onko minulla pieni pippeli

julen

Olen 13 vuotta. Mietin vaan että onko mulla liian pieni pippeli. Levossa ehkä noin 4 cm ja stondiksessa kai joku 6 cm jos oikein muistin. Et oon vähän miettiny et minkäköhän kokonen se mahtaa olla aikusena tai joskus 15 vuotiaana ja painan noin yli 60 kiloa. Kuulemma painoki voi vaikuttaa peniksen kokoon et mää haluisin et se olis edes vähän isompi vaik ei koolla ole väliä mut joidenki mielestä on

13

512

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oleonnelline

      Hei mää olen 17 vuotta ja mun peniksen koko on levossa 3 cm ja stondiksessa 4 ja puol et oo ilonen et sulla on isompi

    • Kiminkinen

      Sinun peniksesi on aiva normaali. Kaikilla pojilla on eri muotoiset,paksuiset ja pituiset penikset. Toisella on ohut ja pitkä,toisella lyhyt ja paksu. Peniksen "oikeaa" kokoa on vaikea määritellä.

    • Nsvejeikx

      Et oo äijä tosissas.. Mul on joku 3x sua isompi xdd ei pahal

    • Selfieniko

      Sul ei oo ees murrosikä alkanu kunnolla sillee. (kyl se todennäkösesti on alkanu ainakin jotenkin) mutta muutamas vuodes sen koko vähintään tuplaantuu. LUPAAN

    • Penikst

      Ihan varmasti vielä kasvaa ja mulla itellä ei oo koolla kauheesti väliä.

    • hevimies

      Oon kans 13 ja mulla on äänenmurros ja kaikki ja mulla on 12 cm
      Sitte ku sulla on munakarvat hyvin jo kasvanu nii se kasvaa kyllä pituutta itellä alko muna kasvaa sillon ku aloin kasvaa nopeesti

    • hevimies

      Itekki pelkäsin samaa että ois liian pieni mutta suomi24 ansiosta en enää

    • poslari

      14v. ja pippeli levossa 6cm ja kovana 10cm vielä ei ole ilmestyny noita karvoja. Joo voisi kyllä sanoo et sulla on tosi pieni. Ei varmaan pullota boksereissa. Mutta kun sun karvat kasvaa niin kyllä pippelisi kasvaa.

    • 13Vpoik

      Iha hyvä ton ikäiselle ku kasvat vil kummiski vaik tiellä on joku 8cm levos ja 14cm erektiossa

      • Edellinen

        Viel ja itellä korjaus kirjoitin nopee


    • Pippelipoju

      Kyllä se pippeli miehistyy kantajansa mukana.

    • Anonyymi

      Ootko ikin vetäny kätee jos et nii kannattaa kosk ite autto

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 185
      2045
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1932
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      146
      1533
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1204
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1173
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1138
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1137
    Aihe