Ja taas esimerkki

hjuhtrsgh

Taas hyvä esimerkki kuinka USKONNOT, nuo jäänteet vanhasta maailmasta, jotka vielä koittavat nostella päätänsä, koska tietävät että se, mitä me kutsumme evoluutioksi, ottaa taas harppauksen eteenpäin, myrkyttävät kaiken.
Eli uskonto myrkyttää kaiken! Aina! Kaikkialla!
Ja se tuputus alkaa HETI synnyttyäsi tälle planeetalle!
Mutta onneksi ihmiset alkavat herätä tuosta kusetuksesta ja pelosta jota se aiheuttaa!

http://ranneliike.net/teema/rooma-suurmielenosoitus-samaa-sukupuolta-olevien-parisuhteiden-tunnustamista-vastaan?aid=11824

17

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TX667-X14

      Hitler
      "Minun tunteeni kristittynä saumaa minut Herraani ja Vapahtajaani... Minä taistelen tehdäkseni Herran töitä." -- Puhe 12.4.1921. ["Adolf Hitler: A Preverted Christian?", Terry Mattingly On Religion] -- Hitler tunnustaa Jeesuksen "Herrakseen ja Vapahtajakseen".

    • KKL690-S33

      Yhdysvaltalaiskirkko iloitsee Jokelan koulusurmista. Kansaslainen Westboron baptistikirkko laittoi torstaina verkkoon tiedotteen, jonka otsikko on "Thank God for 9 dead Finns".
      Kirkon mukaan surmat ovat rangaistus vihaiselta Jumalalta, koska "vastenmielinen sodomian ilotalo" Suomi on valtio, joka edistää homoseksuaalisuutta.
      Kirkko on antanut samanlaisia lausuntoja myös muun muassa Kaakkois-Aasian tsunamin jälkeen.
      (HS 9.11.2007)

    • hyjgrfdh

      Mikään muu aate kuin uskonto ei ole koskaan tuonut niin paljon surua, kuolemaa ja hyväksikäyttöä yms rikoksia!
      Uskonto on syövänkaltainen sairaus joka tappaa pelon ja ennakkoluulojen takia!
      Onneksi se on häipymässä tästä maailmasta kun ihmiset alkavat pikkuhiljaa tajuta että koko juttu on perustunut "hallitsijoiden" pelkoon.

    • Nääh d:

    • Oneofus..octopus

      Uskonnon nimissä tehdään paljon uskomattomia asioita. Sitä kuvitellaan että jumala(t) sallii tämmöiset asiat, koska niitähän tehdään jumalan tahdosta. Mun mielestä jumalien ajatukset, sanat ja teot on käsitetty ihan väärin, ja kuvitteellisille asioille on keksitty kuvitteellisia tulkintoja. Itse olen pessyt käteni siitä fanaattisuudesta

      • detyhjsgtsgg

        Uskonto sallii pedofilian, raiskaukset, murhat, noitavainot (se on sitten laajempi konteksti toim. huom.) sodomian, nöyryyttämisen jne jne ja lista jatkuu loputtomiin.


    • TN556

      Uskonnot pitää kriminalisoida.

      • 123987

        Uskonnot kaatuu omaan mahdottomuuteensa. Katso vain. Ihmiset alkavat pikkuhiljaa tajuta sen seikan, että tamä on vain ja ainoastaan pelottelua ja hyväksikäyttöä.


      • Jalaa

        Ehkä sun ihannemaailmassa tuo olisi mahdollista, mutta tosielämässä ei. Muistaaksenei YK:n peruslauselmassa on maininta siitä, että jokaisella ihmisellä on oltava oikeus harjoittaa omaa uskontoaan, ilman vainotuksi tulemisen pelkoa tjsp.


      • vapaajattelija

        Tiedäkdää minkälainen järjestö YK yleensäkin on? Voin sanoa sen, että se toimii täysin päinvastoin kuin sinulle on kerrottu sen toimivan.
        Toki julkisesti se toimii niinkuin sanotaan, mutta mennääs kattoon kulissien taakke..

        Mutta näin se vain on, että uskonnot tulee kaatumaan omaan mahottomuuteensa. Ihmiset alkaa tajuta että uskonnot ovat vain pelottelua, psykologista painostusta ja hyväksikäyttöä.

        Halusit sinä sitä tai et.


      • Jelovehnä
        Jalaa kirjoitti:

        Ehkä sun ihannemaailmassa tuo olisi mahdollista, mutta tosielämässä ei. Muistaaksenei YK:n peruslauselmassa on maininta siitä, että jokaisella ihmisellä on oltava oikeus harjoittaa omaa uskontoaan, ilman vainotuksi tulemisen pelkoa tjsp.

        Uskovaiset eivät salli uskonvapautta omille lapsilleen.


    • nytvittu

      Näihän se menee kouluissakin opetataa "jumala loi maan sormia napauttamalla ja evoluutio on pelkkää kusetusta:DDD"

    • osimos

      Täytyy kyllä sanoa, että nykyään äärifundamentalististen uskonnollisten ihmisten kanssa tiukkaa vääntöä mustavalkoisemmasta ja älyllisesti epärehellisemmästä uskontokäsityksestä käyvät "ateistit" ja "kriittisesti" uskontoon suhtautuvat "itsenäisesti" ajattelevat yksilöt. Moni täällä tekee palveluksen niille, jotka keskustelevat uskonnosta fiksuun ja myönteiseen sävyyn. Keep it up!

    • kjhgfyb

      On hyvä että rehellisyys astuu esiin ja tietää mitä totuus on!

      Rippikoulun päättäjäis rituaalin uskontunnustuksen mukaan uskontunnustuksen antaja on sen tunnutuksensa kaltainen ja pysyy mm tällaisena:
      http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
      'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'

      TÄTÄ EIVÄT OPETTAJAT OPETA, ETTÄ....
      Aito, Jeesuksen seuraaja on kristillinen.
      Jeesuskaan ei ollut kristitty vaan kristillinen.

      Siis kristityt ja kristilliset ovat eri ryhmiä:
      Kristityt = Paavalin perustamien seurakuntien uskovaisia apostoleineen ja herra jumalineen joilla ei ole Jeesuksen perustamia seurakuntia eikä Jeesuksen opetuslapsia opettajina.

      Kristilliset = Jeesuksen perustamien seurakuntien seurakuntalaisia opetuslapsineen.

      Älkää TE viellä ihmisyyttä omistavat sotkeko näitä toisistaan eroavia oppeja ja seurakuntia toisiinsa osoittakaa edes sen verran kunnioitusta totuudelle.

      Ja kristtyjen olis aika olla sen verran rehellisiä, etteivät esiintyisi kristillisten nimissä kun ovat kristittyjä, vaikka häpeätkin todellista herraansa.

      • vapaajattelija

        Jeesuksella.. jos sellanen kaveri ylipäätään koskaan oli olemassa, ei ollut minkäänlaista uskontoa.
        Joten voit tunkea sen uskonnollisen paatoksen sinne mihin aurinko ei paista.


    • Hyihyikirkko

      Inhoon uskontoi, miks pitää maksaa kirkko veroakin kun ri saa mitään vastineeks kun valheita

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2072
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1946
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1895
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1598
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1326
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1311
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe