Eli olen 17 vuotias ja täytän 2 kk päästä 18 eli olen menossa kaverin (18) ja hänen äidinkanssa 3 päivän risteilylle ja ollaan ouhuttu että käytäis baaris ja tolleen nii kysyykö ne yleensä papereita siellä?:)
Vastaukset 6
- Jkuvaa
Ja sitten se laiva reissu on 21 vuotiaille mutta pääsen sinne kun mennään häen vanhempansa kanssa
- hoiiuhy
Ei sinne ravintoloihin ole edes ovia. Pöytiin voi mennä istumaan mitään tilaamatta. Mutta jos tiskiltä tilaa alkoholia , niin voi ne kovin nuorelta kysyä papereita.
- kjdkdkdodk
Ei kyselis edes kymmenen vuotiaalta
- Jkuvaa
Okei :) eli kaveri hakee juomat varmuuden cvuoks ja johokki nurkkapöytää :) ja en näytän kovin vanhaltakaa enkä semmoseelt 15 v jonnekt :)
- obuport
Eikö tällaista varten ole ihan oma palsta?
- alaikäinenkö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092368Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???331297- 106983
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha634952- 71942
- 48865
- 88818
- 70686
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76680Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik31676