Hei.
Onko kukaan teistä tilannut rotan (tai vaikka muunkin eläimen) häkkiä zooplussalta? Onko toimitus todella tullut perille 3-5 arkipäivässä, Saksasta asti ja kotiovelle suoraan? Itse pistin häkin tilaukseen ja mahd. pian sille olisi tarvetta, mikäli paketti saapuisi perille viimeistään maanantaina (viikko tilauksesta) olisin onnellinen. Maksutapana käytin luottokorttia.
Kuitenkin luin netistä yllättävänkin paljon negatiivista palautetta zooplussan toimitusajoista ja iski huoli, että täytyykö alkaa keksimään väliaikaista häkkiä...
Mitenkä on, kauankoi teillä siis on kestänyt? :)
Myös muut kokemukset/kommentit kyseisestä firmasta ovat erittäin tervetulleita.
Zooplus & toimitusaika
3
2916
Vastaukset
- Suosittelenkyllä
Pari kertaa olen Zooplussalta tilannut. Ensimmäisestä tilauksesta on jo aikaa, vuonna 2013 oli eka tilaus. Mutta toinen kerta oli nyt ihan puolen vuoden sisällä, positiivista sanottavaa. Tilauksen tulemisessa kesti viikko ja yksi päivä. DPD:llä tilasin, eivät soittaneet kun toivat paketin, mutta onneksi olin kotona. Toivat noin kello 14. Ja oikeat tuotteet on aina ollut paketissa.
- Niao
Kiitoksia vastauksesta! :)
- tiiru
Noin viikon sisällä tilauksesta toimitus ekalla kerralla ja jopa hintsun alle viikon toisella kerralla.Ensimmäisellä kerralla dpd(toimitti lähikaupungin kuljetusliike)ja toisella kerralla posti.Kumpikaan ei soittanut tulostaan mutta olin kotona.Tyytyväinen olen toimitusaikoihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713378
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541899Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1471829Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1591744- 771614
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3441558Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m811409The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut201278Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251165- 1581162