TomTom kameratolpat ?

PomPomToi

Onko TomTomPoi.fi tolppasivusto lopettanut, vai miksihän sivut ei avaudu ?

17

6323

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pena43

      Niinpäs näyttää tosiaan hävinneen, vaikka pari viikkoa sitten vielä löytyivät. Silloinen tolppatiedosto taisi kyllä olla maaliskuulta 2014.
      Osoitteesta www.amg-lahti.org näyttäisi löytyvän Nopeusvalvonta-kamerat poi, joka on päivitetty 13.8.2014.

      • kasarionkattila

        Vai 18.03.2011


    • Päivitystarvetta

      Hieman on tolpat muuttuneet ja kohta tulee uusia, eli olisi taas käyttöä päivityksille.

    • kukajatkaisi

      Harmi, kun noin salassa lopettaa hyvän palvelun. Konttisen ylläpitämänä toimi hyvin päivitykset.

      • Siksiloppui

        Paljon maksoit Konttiselle tuosta hyvästä palvelusta? ja paljon ajattelin maksaa jatkajalle?
        Niinpä.


    • 0889909890909
      • jopas-taas-närästää

        menee bs-sivulle, siellä sekomyydään jotain kummallista.
        ei kannata klikkailla.


    • Tomtomtonttu

      Perhana just kun piti päivittää niin tuo gps waypoints on hävinnyt. Onko tietoo, onko lopullisesti vai hetkellisesti ja onko vaihtoehtoja?

    • Speedy_Gonzales
      • Kattavuus

        Mutta onko 100-99% kattava ja oikeissa paikoissa?
        Moni kun on sellaisia missä on vain osa ja päivittämättä tolppien siirrot jne.


    • Kameratolppia

      Eipä näytä Fix Speedcam FIN poi tiedosto avautuvan poi-edit:iin ja muutenkin pieni tiedosto, joten ei varmaan kameratolppia kuin murto-osa.

    • Kameratolpat
      • Hoituu.tuolla

      • EnAlaOstamaan
        Hoituu.tuolla kirjoitti:

        Ilmaiseksi saa kun lataa tompan tolppa-appsin kännykkään.
        https://play.google.com/store/apps/details?id=com.tomtom.speedcams.android.map&hl=fi
        Huutelee kehä-1kin tolpat menosuunnassa ja näyttää nopeuden. Karttaa tai navigointi siinä ei ole, vaan voit käyttää muuta appsia siihen.

        Keväällä tuli huonolla menestyksellä etsittyä toimivia poi-tiedostoja, toki vanhoja voisi itse päivitellä.

        Mutku kaikilla ei ole Samsung/Android kännykkää...


    • navitroskiin

      Android puhelimeen Tomtom kamera apsi, hälyttää kamerat, voi itse lisätä kameroita, ei maksa mitään. Myös uudet kamerat näkyy 1-2 päivän kuluttua.

      • Latauspäälle

        Uusinnan uusinta, tuossa yllähän sama stoori.
        Aika kova syömään akkua tuo apsi, mutta näytön voi pimentää ja kestää vähän pidempään.


    • Anonyymi

      Tom Tom IT Tuki päivitykset vie kaiken tiedon fend avaimet laatikkon ajan käyttö jeduntu nelma korvat

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      577
      3846
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2729
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2124
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1947
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1845
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1790
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe