Olen 13 vuotta. Mietin vaan että onko mulla liian pieni pippeli. Levossa ehkä noin 4 cm ja stondiksessa kai joku 6 cm jos oikein muistin. Et oon vähän miettiny et minkäköhän kokonen se mahtaa olla aikusena tai joskus 15 vuotiaana ja painan noin yli 60 kiloa. Kuulemma painoki voi vaikuttaa peniksen kokoon et mää haluisin et se olis edes vähän isompi vaik ei koolla ole väliä mut joidenki mielestä on
onko minulla pieni pippeli
13
716
Vastaukset
- oleonnelline
Hei mää olen 17 vuotta ja mun peniksen koko on levossa 3 cm ja stondiksessa 4 ja puol et oo ilonen et sulla on isompi
- Kiminkinen
Sinun peniksesi on aiva normaali. Kaikilla pojilla on eri muotoiset,paksuiset ja pituiset penikset. Toisella on ohut ja pitkä,toisella lyhyt ja paksu. Peniksen "oikeaa" kokoa on vaikea määritellä.
- Nsvejeikx
Et oo äijä tosissas.. Mul on joku 3x sua isompi xdd ei pahal
- Selfieniko
Sul ei oo ees murrosikä alkanu kunnolla sillee. (kyl se todennäkösesti on alkanu ainakin jotenkin) mutta muutamas vuodes sen koko vähintään tuplaantuu. LUPAAN
- Penikst
Ihan varmasti vielä kasvaa ja mulla itellä ei oo koolla kauheesti väliä.
- hevimies
Oon kans 13 ja mulla on äänenmurros ja kaikki ja mulla on 12 cm
Sitte ku sulla on munakarvat hyvin jo kasvanu nii se kasvaa kyllä pituutta itellä alko muna kasvaa sillon ku aloin kasvaa nopeesti - hevimies
Itekki pelkäsin samaa että ois liian pieni mutta suomi24 ansiosta en enää
- poslari
14v. ja pippeli levossa 6cm ja kovana 10cm vielä ei ole ilmestyny noita karvoja. Joo voisi kyllä sanoo et sulla on tosi pieni. Ei varmaan pullota boksereissa. Mutta kun sun karvat kasvaa niin kyllä pippelisi kasvaa.
- 13Vpoik
Iha hyvä ton ikäiselle ku kasvat vil kummiski vaik tiellä on joku 8cm levos ja 14cm erektiossa
- Edellinen
Viel ja itellä korjaus kirjoitin nopee
- Pippelipoju
Kyllä se pippeli miehistyy kantajansa mukana.
- Anonyymi
Ootko ikin vetäny kätee jos et nii kannattaa kosk ite autto
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 856324
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303793törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283160Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3691716- 331398
- 271330
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46959Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11946Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11880- 42859