Apua opiskelupaikka valintaan

Pakkojoopiskella

Hain täydennyshaussa useampaan paikkaan opiskelemaan. Tuli siis postissa kirje et mut on valittu yhteen paikkaan mut se oli itselleni viimesin vaihtoehto mihin haluisin. Ei tullu mistään muusta paikasta kirjeitä. Nyt haluisin tietää et jos en ota tota paikkaa vastaan nii ilmotetaanko mulle mistään muualta et oisin päässy? Se mihin olisin varmana halunnut mennä jossa tietäsin jaksavan opiskella nii sinne on pääsykoe, osaaks kukaan kertoo tuleeks sielt mitää kirjettä vai onko mut nyt vaan yhteen paikkaan hyväksytty ja jos en sitä ota en pääse mihinkään. En osaa kirjottaa selvemmin tätä toivottavasti joku ymmärs :D

3

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Apuuvvaaaa

Oikeestiii apuvaaa eiks kukaa tiijä ): okei otsikko tuli ihan vääräks en siis pyydä apuu opiskelupaikan valintaan...

• Muistaakseni sillon joskus kun itte sain useemman opiskelupaikan toiselle asteelle (uskon siis et puhut amiksesta/lukiosta) niin voi hyvin mielin ottaa paikan vastaan ja odotella tuliko muualta paikkaa.

AMK/YO-haussa opiskelupaikkaa tarjotaan vain yhdestä koulusta ja yhdestä koulutusohjelmasta haku-uudistuksen jälkeen.

• Liikojaluulen

Joo siis joo ammattiopistoon hain ja siis yhteen samaan mut eri aloille ja sit samaan paikkakuntaan mut toiseen opistoon ja tähän toisee opistoon oli mulla itellä haaveena päästä. Voi että mää en osaa kirjottaa yksinkertasesti... :D Mulle kerrottiin että kuulemma se josta lähetetään kirjeenä, et mut on valittu, nii ois ns. ensimmäinen niist kaikist vaihtoehdoist joho mulla oli sillee parhain mahollisuus päästä ja sit tokasta paikasta soitetaan mut en sit tiijä pitääkö ihan paikkansa ja en oikee tajuu tostakaa jutust mitää :D. Ja en turhaan haluis ottaa vastaan tota mihi nyt sain paikan koska jälkeenpäin tajusin et ei se oo mun ala joku muu pääsis mun sijast sinne. Mää olin ajatellu sen silleen et tavallaan joka paikast tulis joku tieto et vaik jos en oo päässy mut täydennyshakuki on nykyään et pitää valita yks ala kerrallaan mihin hakee ko mun muistaakseni se oli ennen semmone kans josa valittiin 5? niiku yhteishaus. JA SITTEN VIELÄ TUO PÄÄSYKOE? Valitseeko ne pääsykokeisiinki vaa tietyt henkilöt vaik olin aika varma siitä et pääsisin pääsykokeeseen ja ehkä jopa siihen haluamaani alaan :) mut luulen liikoja.. :( ja mitä hittoo miks toi robottitesti väittää aina eka laskutoimituksen olevan väärin vaik se on oikein, näin asiasta kukkaruukkuun, minen ymmärrä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      309
      7102
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2116
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1327
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1267
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1200
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1186
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1116
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1051
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      992
    Aihe