Apua opiskelupaikka valintaan

Pakkojoopiskella

Hain täydennyshaussa useampaan paikkaan opiskelemaan. Tuli siis postissa kirje et mut on valittu yhteen paikkaan mut se oli itselleni viimesin vaihtoehto mihin haluisin. Ei tullu mistään muusta paikasta kirjeitä. Nyt haluisin tietää et jos en ota tota paikkaa vastaan nii ilmotetaanko mulle mistään muualta et oisin päässy? Se mihin olisin varmana halunnut mennä jossa tietäsin jaksavan opiskella nii sinne on pääsykoe, osaaks kukaan kertoo tuleeks sielt mitää kirjettä vai onko mut nyt vaan yhteen paikkaan hyväksytty ja jos en sitä ota en pääse mihinkään. En osaa kirjottaa selvemmin tätä toivottavasti joku ymmärs :D

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Apuuvvaaaa

      Oikeestiii apuvaaa eiks kukaa tiijä ): okei otsikko tuli ihan vääräks en siis pyydä apuu opiskelupaikan valintaan...

      • Muistaakseni sillon joskus kun itte sain useemman opiskelupaikan toiselle asteelle (uskon siis et puhut amiksesta/lukiosta) niin voi hyvin mielin ottaa paikan vastaan ja odotella tuliko muualta paikkaa.

        AMK/YO-haussa opiskelupaikkaa tarjotaan vain yhdestä koulusta ja yhdestä koulutusohjelmasta haku-uudistuksen jälkeen.


      • Liikojaluulen

        Joo siis joo ammattiopistoon hain ja siis yhteen samaan mut eri aloille ja sit samaan paikkakuntaan mut toiseen opistoon ja tähän toisee opistoon oli mulla itellä haaveena päästä. Voi että mää en osaa kirjottaa yksinkertasesti... :D Mulle kerrottiin että kuulemma se josta lähetetään kirjeenä, et mut on valittu, nii ois ns. ensimmäinen niist kaikist vaihtoehdoist joho mulla oli sillee parhain mahollisuus päästä ja sit tokasta paikasta soitetaan mut en sit tiijä pitääkö ihan paikkansa ja en oikee tajuu tostakaa jutust mitää :D. Ja en turhaan haluis ottaa vastaan tota mihi nyt sain paikan koska jälkeenpäin tajusin et ei se oo mun ala joku muu pääsis mun sijast sinne. Mää olin ajatellu sen silleen et tavallaan joka paikast tulis joku tieto et vaik jos en oo päässy mut täydennyshakuki on nykyään et pitää valita yks ala kerrallaan mihin hakee ko mun muistaakseni se oli ennen semmone kans josa valittiin 5? niiku yhteishaus. JA SITTEN VIELÄ TUO PÄÄSYKOE? Valitseeko ne pääsykokeisiinki vaa tietyt henkilöt vaik olin aika varma siitä et pääsisin pääsykokeeseen ja ehkä jopa siihen haluamaani alaan :) mut luulen liikoja.. :( ja mitä hittoo miks toi robottitesti väittää aina eka laskutoimituksen olevan väärin vaik se on oikein, näin asiasta kukkaruukkuun, minen ymmärrä...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2221
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1948
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1908
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1710
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1173
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe