Hamsterin nukkuminen

Ääntelijä

Juu elikkä olen miettinyt pitkään tätä kysymystä eli pitääkö hamsterin nukkuessa olla hiljaa? Häiritseekö puhe sen unen laatua? Pieni musiikki? Entäpä askeleiden äänet?
Olisi kiva tietää miten antaa hamsterille hyvä elämä antamalla sillekin omaa rauhaa kun näin samassa huoneistossa ollaan.:) kiitos jo etukäteen vastaajille!:)

6

237

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • helppaaja

      Tuskin askeleet haittaava mutta radiota kannattaa kuunnellaa kuulokkeilla tai vain silloin kuin hamsteri on hereillä.Hamsteri ei välttämättä pidä mölisevästä koneesta unien aikana :DTäysin hiljaa ei tarvitse olla eikä puhekkaan haittaa.Arkipäivän ääniin hamsteri tottuu :)

    • juuriniiin

      Meilläkään hamsterin paikkana ei ole muita vaihtoehtoja kuin olohuone. Uskon että hamsteri nukkuu aivan yhtä hyvin olohuoneessa kuin missä tahansa, koska kyllä hamsteri tottuu kaikkiin ääniin, eikä heräile. Oma hamsterini nukkuu kyllä kaikki päivät, eikä ole hereille jos ei jano tai nälkä yllätä. Eli en usko että normaalit äänet ja esim telkkarin ääni hamsua häiritsee.

      • qwertyuo

        Hamsterin asumusta ei saa sijoittaa television viereen, sillä metelin on hamsterin korvissa kova.Tämä lukee muistaakseni monessa hamsterin hoito-ohjeissa.


      • Ääntelijä
        qwertyuo kirjoitti:

        Hamsterin asumusta ei saa sijoittaa television viereen, sillä metelin on hamsterin korvissa kova.Tämä lukee muistaakseni monessa hamsterin hoito-ohjeissa.

        Joo ei tietenkää meillä ole television lähelläkään, mutta ajattelin näin aika vasta hamsterin saaneena, että häiritseekö puhe yms. Hamsterin uneen, ettei sitten totu ns siihen, että ei saa rauhassa olla milloinkaan.
        Ja kyllä, olen lukenut hamstereiden hoidosta todella paljon ja kokemusta löyty monen vuoden verran tuttavien hamstereiden takia, mutta tuli näin yhtäkkiä mieleen tuo hamstereiden nukkuminen.


    • hamsuni

      Minun hamsteri on ollut meillä puoli vuotta ja herää aina imurin ääneen. Kaikki muu metakka esim.radio ei haittaa meidän hamsua. Mut ihan tulosta asti se herää imuriin:)

    • hamstre

      No kyllä hamsteri nopeasti tottuu normi ääniin kuten puhumiseen sun muuhun mutta itse en hamsteriani olohuoneeseen laittas sillä olohuone on talon yleisin istuma, juttelu paikka mistä kuulu kaikkia ääniä hamsteri saattaa tressata liiasta äänestä vieraatkin käyvät istumaan olo huoneeseen ja hamsteri kuule myös uusia ääniä siellä on yleensä telkkarit radiot kaikki isoimmat äänet itelläni syrkin häkin paikka on huoneeni pikku huoneessa jossa on sen ruuat ja kaikki tarvikkeet eikä sinne saa mennä vieraat mutta hamsterinne kyllä saa olla missä te itse haluatte hamsterihan on teidän joten teidän valintanne :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2670
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      93
      1987
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1518
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      272
      1048
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      68
      946
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      891
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      864
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      775
    Aihe