Hävettää seuranhaussa

yksinäisyyttähäpeävänen

Onkohan olemassa yhtäkään miestä, joka ymmärtäisi ja hyväksyisi alle 30v naisen, jolla ei ole yhtäkään ystävää? eikä myöskään kavereita. Netissä olen kirjoitellut muutamien kanssa ja käynyt treffeilläkin. Jossain vaiheessa sitten tullut miehen puolelta puheeksi että teenkö sitä tai tätä tyttökavereitteni, opiskelukavereitteni tms kanssa. niin, öh...

34

62

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alle30mies

      Olen itse alle 30v mies ja varmasti on ja takuulla hyväksyisi. Sinä itse olet se tärkein kiinnostuksen kohde. Jos sinun kanssasi on mukava viettää aikaa, kaikki muu tulee vasta sen jälkeen. Lisäksi eihän meillä kaikilla edes ole juuri ystäviä, kuten minä, ei ollut vuosiin. Minusta siinä ei ole mitään hävettävää vaikka joskus kieltämättä tämä jatkuva yksinäisyys painaa mieltä. Maailmassa on sekä ymmärtäväisiä ja ei-ymmärtäväisiä. Pitäisi kai sanoa että löydä sinua ymmärtäväinen koska varmasti sellaisiakin on.

    • Masentunutmies89

      Kyllä hyväksyisin jos vain hyväksyisit minun osalta sen etten ole omien ongelmieni takia kyennyt jatkamaan opiskelua tai hankkimaan töitä. Kavereita minulla silti on joitakin ihme kyllä.

    • observer_robot

      Tasan sen 30 olen. Ei ole ystäviä, viimeinenkin katosi, en tarvitsekaan. Mutta en kyllä kaipaa muitakaan ihmisiä. Netissä istun kaiket päivät. Seuraan sivusta muiden elämää. Itsellä kun sellaista ei ole. Mitä sinä minun kaltaisesta ihmisrauniosta irti saisit?

      • Masentunutmies89

        Jos olet aloittaja ja vastasit minulle niin vastaan että saisin sinusta paljonkin irti. Istunhan itsekkin netissä lähes kaiket päivät. Niin ja vaikka työtön olenkin niin raha-asiat on siitä huolimatta kunnossa.


    • jepulisjuu

      Ei haittaisi minua. Mistäs päin olet? Reilu kolmekymppinen mies tiedusteleepi :)

      • Yksinäisyyttähäpeävnaine

        Tampereelta.. Entä sinä? :)


      • Masentunutmies89
        Yksinäisyyttähäpeävnaine kirjoitti:

        Tampereelta.. Entä sinä? :)

        Minä olen myös Tampereelta. Voitais mennä joskus vaikka johonkin baariin yhdessä viettämään aikaa tai sitten vaikka johonkin konserttiin esim 31.7 katsomaan Nightwishin keikkaa Ratinan stadionille. :)

        Olen kyllä melko ujo enkä senkään takia oikein osaa heittää juttua ellei toinenkin ala välillä puhumaan jostain. Ei sillä puheenaiheella ole minulle oikeastaan edes väliä kunhan nyt jostain vähän juttua saa aikaiseksi. Tai voidaanhan sitä ottaa vaikka silmiin tuijotuskisa jos kumpikaan ei keksi mitään puhuttavaa. :)
        Eikai elämää pitäisi ottaa niin vakavasti kuten monilla suomalaisilla on tapana tehdä.

        Lisäyksenä sanon vielä että minulla taas on sellainen tilanne että kavereita kyllä on joitakin mutta en ole mukana työ/opiskeluelämässä ja minä taas häpeän sitä että olen tuolla tavalla syrjäytynyt ja mietin että hyväksyykö yksikään nainen minua sen takia.

        Kavereihini en kovin usein välitä olla yhteyksissä vaan haluaisin mieluummin naisen jonka kanssa tehdä edes silloin tällöin kaikenlaista kivaa. En siis pidä sitä ollenkaan tärkeänä asiana että naisella pitäisi olla kavereita vaan minulle se on ennemminkin plussaa ettei ole.


