Olen käynyt toistakymmentä kertaa Alanyassa ja myös silloin tällöin ko. baarissa. Aikaisemmin palvelu on ollut kohteliasta ( joskus jopa liiankin) ja ruoka hyvää. Nyt toukokuussa 2015 kävimme myös ko. baarissa. Tyrmistyneinä totesimme, että kohtelu oli töykeätä ja ruoka oli huonointa mitä koko reissulla saatiin. Eivät olleet kiinnostuneet meistä asiakkaina vähääkään. Naapuripöytään tuli nuorehkoja vaaleita naisihmisiä niin kylläpä heille riiti pokkuroijaa pilvin pimein. No, eipä tarvitse enää sinnekkään mennä, onhan siinä kaupungissa niin paljon parempia ruokapaikkoja.
Heikin Baari
29
2343
Vastaukset
- h3535
koko alanyassa tyyli on nykyään sama, siksi siellä ei käy enää edes suomalaiset. hyvä niin.
- efesos
Ritujen, Pipsojen ja Tarskien paikaksi on muuttunut koko Alanya. Pariskunnilla ja lapsiperheillä ei ole enää mitään asiaa sinne.
- Suamenkiäli
Pokkuroitiin pilvin pimein...jopas oli ilmaus.
- Voisit-tuulettaa-välillä
Aloittaja ei halua käydä enää Heikin baarissa .
Mitähän . jos jättäisit seuraavalla kerralla koko Alanyan väliin
ja käyttäisit matkarahasi parempiin paikkoihin .
Sentään toistakymmentä kertaa samalla hiekkarannalla -voi ei- .
- rrttkkkk
Kummassa Heikin Baarissa? Bellassa vai toisessa? Minä kun olin yksin ei Bellassa edes kyselleet sisään. Aiemmin istuttiin jokainen ilta kun oltiin isommalla porukalla. Nyt on mennyt tyhmemmäksi ja Matin ja Harrin baarit vetää paremmin.
- vyölaukkukotona
Diandraa käytiin katsomassa. Olihan siellä porukkaa, mutta eipä se ruoka kovin ihqua ollut. Koko Alanya muuttunut tympeäksi paikaksi. Ensi reissu tehdään kyllä jonnekin muualle. Basaareihin päin ei viitti virtsatakaan enää. Kopiotavaraa orkkishintaan. Halvemmalla saa esim vaatetta lc waikikista ja katsoa saa rauhassa.
- mikko50_2
Onko diandakin tunkenu ittensä tuonne, koko alanya ihan pilalla, täynnä typeriä "suomi julkkiksia" tuulipuku urpoja, näin ei ollut vielä 2000 luvun alussa.
Matkaoppaat sarjan/Deturin takia, tuosta paikasta on mennyt maku ihan täysin, perkele sama kuin suomessa matkustaa, joka paikassa kuulee härmää !
- heikinruusu
Itse olin huhti-toukokuun vaihteessa ja koko porukka sai hyvää palvelua, eikä ruoassa valittamista. Ihan yhtälailla palvelivat kaikkia, vaikka jollekkin pöytäseurueelle juttu lensi enemmän. Tykkäsin tunnelmasta ja varmasti palaan varmasti myös ensi reissulla !
- 1whoknows
Kuka on ns. pahin "turistihaukka" tarjoilijoista?
- ei_tuohon_räkälään
olipas taas hirveä suomiräkälä, kerta käynti riitti
- jaaaahas
Perustelu?
- räkälä_on_se_joo
jaaaahas kirjoitti:
Perustelu?
eipä siihen muuta tarvii sanoa kuin:
olipas taas hirveä suomiräkälä, kerta käynti riitti
- Porukka
Kaikki mitä on tekstissä mainittu pitää täysin paikkaansa. Mutta lisäyksenä vielä tämän Heikin Baarin touhuihin seuraavaa: Menimme ryhmän kanssa "väkisin vedettynä " syömään ko.paikkaan. Ympärillämme tapahtuneen liehittelyn lomassa "liimatukka" tuli kysymään tarpeitamme ja ilmoitimme, että aikomuksemme olisi syödä.
