Siis meidän 17viikkonen talvikko hamsteri. Mitä muuta se syö kuin jauhomatoja, hamsterinruokaa/siemensekoitusta, kurkkua, tomaattia, vesimelonia, lihaa, porkkanaa, salaattia, omenaa, leipää????????????????????????? Mitä muuta se syö ?????????????????????AUTTAKAA ÄKKIÄ!!!!!!!!!PLIIS!!
Mitä talvikko syö.APUA!
V.S
4
132
Vastaukset
- helpperi
Vauvansoseita mm liha- ja hedelmäsoseet,paprika,apilan - ja voikukan lehdet ulkoa (ei tien vierestä),päärynä,mansikka,marjat,viinirypäleet,keitetty peruna,maustamaton kypsennetty kala,kesäkurpitsa,maissi ym Tuossa ainakin mitä voisi normaalisto löytyä kotoa
- hamsuni
Pilttiä pienissä määrissä:)
- hamsuliini
Hilloa,kurkkua,vesimelonia,lihaa,kananmunia,ranskaliaisia,pinaattia,jugurttia,leipää,perunaa,parsakaalia,voikukan lehtiä,homejuustoa,paprikaa,näkkileipää,ketsuppia,
- jumasunkaa
Sokerillise hillot ehdoton ei!Samoin myös ranskalaiset,homejuustot ja ketsuppi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.834873- 1902268
- 1331869
- 371828
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231598- 1781520
- 751492
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161421Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3401185- 351136