Zanidip ja outo tunne rinnassa

Elikkä tuosta lääkkeestä onko kokemuksia? Minulle tulee siitä outo olo. Kiristävä tunne sydämen yläpuolelle. Ei suoranaista kipua vaan ikäänkuin nyppimistä, mikä tuntuu ilkeältä. Onko muilla vastaavaa?
1414
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

Atacand ollut hyvä.

Amloratio ei sopinut.

Nyt Zanipid mukana ja ei tunnu hyvältä lääkkeeltä.

Kokemuksia tai vaihtoehtoja?

Äänestä

Kommentoi aloitusta


Huolestunut...........1 kirjoitti:

Elikkä tuosta lääkkeestä onko kokemuksia? Minulle tulee siitä outo olo. Kiristävä tunne sydämen yläpuolelle. Ei suoranaista kipua vaan ikäänkuin nyppimistä, mikä tuntuu ilkeältä. Onko muilla vastaavaa?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu