Eli olen 17 vuotias ja täytän 2 kk päästä 18 eli olen menossa kaverin (18) ja hänen äidinkanssa 3 päivän risteilylle ja ollaan ouhuttu että käytäis baaris ja tolleen nii kysyykö ne yleensä papereita siellä?:)
Laivalla alaikäinen baarissa
Jkuvaa
6
248
Vastaukset
- Jkuvaa
Ja sitten se laiva reissu on 21 vuotiaille mutta pääsen sinne kun mennään häen vanhempansa kanssa
- hoiiuhy
Ei sinne ravintoloihin ole edes ovia. Pöytiin voi mennä istumaan mitään tilaamatta. Mutta jos tiskiltä tilaa alkoholia , niin voi ne kovin nuorelta kysyä papereita.
- kjdkdkdodk
Ei kyselis edes kymmenen vuotiaalta
- Jkuvaa
Okei :) eli kaveri hakee juomat varmuuden cvuoks ja johokki nurkkapöytää :) ja en näytän kovin vanhaltakaa enkä semmoseelt 15 v jonnekt :)
- obuport
Eikö tällaista varten ole ihan oma palsta?
- alaikäinenkö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041891
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e641877- 1441649
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151641- 1031599
- 851577
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851347- 1191279
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241160- 691111