Etsin naista joka tykkää saada suusexiä

OulunKielimies48v

Moi,

Täällä intohimoinen suuseksin antaja, mies 48v Oulusta. Toivoisin löytäväni naisen, joka nauttii siitä kun miehen kieli ja suu hyväilee ahnaasti sitä ihanaa paikkaa jalkojen välissä. Nautin suunnattomasti siitä kun saan antaa naiselle suuseksiä ja tunnen kuinka nainen nauttii. Nuolen pitkin vedoin, ahnaasti, lopussa niin että nenä kyntää ihanasti vakoa...

8

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oijoi

On liian pitkä välimatka, muuten ois ihanaa, suurin nautintoni on laueta miehen huulille.

• OulunKielimies48v

Oih... Harmi.

• ukmsuusex

Tampereen seudulla olisi myös 24v mies joka tykkäis.

• oijoi

Outoa eikö naisia kiinnosta suuseksi, se on jopa nautinnollisempaa kuin itse yhdyntä. En tiedä mitään niin nautinnollista kuin mies hääräilemässä kielensä kanssa kostean pimppani onkaloissa, saan siitä takuumarman orgasmin, olisin heti valmis mut Oulu ja Tamperekin on turhan pitkän matkan takana.

• Hei! Missä itse olet? Saattaisin poiketa jos et hirveän kaukana Tampereelta asu.
        Kotimaassa matkailu on ihan kivaa :)

• oijoi
        intohimo_m.tre kirjoitti:

Hei! Missä itse olet? Saattaisin poiketa jos et hirveän kaukana Tampereelta asu.
        Kotimaassa matkailu on ihan kivaa :)

Heipä hei, ihan täällä "hesassa" asun. On noita miehiä tääläkin jotka mieluusti auttais mutta ihan ketävaan en päästä haarujeni väliin.

• etelä-savosta löytyisi myös osaava kieli-expertti nautinnolliseen suuseksiin.parasta esileikkiä kun tuntee/aistii naisen kiihottuvan/kostuvan....laueten rajusti perätysten vasten kasvojani....parasta mitä tiedän.kokemusta on vaikka olenkin yh-isukki.... ;)

• pottomi

Saatte tippurin kurkkuunne

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4472
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      11
      2433
    3. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      172
      1605
    4. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      243
      1486
    5. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1370
    6. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      120
      1277
    7. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      72
      1199
    8. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      8
      1176
    9. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      66
      1115
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35