiasuntoa mutta eihän tää pitänyt olla tällaista.
        Pelottaa pysyn vuokralla. Minkä takia joku pilaa muiden elämän.

• ykselämä

Me ollaan kavereitten kanssa puhuttu tästä asiasta paljon. Päätettiin siirtää asunnon ostoa. Ei uskalleta ottaa huijatuksi tulemisen riskiä. Laitetaan mieluiten säästörahat elämän laatuun.

• ltte

ex-poliisin muija.

• Taitavat_mielipiteet

tulla saman pelkkänä sairaana palstatrollina tunnetun kirjoittelijattaren koneelta. Omien sanojensa mukaan sillä on kova tarve herättää keskustelua välittämättä siitä että toimintansa on rikollista. Mielenkiintoista kun lähes kaikissa mielipiteissä kirjoitustyyli on sama.

• puhdas

Hei selvinnäkijä. Jos epäilet jotain rikollista tapahtuvan niin sinunhan on tehtävä rikosilmoitus kunnon kansalaisena. Kirjoitustyyli vielä sama sekä suomen kielen käyttö!!
        Piti osallistua keskusteluun koska mollaat lukijoita ja keskusteluun osallistuneita.
        Hyvää kesää kaikille ja asunnot myyntiin!!!!???????

• bulvaanit

Kiinteistövälittäjät ovat pelkkiä bulvaaneja asunnon hinnan nostattajia,eivät mitään muuta.välittäjää ei tarvita asunnon ostossa eikä myynnissä ikinä!

• mopis

Kylläpä päiväni piristyi luettuani nasevia vastauksia. Toivottavasti huomenna lisää luettavaa.

• kalkero

Minunkin päiväni parani. toivottavasti aamukahvilla minäkin luen lissee.

• yks.sinisilmä

Olen ollut sinisilmäinen näissä asuntoasioissa. Kiitos silmää avaavista kommenteista.

• huoneis

Huoneistokeskus!!!!

• asut
        huoneis kirjoitti:

Huoneistokeskus!!!!

Niimpä

• Tappitupessa

Onko totta,että 95% miespuolisista kiinteistövälittäjistä on jari sillanpään kavereita?

• ymmällä
        Tappitupessa kirjoitti:

Onko totta,että 95% miespuolisista kiinteistövälittäjistä on jari sillanpään kavereita?

Onko kokemusta itselläsi kun nuin tarkkaan arvioit?

• Opettaja-ankara
        ymmällä kirjoitti:

Onko kokemusta itselläsi kun nuin tarkkaan arvioit?

Opettele kirjoittamaan,typerys!

• typerys

Väärä vala!!!!!

• dosp
        typerys kirjoitti:

Väärä vala!!!!!

Mitä tarkoitat!

• lkjhg
        dosp kirjoitti:

Mitä tarkoitat!

Lue alusta, ehkä ymmärrät.

• turva

Taidampa varoittaa vanhempiani.

• perintö

Olen myymässä perintö asuntoa, kehen välittäjään minun kannattaisi ottaa yhteyttä.
      Ensi kertaa kauppoja tekevä. Neuvokaa minua.

• Ymmyrkäinen

Minä olen ulalla. Odotan!

• myösminä

MInä teen samoin kuin sinäkin.

• tyytyväinenasiakas

Skv-myi asuntoni ja olen todella tyytyväinen lopputulokseen. Asioin myös tulevaisuudessa heidän kanssa.

• majasi

eihän tuota liikettä ole ollut moneen vuoteen Savonlinnassa.

• Graani

Sanoiko hän, että kyseessä on savonlinnalainen skv. Minunkin asuntoni Savonlinnasta möi mikkelin skv.

• Graani

Sanoiko hän, että kyseessä on savonlinnalainen skv. Minunkin asuntoni Savonlinnasta möi mikkelin skv.

• Mökkisi
        Graani kirjoitti:

Eikö savonlinnalaiset välittäjät huolineet myyntiin?

• anoppivanha
        Mökkisi kirjoitti:

Eikö savonlinnalaiset välittäjät huolineet myyntiin?

Uskotko edes itse sanomaasi, taitaa välittäjät ottaa vaikka vanhan anopin myyntiin jos välityspalkkion siitä saavat.

• russia-ex
        anoppivanha kirjoitti:

Uskotko edes itse sanomaasi, taitaa välittäjät ottaa vaikka vanhan anopin myyntiin jos välityspalkkion siitä saavat.

Savonlinnan välittäjät olivat aikanaan nirsoja kun oli venäläisiä ostajija.
        Taitaa olla eri ääni kellossa nykyisin!

• Mökkisi
        anoppivanha kirjoitti:

Toiset ehkä ottaa mitä tarjotaan toiset valkkaa.

• skv1

Minulla on myös hyviä kokemuksia kyseisestä yrityksestä.

• isompi

Kannattaa laittaa myyntiin Savonlinnan ulkopuolisille myyjille jos on isompi kohde. Pienet piirit ja kateus estää kunnon myynnin savonlinnalaisissa välitysliikkeiden kautta.

• tietämätön1

Aina ne sanovat, että välittäjä kannattaa ottaa mukaan kaupantekoon. Kuin on, kertokaa minulle.

• marjutkonsti

Marjut Konsti hei, mitä kuuluu kesääsi. Onko aurinko paistanut kesälomallasi.
      Suomen kesä on ihana eikö?

• porkkanapaprika

Onko hän se välittäjä?

• tomaattikastike

Tätäkö tämä on???

