Missä avoimmuus/rehellisyys

sivullinen_

Miksi eri autistien "tukemiseen" ja "auttamiseen" keskittyvät yhteisöt toimivat rasistisesti? He muka ajavat kaikkien etuja, mutta käytäntö osoittaa toisin. Sitten kun joku ottaa asian puheeksi, vaietaan kuin muuri.. Kyllä niiden jotka näistä toiminnoista vastaavat tulisi pystyä avoimesti kertomaan toimintaperiaatteistaan sekä myös pystyä perustelemaan ne. Suuri joukko ihmisiä seuraa tätä touhua vuodesta toiseen ja muutama seikka paistaa aivan täysin selvästi läpi, mikä on kohtuu noloa, mikäli tahot eivät sitä itse huomaa. Ja jos huomaavat vielä nolompaa on että vaikenevat.

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • watson1

      Olen huomannut saman. Eräs autismisäätiön ylläpitämä keskustelufoorumi oli vuosia suljettuna kaikilta muilta kuin autismisäätiöön kuuluvilta sekä heidän perheiltään. Sitten ´foorumi yllättäen avattiin ja sieltä paljastui kaikki monen vuoden takaiset kirjoitukset, joita kukaan ulkopuolinen ei ollut koskaan voinut lukea.

    • odoteltuon

      Tässä on elämä monen muunkin asian suhteen mennyt odotellessa jotakin mitä ei koskaan tule.
      Minusta tuntuu kuin assit olisi jotenkin jätetty vain ihmettelemään.

    • Toimiin

      Pitäisi perustaa Autisti-info. Näin Asperger-infon voisi siirtää omalle palstalleen.

    • totuudentorvi2

      Ainoa keskustelufoorumi on aspergerinfo joka on toiminut avoimesti,rehellisesti. Noilla muilla kieroillaan olan takaa.

      • enymmärrämitään

        Voisin olla vaikka samaa mieltä..mikseivät nämä autistienoikeuksin päiväläiset esim. kirjoittele Aspergerinfoon, kuinka voi olla olemassa sellainen kun autistien OIKEUKSIEN päivä jos tapahtuman järjestäjät ovat epäsolidaarisia ja syrjiviä ? Tuolla infossahan on osiot myös lasten vanhemmille ja infolaiset ovat täälläkin tukeneet noita vanhempia-ei ymmärrä.


    • assukka

      Tänään voimme yhdessä marssia asian puolesta.

      • assukka2info

        Missä ja milloin?


    • aineiss4

      Oon nähnyt samaa holokaustia jo 11 vuotta, mutta minuun suhtauduttiin negatiivisesti jo ennen koulun alkua. Sossu sai vanhempani ajattelemaan, että "mielisairaan suuntaan diagnosoituja" ei tule ottaa vakavasti näissä ihmisoikeudellisissa asioissa.

      Pistää tämä kokemuskin miettimään, että minkä ihmeen holokausti-koulutuksen nää kaikki psykat, saikut, lekurit ja muut pedagogi-ammattilaiset saavat. Vituttaa, ku ei saa olla ihminen. Mutta onneks voi Kelan papereita muunnella anomuksella (poistamalla mielisairaus-merkinnät), niin on ainakin puolet maineen pilaamisesta torjuttu. :D

      • Ainakinselvää

        Ainakaan kenenkään heikkouksien vahvistaminen ei ole mitenkään hyväntahtoisessa mielessä järkevää.


      • aineiss4
        Ainakinselvää kirjoitti:

        Ainakaan kenenkään heikkouksien vahvistaminen ei ole mitenkään hyväntahtoisessa mielessä järkevää.

        Sinun virheettömyyden vahvistaminen ja jatkuva todistaminen SINUN iänikuisesta TÄYDELLISYYDESTÄ ei tee sinusta tervettä.


      • Aineiss4

        Ah eiku väärä topicci ja väärä henkilö


      • Ainakinselvää

        Niin taisi olla :)


      • mie9

        Ketä oikeasti tarkoitit? :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      144
      3860
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      88
      3508
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      324
      2016
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      93
      1507
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1306
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1175
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      152
      937
    8. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      909
    9. 46
      803
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      787
    Aihe