Eli olen 17 vuotias ja täytän 2 kk päästä 18 eli olen menossa kaverin (18) ja hänen äidinkanssa 3 päivän risteilylle ja ollaan ouhuttu että käytäis baaris ja tolleen nii kysyykö ne yleensä papereita siellä?:)
Laivalla alaikäinen baarissa
Jkuvaa
6
233
Vastaukset
- Jkuvaa
Ja sitten se laiva reissu on 21 vuotiaille mutta pääsen sinne kun mennään häen vanhempansa kanssa
- hoiiuhy
Ei sinne ravintoloihin ole edes ovia. Pöytiin voi mennä istumaan mitään tilaamatta. Mutta jos tiskiltä tilaa alkoholia , niin voi ne kovin nuorelta kysyä papereita.
- kjdkdkdodk
Ei kyselis edes kymmenen vuotiaalta
- Jkuvaa
Okei :) eli kaveri hakee juomat varmuuden cvuoks ja johokki nurkkapöytää :) ja en näytän kovin vanhaltakaa enkä semmoseelt 15 v jonnekt :)
- obuport
Eikö tällaista varten ole ihan oma palsta?
- alaikäinenkö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1636512
- 531903
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes441630- 541142
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3271069Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se491019Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13980Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384918Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79908Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14897