Ruokavalintojen jälkeen otimme pullon "liimatukan" ehdottamaa maailman parasta valkoviiniä. Kun kyselimme pöytään tuodun viinin hintaa, "liimatukka" meni täysin englantia ymmärtämättömäksi. HInta ilmoiteettiin vasta usean tivauksen jälkeen.
Mutta ei tässä vielä kaikki. Tilausta tehdessämme kysyttiin, voimeko maksaa laskun luottokortilla, meille ilmoitettiin, että kaikki maksutavat sopivat. Kohtuullisen iso lasku tuli aikanaan ja tarjosimme Master Cardia maksuksi, toinen liehittelijä pyysi maksaaja takahuoneeseen. Siellä tumma nainen otti pyödän alta maksupäätteen ja näpelöi sitä aikansa ja pyysi sitten Master Cardia. Kortti työnettiin kolme kertaa laitteeseen, mutta aina hylättiin koska kortissa oli jotain vikaa. Tämän jälkeen laskua vaadittiin käteisenä. Se tehtiin ja päästiin ulos. Menimme suoraan (n. viiden minuutin kävely) hotelliin ja kas kummaa kortti toimi aivan moitteettomasti. Tästä jokainen voi tehdä omat johtopäätöksensä paikan rehellisyydesä !!
PS. Vaikka nimi on Heikin Baari, saamamme tiedon mukaan sillä ei ole mitään tekimistä suomalaisuuden kanssa ! Täyttä huijausta ja huokuttimena käytetty !
Kiertäkää kaukaa ko.paikka !- matkaIainen
Itse käynyt monia vuosia ja ikinä en ole mihinkään hämärään törmännyt, palaan aina nauttimaan juhlamokat! Heikin Baarilla on tekemistä suomalaisuuden kanssa.. otappa vaikka selvää. Kannattaa lukea APU-lehden juttu kyseisestä baarista. (Tarkoitan itse Bella Alanya Heikin Baaria)
- reiska299
No oliko sieltä viety ylimääräistä ?? Ei tullut sitten mieleen sellaista vaihtoehtoa että niiden lukija olisi rikki URPO !
Mitä kummaa tuossa nyt oli jos ei kerran kortilta mitää veloittettu, tuulipuku taas rääkyy ja valittaa kaikesta! - mikko50011
matkaIainen kirjoitti:
Itse käynyt monia vuosia ja ikinä en ole mihinkään hämärään törmännyt, palaan aina nauttimaan juhlamokat! Heikin Baarilla on tekemistä suomalaisuuden kanssa.. otappa vaikka selvää. Kannattaa lukea APU-lehden juttu kyseisestä baarista. (Tarkoitan itse Bella Alanya Heikin Baaria)
Ei tätä se suomijuntti sananmukaisesti tarkoittaa, oikeasti teitä saa hävetä, juhlamokkaakin pitää lomalla saada, onhan vyötärölaukku ja ruisleivät mukana ?
Näitä suomiurpoja näkee ihan liikaa tuolla alanyassa, reppanat ei puhu tippaakaan englantia ja ollaan niin maailmanmatkaajaa, sitten inistään joka asiasta jos esim hotellissa ei ole vessapaperia tai tiellä oli jopa roska! - ihmeaasei
mikko50011 kirjoitti:
Ei tätä se suomijuntti sananmukaisesti tarkoittaa, oikeasti teitä saa hävetä, juhlamokkaakin pitää lomalla saada, onhan vyötärölaukku ja ruisleivät mukana ?
