Puoliperän veturit pienellä koneella

whatsuppi

Onko tuollaisia jo liikkeellä? Scanian 9-litrainen 360 hv ja mersun 7.7-litrainen 354 hv. Jos itse alkaisin puolikasta vetämään niin kyllä sitä tuollaisen keulille laittaisi. Omamassassa ja kulutuksessa säästää. Ja moottori toimii hyvällä hyötysuhteella. Joku fh16 hyötysuhde jää aika huonoksi tuossa hommassa.

7

135

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • k.a.pitalisti

niin minäkin ostan aina pienimmällä mahdollisella koneella, ei ne kuskit aja yhtään kuormaa enempää vaikka ostaa 750hv koneella auton ja maksaakin ihan rutosti, miksi maksaa turhasta.

• scan_mies

Ei jumalauta, tientukkoja ovat, kun forssi ei riitä. Hevosvoima määrä pitää alkaa vähintään 5 numerolla puolikkaan veturissa ja 6 numerolla täysperän veturissa. Meillä muutama 420 r scania ja kaksi 620 r scaniaa, ja hämmästyttävän pieni ero on noissa kulutuksessa ja arvatkaapa, kummalla on mukavanpa ajaa. Siis kyseessä puolikkaan vetäjät.

• jdsfkhdfvh

siltahessulla sisussaan 265hevoinen leilanti oli siihen vaanolla telittany telipyärän vanhan yksakselisen täysperä puoli perän viisi akseliseksi junapainoksi oli lervonkanssa saanu otteeseen puoltakiloo vaille satatonnia ettei jorpe kuljetukselle tuu kateellisuus kiljukassu ja aisa mauno oli telitteny lervon lärryn kunnon kossu hutikassa niin että kääntö kehän alle oli tullu neljä akselia ja taakse vaan yksi alp venttiilin oli muuttanu veturissa etuakselille johka myös tuli paripyöriksi iskon pinnottamat noktop pinnalla ja seitkytä luvun alusta olevalla runkolla olevat misecelinit. lervo ja kumppanit naureskelivat paskasta röhönaurua vekselion seolla r kanja miehille (pojille) ja lomoottelivat kossua.

• Minä-tiedän

Peniksen jatke!

• k.a.pitalisti

Silti en minäkään tajua miksi pitäisi ostaa isomoottorisia autoja turhan päiten?

• tehokas.taloudellisempi

Pienellä koneella joutuu polkemaan koko ajan nami laudassa -> kulutus on maximaalinen. Isolla koneella pystyy kruisailemaan pintakaasulla -> kulutus lähempänä tyhjäkäynnin kulutusta.

Samasta syystä pikkukoneet poikivat ennen aikojaan. Kalliita leluja ne pajalla remontissa seisovat vehkeet.

• rekkapenaakkeli

Hevosvoimilla ei tee mitään ilman kunnollista vääntöä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1914
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1660
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1266
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      53
      1145
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      988
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      893
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      886
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      852
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    10. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    Aihe