Akupiste hieronta-paikka on yksi Lahden parhaita hierontapaikkoja. A Lan rouva tekee todella hyvää työtä. Hänen tekemänsä akupiste-hieronta on saanut minun lapojen välisen jumin auki, sekä Issiaksen paranemaan. Todella ammattitaitoista Kiinalaista hierontaa. Hinnat on kohtuulliset. Käyn heillä säännöllisesti.
Heidän liikkeensä on nyt Salpakankaantie 2:saa, mutta elokuun alussa he muuttavat Vesa 5:een.
AKUPISTE HIERONTA
7
2015
Vastaukset
- KivutLähtee
Jollekin rakennukselle vain ja pyytää poikia käyttämään naulainta.
- ennustelija
Mikä katu on vesa 5
- Akupisteankka
Ohhoh, nainenviisikymmentä, aika paljon kirjoitusvirheitä sisältää teksti, että ilmeisesti et ole suomalaista syntyperää.
- Nainenviisikymmentä
Kyllä ihan suomalainen olen. Jos yksi kirjoitusvirhe on ni ei siit viel pitäis tuomita ulkomaalaiseksi.....se on nää koneet, joissa on ennakoiva tekstinsyöttö... enkä sitä huomannut, kun tuon kirjoituksen laitoin tänne. Mutta heidän uusi osoite tulee olemaan Vesijärvenkatu 5. ...Olen pahoillani kirjoitusvirheestä. Ja halusin heistä kertoa vain sen takia, että muillakin joilla on samanlaisia ongelmia, niin saavat tietää hyvästä paikasta, jossa ehkä voisivat saada avun.
nai - Wesse
En suosittele, sain sieltä satiaiset, ja kaveri tippurin!!!
- Anonyymi
A Lan on minun paras hieroja.Olen käynyt noin 2 vuotta hänen hoidossa (selkä ja jalat ovat olleet nyt kunnossa ,,kiitos siitä osaavalle hierojalle, (uusi aika on varattu ) T: Raimo
- Anonyymi
siellä viikonloppuisin nuori tyttö soittaa slerbaa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.947106- 1723722
- 533259
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2332384- 482125
- 411978
- 471869
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?241818- 601768
- 191753