Näitä suomiurpoja näkee ihan liikaa tuolla alanyassa, reppanat ei puhu tippaakaan englantia ja ollaan niin maailmanmatkaajaa, sitten inistään joka asiasta jos esim hotellissa ei ole vessapaperia tai tiellä oli jopa roska!Itse asiassa suomiJUNTTI mikko: et ilmeisesti matkaa ikinä kuin 1vk matkoja.. jos lomalla on pitkään, niin todellakin kaipaan sitä ainoaa ja oikeaa kahvia Juhlamokkaa (y) kiitos kysymästä olen matkannut ympäri ämpäri maailmaa ja puhun varmasti useampia kieliä kun sä JA silti käyn missä huvittaa. Mun mielestä todellinen suomijuntti on just sunlainen kyttääjä valittaja jolla ei ilmeisesti ole omaa elämää. Kiitos ja hyvää jatkoa ;)
- gnöö
Saatana.....olen kiertänyt vuositolkulla maailmmaa enkä koskaan kaivannut sitä Juhla-Moskaa.............niih.
- Feikinbaari
Mikä on tämä Heikin Baarien sekoilu, kun tuntuu että niitä löytyy Kleopatran puolelta joka toisen kulman takaa? On Bella Heikin Baari, on Hilal Heikin Baari ja on Lapponia Heikin Baari ja varmaan muitakin Heikin Baareja. Mitä nämä on, joku franshising-ketjuko?
- heikinruusu
Meidän Ritujen, Jossujen ja Pipsojen kutupaikka. Suomalaiset miehetkin tervetuloa, mutta tarjolla vain maksajan ja napalangon rooli.
- lepsuilija
Sanoisin, että pitääkö niitten luottokorttien kanssa heilua ulkomailla,jos niiden väärinkäyttö epäilyttää. Käyttäisivät selvää valuuttaa, kohtuu summat mukana.
- pillunperässä
No kun niiltä vaaleaveriköiltä saa muskimi helposti tuota pimperoa....
- uteliain
Viettivatkö Heikin baarin työntekijät Ramadan kuukautta?
- mikämeininki
Kokemuksia kesältä 2015? Ketkä pojista vielä töissä?
- Eikokemuksia
Kenen pojista?
- nlkjöjmbkj
Allekirjoitan ap:n näkemyksen "kohtelu oli töykeätä ja ruoka oli huonointa". Meidän seuruetta pyydettiin vaihtamaan pöytää kesken ruokailun (isompi ryhmä tulossa) ja itse ruoka hinta/laatusuhteeltaan ala-arvoista (sitkeä pihvi jäi syömättä). Samaan hintaan voi illallistaa tasokkaissa paikoissa esim. Kalen Panoramassa, Eski Evissä jne.
- Feikinbaari
Tuo pöydistä toiseen siirtely on sellaista moukkamaisuutta, että ei kannata hyväksyä. Kyse siinä on siitä, että joku toinen asiakas on parempi asiakas, kuin sinä. Kun pyydetään siirtymään pöydästä, jonne ovat itse ensin vieneet, niin on sama siirtyä kokonaan pois ravintolasta kun kerran on niin huono asiakas heille.
- alaanya
Työntekijät kovasti lirkuttelevat iltaseuran toivossa, muutaman kerran jopa olen todistanut, kun on suomineidon kanssa onnistanut töiden jälkeen.. tuskin yhden illan pidempää juttua heidän kanssaan. Muutama heistä jo heilansa löytäneet..
- Anonyymi
Menkää niin kauas ettei ole suomalaisia niin ei tartte valittaa terveisin maailmanmatkaaja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa593438- 1511758
- 1301497
Nyt katsokaa ihmiset tätä Mattilan showta
Missä näette räkimistä. Katsokaa tarkkaan. Miksi iltapäivälehdet halusivat oikeudelta videon muttei julkaissetkaan sitä.1341446- 931359
- 1111224
- 761061
Farmi-tippuja Kasper Strömman tilittää maatilan olosuhteista - Yllättävä vertaus ihmetyttää: "Me..."
Oho! Kasper Strömman on tuttu podcastista ja YouTubesta, sekä nyt Farmi Suomi -ohjelmasta. Lue lisää: https://www.suom71039Kansalaisaloite etenee
Eduskunta hyväksyi kansalaisaloitteen eheytyshoitojen kieltämiseksi.3231035- 45813