      • Masentunutmies89
        Masentunutmies89 kirjoitti:

        Minä olen myös Tampereelta. Voitais mennä joskus vaikka johonkin baariin yhdessä viettämään aikaa tai sitten vaikka johonkin konserttiin esim 31.7 katsomaan Nightwishin keikkaa Ratinan stadionille. :)

        Olen kyllä melko ujo enkä senkään takia oikein osaa heittää juttua ellei toinenkin ala välillä puhumaan jostain. Ei sillä puheenaiheella ole minulle oikeastaan edes väliä kunhan nyt jostain vähän juttua saa aikaiseksi. Tai voidaanhan sitä ottaa vaikka silmiin tuijotuskisa jos kumpikaan ei keksi mitään puhuttavaa. :)
        Eikai elämää pitäisi ottaa niin vakavasti kuten monilla suomalaisilla on tapana tehdä.

        Lisäyksenä sanon vielä että minulla taas on sellainen tilanne että kavereita kyllä on joitakin mutta en ole mukana työ/opiskeluelämässä ja minä taas häpeän sitä että olen tuolla tavalla syrjäytynyt ja mietin että hyväksyykö yksikään nainen minua sen takia.

        Kavereihini en kovin usein välitä olla yhteyksissä vaan haluaisin mieluummin naisen jonka kanssa tehdä edes silloin tällöin kaikenlaista kivaa. En siis pidä sitä ollenkaan tärkeänä asiana että naisella pitäisi olla kavereita vaan minulle se on ennemminkin plussaa ettei ole.

        Niin ja olishan Heinäkuussa myös esim Tammerfest jos tuollaiset menot yhtään kiinnostaa ja jos tällainen ujompi mies vain kelpaa seuraksi. :)


    • Kilttis

      On monia miehiä jotka hyväksyy kaverittoman naisen mutta ei ole naisia jotka hyväksyy kaverittoman miehen kuten minua. Miehen on helpompi hyväksyä kaveriton nainen mutta kaveriton mies saa naisessa kaikenlaisia ajatuksia että onko se joku hullu, vankilasta vapautunut psykopaatti... Kun minä teen yksin jotain, kalastan , käyn salilla niin sehän nyt on turn off heti.

      • täysin-erimieltä

        Pelkkää höpöä !
        Ihminen on tärkein. Jos se ei riitä, katson vääriä ihmisiä.
        Kaverit eivät todellakaan ole ne seurustelun kriteerit.
        Ahdistavaa varmaan ajatella niin, että joku olisi kavereista kiinni, jopa seurustelu??


      • nainenNNnn

        Ei haittaa vaikkei miehellä ole ystäviä. Isot kaverilaumat eli apinalaumat on ärsyttäviä. Voisi kuvitella että tavallista fiksummat viihtyy enempi yksin kuin laumassa. No ei aina mutta kuitenkin. Itse ihmisiin pettyneenä en juurikaan pidä yhteyttä ihmisiin.


      • Intromies
        nainenNNnn kirjoitti:

        Ei haittaa vaikkei miehellä ole ystäviä. Isot kaverilaumat eli apinalaumat on ärsyttäviä. Voisi kuvitella että tavallista fiksummat viihtyy enempi yksin kuin laumassa. No ei aina mutta kuitenkin. Itse ihmisiin pettyneenä en juurikaan pidä yhteyttä ihmisiin.

        No ei se ihan noin mene. Toiset ovat ekstrovertteja, toiset introvertteja. Ei se fiksuudesta mitään kerro. Fiksu ekstrovertti viettää aikaa mielellään muiden fiksujen seurassa, ei missään apinalaumassa :)


    • erikoista.on

      Tämäkin ketju on jo täynnä miehiä jotka hyväksyvät tietenkin naisen kaverittomuuden mutta onko olemassa naista joka hyväksyy jonkun miestä miespuolisista kaverittomista?
      Yrittääkö aloittaja saada juuri sellaisen miehen jolle on tärkeää että naisella on kavereita..?

    • päinvastoin

      Arvostan itsenäisyyttä. Minusta se olisi vain plussaa, että et roiku kiinni joissakin kavereissa. Voisit olla kokonaan minun. Se olisi upea tunne.

