moro! elikkäs olis subaru justyn kaara, virtoja ei tule lainkaan talven jälkeen, akkuja on kokeiltu monia eri yksilöitä ja akkukengilläkin kokeiltu käynnistää. vääntää avaimesta niin kojelautaan ei tule mitään valoja eikä mitään elonmerkkejä. missä vois olla virransaanti vika!???
Vastaukset 11
- Heikkovirtainsinööri
Käännä se pääkatkaisin on-asentoon !
- sähkäri-
Pääkatkaisin sijaitsee akkutelineen alla.
- Voltitjawatitsekaisin
On onj.Kaikissa sellainen on !
akkutelineen alla ei näyttäis olevan mitään katkaisijaa.. voisko sille olla joku muu paikka
- wattitunti
Toinen yleinen paikka pääkatkaisijalla on laturin läheisyydessä,löytyy paksua punaista kaapelia seuraamalla.
- Rappaaja10
Justyssä ei ole valmiiksi mitään pääkatkaisijaa. Ja jos tuohon olisi laitettu niin se löytyy seuraamalla yleensä akun plussa kaapelia. Todennäköisesti piuhojen liitoksissa hapettumaa tai jopa virtalukon pohjassa. Yleisin on akun maa kaapelin koriin tulevan kiinnityksen hapettuminen. Eli seuraa miinuskaapelia koriin asti ja tarkasta virran johtavuus. Olen kiinnostunut jos haluat justystä eroon :)
Nyt viimeksi kun koitin lähti hätävilkut päälle ja kojelaudassa paloi vilkkuvalot.. Sulake hommia? ?
- romurautaa2
Paaliin vaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.672149Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt351724- 991132
- 46879
- 87803
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.25766- 29670
- 39648
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,132591Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?56578