• uteliasheikinpohjasta

Onko kyseinen välittäjä vielä toiminnassa mukana??

• panttis

Pantataan kaikki asunnon myyntiä. Odotellaan rauhassa parempia aikoja. Kyykytetään välillä asunnonvälittäjiä. Ei muuta kuin laitetaan ne ruotuun.

• kyykky

Minä olen samaa mieltä. Odotellaan pari kolme vuotta ja katsellaan kuulumisia

• vapaaasuja

En aio ikinä ostaa omistusasuntoa. Siihen koukkuun en mene.

• rakasisä

Hän oli mukana kauppaatekemässä 90-luvulla isäni kotitilassa . Maksoi paljon,en katsokaan enää häneen päin

• Konstailematon2015

Tais jäähä tuo kyseinen välittäjä eläkkeelle.

• Paljon_paskaa

tässäkin ketjussa ilman että aloittajan väitteestä kiinteistövälittäjän väärästä valasta olisi tullut mitään tolkkua. Tyypillistä savolaista vänkyröintiä asian ympärillä ilman mitään oikeaa lopputulosta tai selvyyttä asiasta. No, eihän tämä mitenkään yllättänyt tälläkään kertaa.

• voityhjyyttä

Stadilaisena ajattelen näitä luettuani että mahtaa Savonlinnassa asua uuvotteja. Voisi myös päätellä yksi sama kirjoittaja näyttää olevan. En tunne asiaa, eikä kiinnosta. Mutta tyhjää on noissa kirjoituksissa. Ei kaikki natsaa.

• Kaapula

Ei kiinnosta, mutta luet kuienkin.

• nevösavonlinna

Savonlinnassa asuu sisäpiiri runkkareita, mitkä taitaa jäädä nyt häviölle!!
        Hävettäisi olla savonlinnalainen!!

• kjljgh
        nevösavonlinna kirjoitti:

Savonlinnassa asuu sisäpiiri runkkareita, mitkä taitaa jäädä nyt häviölle!!
        Hävettäisi olla savonlinnalainen!!

Nimenomaan sisäpiirirunkkareita. Eli olet oikeassa. Savonlinnan helmasynti on että sisäpiirikommunismin annetaan kukkia jo ties monetta vuosikymmentä. Nämä toimijat esittävät pikeistoa, ovat niin vasemmalla toimissaan kuin olla ja voi.

• Oppoikottiin

Älkää kukaan ottako op kiinteistövälitystä. Siellä ne epärehellinen välittäjät.Paras kotisi ja Elina

• hjkjhgg

Jos haluaa epäpätevää tietoa rakennuksen kunnosta ym teknisistä tiedoista ja hienoja sisustus ideoita, niin silloin voi olla kotisi ok...
        Ärsyttää vieläkin kun yrittää selvittää sokkelin mallia, niin ainoa minkä osaa neuvoa on jotta jos laittaisi tuohon kivat verhot :o
        Talo on muuten edelleen myymättä ja meillä talo ostettuna muualta.

• Myyntineuvottelija

En kyllä Kotisi Elinalle antaisi asuntoani myyntiin, kokemusta ei juuri ollenkaan saatikka ammattitaitoa, jätän myyntiin opkklle tai Naukkariselle.Sisustussuunnittelu palvelut voi sitten ostaa sen alan ammattilaiselta, kun tarvii tietää millaiset verhot.

• lmff

mihin kiinteistövälitystä tarvitaan, itse olen myynyt pari kohdetta niin sanotulla " viidakkorummulla", eikä ongelmia ole ollut, rehellisesti olen viat ilmoittanut,niin selviää ikävältä jälkipyykiltä.

• savis

tässä jutussa taisi olla niin että välittäjä ei ollut kertonut kohteesta tietämiään kaikkia asioita uudelle ostajalle.

• Lateyks

Onpas ollut kivaa luettavaa, päivä kunnossa.

• MAKKONENN

PARAS LUKEMANI JUTTU PITKÄÄN AIKAAN.

• e-ville

Olihan luettavaa kerrakseen.

• cheek

Samaa mieltä kanssasi oon.

• kirpeli

Vuosi 2019 alkoi hyvin kun luin kirjoituksia.
        Lisää kommentteja vaan.

• voisula

samaa toivoen!!!

• Huonotkaupat

Oli tod "asiaa"kerrakseen!!!! Minunkin entinen asuntoni oli ko firmassa myytäväna ja samalla välittäjällä. Oli jäämässä silloin eläkkeelle ja välittäjä vaihtui. Kaupat tuli. Ostaja oli tämän jälkimäisen välittäjän hyvä tuttu. Tyyppi osti sijoitusasuntoja halvalla. Kaupantekotilaisuudessa tämä henkilö rehenteli aikaisemmilla edullisilla asuntokaupoillaan. Meni minunkin asunto liian halvalla, kun oli pakko silloin myydä. P.... homma. Kyllä v.... kovasti. Että näin kävi sillä kertaa. Onneksi firma lopetti.

• Usko_Jalmari

Oliko miespuolinen välittäjä ? LH?

• Anonyymi

Älkää antako asuntoanne välittäjien myytäväksi. Oulun Huoneistoketjun Tapani Leppänen huijasi minua jonka vuoksi myyn itse asuntoni tästä eteenpäin enkä maksa välityspajkkioita huijareille.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      94
      1749
    2. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      240
      1553
    3. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      89
      1356
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      65
      1025
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      931
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      918
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      908
    8. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      894
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      852
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      35
      829
    Aihe