      • hdfjfjkkghkg

        Kammottava olo olla "kokonaan jonku", sorry vaan! Itselläni on niukasti sosiaalisia suhteita (olen keski-ikäinen nainen), mutta en todellakaan vaihtaisi yksinäisyyttäni riippuvuussuhteeseen. Olen kerran asunut miehen kanssa, joka soitti heti perään, kun poistuin hänen silmistään muutamaksi minuutiksi. Ei ole elämää sekään. Ei todellakaan. On hajottavampaa tuollainen omistussuhde kuin yksinolo.

        Aloittajalle vinkiksi: Mieti vähän sitä tapaa, millä kerrot asioista. Jos vastapuoli lähinnä näkee ilottomuutesi, masennuksesi ja epävarmuutesi, hän ei siitä syystä halua lähempää tuttavuutta. Elämässä täytyy olla jotakin muutakin, kuin "olen maailman surkein yksinäinen kurjimus". Useimmat ihmiset haluavat elämäänsä lisää ilonaiheita, eivät kurjuutta. Moni treffailijoista varmaan tulee buukatuksi synkkyyden/kuormittavuuden perusteella listalta ulos.

        Omalla kohdalla ainakin sanoisin, että minulla on aina ollut niukasti hyviä ystäviä/ystävättäriä, enkä ole harrastanut koskaan "paita ja peppu -suhteita". Että ystävyydet ovat kuuluneet tiettyihin elämäntilanteisiin (koulu, opiskelu, kirjeenvaihtokaverit nuorina, kulloisetkin poikakaverit ja entinen aviomies, sukulaiset, naapurit, kämppikset jne). Ja kun elämäntilanne on muuttunut, ei ole ollut tarvetta yhteydenpidolle. Hyvät sukulaiset ovat kuolleet, joita nyt kaipaan ja osaisin iäkkäämpänä arvostaa. Ja omassa hankalassa elämäntilanteessa ei ole niin helppo ystävystyä. Toisaalta taas arvomaailma on sen verran muuttunut, ettei halua pinnallisia ystäviä. Eli sosiaaliset tarpeet saa tyydytettyä vähemmälläkin, vaikkapa harrastusryhmissä puoli- (tai kolmaskymmenenskahdeksasosa-) tuttavuuksien kanssa.

        Toivottavasti tästä oli apua sinulle! Mieti ja harjoittele sanottavaasi, jotta siitä tulee luontevaa! Jokaisella riittää varmasti myös hassuja sattumuksia kerrottavaksi lähipiiristä, vaikkapa sitten ihan lastentarhasta tai lähisukulaisista. Sekin antaa vaikutelman, ettet ole täysin välinpitämätön toisten ihmisten suhteen tai täysin eristäytynyt. Eli kerro tarinoita, vaikka vähän hassujakin. Ja mieluummin niitä hassuja kuin listaa siitä, miten kaikki ovat sinua kohdelleet väärin.

        Hyvää kesänjatkoa!


    • uunoluuri

      pelottava tunne jos joku ajattelee että "voisit olla kokonaan minun". Minä olen jo 40v. nainen. :DD minulla ei ole myöskään juuri nais kavereita. On kuitenkin harratsukset ja työ. Kuinka monella oikeasti on se OIKEA kaveri ? vai jotain heipä hei tuttuja??

    • Miksi se kaverittomuus tekisi sinusta huonomman ihmisen? kaikki eivät vaan ole niin sosiaalisia ihmisiä että olisivat saaneet kavereita tai halunneet niitä. Jos sitä kemiaa on niin mielestäni silloin on yks hailee onko toisella kavereita vai ei. Turha tuollaisia on miettiä

    • Kilttis

      Olen huono ihminen, mulla ei ole kavereita. Ei kukaan voi olla minua huonompi, jopa rikollisillä on naisia ja kavereita ja perhettä ja tyttöystäviä

      • Ai ei vai? Itsekkin olin yksinäinen ilman kavereita ja elämää. Silti sain tyttöystävän niin mikset sinäkin voi saada? Turha valittaminen ei sitä ainakaan paranna


      • MasentunutMies89
        juha260 kirjoitti:

        Ai ei vai? Itsekkin olin yksinäinen ilman kavereita ja elämää. Silti sain tyttöystävän niin mikset sinäkin voi saada? Turha valittaminen ei sitä ainakaan paranna

        No miten se tyttöystävän saaminen muka voi onnistua kun ei edes uskalla tehdä aloitteita?


      • MasentunutMies89 kirjoitti:

        No miten se tyttöystävän saaminen muka voi onnistua kun ei edes uskalla tehdä aloitteita?

        Intenetin kautta se on helpompi. Kyllä sen sitten huomaa kun se oikea löytyy niin juttua kyllä tulee sitten netissä kuin livenäkin. Suosittelen kokeilemaan vaikka siellä monesti ei vastauksia saakkaan


    • Kilttis

      Olen ruma ja siksi en saa ketään. Kerroin vain tosiasiat enkä valittanut.

      • Kyllä niille omasta mielestään rumilekkin joku löytyy


    • isobaha

      Olex sää kilttis Beavis vai se toine jäbä ?

    • introvertti

      Oon samaa miettinyt aloittajan kanssa, itse oon parikymppinen nainen. Ystäviä ei ole, joten monesti olen miettynyt että jään myös ilman parisuhdetta kun ystävyyssuhteitakaan en osaa luoda. Olen käynyt treffeilläkin vain kerran, ja siihen se jäi kun jänistin kun huomasin kuinka erilainen mies on (=sosiaalinen) minuun verrattuna. Sen lisäksi että oon ystävätön oon vielä tosi kokematonkin. Itseäni ei haittaisi se ettei miehellä olisi myöskään ystäviä tai vain vähän. Luulen että en voisikaan seurustella henkilön kanssa, joka olisi kunnon seurapiiriperhonen koska en tuntisi omaa oloani mukavaksi.

      • myöskin.introvertti

        Jos suhun haluaisi mies tutustua niin miten suhun saisi yhteyden?


      • xxta

        Mistäpäin Suomea olet, introvertti? Introverttimiehiä tältä palstalta löytyy ainakin enemmän kuin naisia.


      • Kannattaa vaan luottaa itseensä ja siihen mitä itse on niin kyllä löydät sen oikean vielä joku päivä;) Kaikki ihmiset eivät yksinkertaisesti ole niin sosiaalisia ihmisiä kuin muut mutta kuitenkin löytävät sen parisuhteen ja myös ystäviä siinä samalla


      • No meillä on selvästi jotain yhteistä;)
        Oon haeskellu nimenomaan kokematonta naista kaveriks, kun itsekkin lähes kokematon..Älä epäröi laittaa meiliä. Löytyy nimimerkin takaa!


    • KattisenMummu

      Eihän tuo mikkään ihime ole että masentaa teitä kun kuuntelette tuollaista saatananpalvontamusiikkia notta

      kattisen mummu

    • 2343443

      Ei miehiä kiinnosta se onko naisella kavereita. Päinvastoin naisten kaverit on monesti rasittavia ja ei mies pistä pahakseen jos ei tarvii tutustua mihinkään pahatapaiseen akkalaumaan.

    • kasera

      Olen itse jo yli viisikymppinen ja olen kokenut yksinäisyyden läsnäolon 7 vuotta. Sinun kohdallasi toivon kun olet vielä nuori, että aloitekykysi palautuisi. Tämä tietokoneiden virituaali maailma on valheellinen, toki hyvä kommunikaattori, mutta sosiaalinen kanssakäyminen ihmisten kanssa on tärkeää, sieltä ystävyys suhteet, tutustumiset ja kaikki löytyy. Toivon sinulle kaikkea hyvää ja iloa elämääsi, uskon että ystävä sinullekin löytyy. Uskokaamme aina parempaan.

    • kasera

      Älä häpeä nuori ihminen usko ihmeessä itseesi, sinulla on aikaa ja ystävyyssuhteet vielä avautuvat. Virituaalimaailma hetkeksi syrjään ja vaikka ulkoilemaan. Usko parempaan on kasassa pitävä voima. Iloa elämääsi.

    • Ei haittaisi yhtään, koska itselläkään ei ole yhtään ystävää. Muutenkin tuo vastapuolen kaverittomuus taitaa olla naisille isompi ongelma kuin miehille.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1184
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1016
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      50
      701
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      700
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      674
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      660
    8. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      614
    9. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      602
    10. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      35
      585
    Aihe