Ihana luonnonoikku...13,5v saku :)

Snowsnout

Täällä on harmaa herrasmies, ikää toi 13,5v, paperit ja siru todisteena jos vaaditaan ;)
Ikämies on ikänsä ollut pahasti allerginen vähän kaikelle, enimmäkseen ruoalle =/, mut aina ollut täysillä mukana kaikessa. Vielä nytkin kun takajalat alkaa antamaan periks, taistelutoverihenki elää... :)

3

87

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hymyileväsellainen

Täällä punaruskea näyttis 12 v 2 kk, paperit ja rekisterimerkintä korvassa. Koira ei ole koskaan ollut allerginen millekään eikä sillä koskaan ole ollut iho-ongelmia, korva- tai silmätulehduksia. Sen näkö ja kuulo toimii yhä moitteettomasti ja aina ollut halukas olemaan mukana kaikessa. Äsken käytiin ulkona ja alkoi nuoruudenvoimalla kaivella sudenkuoppia, väsymyksestä ei näkynyt merkkiäkään. Kävelee, leikkii, nousee reippaasti makuulta ylös, jopa välillä innostuu juoksemaan. :)

• Ainarakkaatsakut

Tuohan olisi joka paimenen omistajan unelma! (ainakin omani) edellinen narttuni saavutti 12,5v iän,sitä edellinen 11v.Nykyinen uros täyttää ens viikolla 6v. ja on myös ensimmäinen koirani,joka on allerginen kanssa vähän kaikelle,mikä tosiaan aiheuttaa haasteita elämään,mutta ei haittaa koiran menoa juurikaan,on vilkas ja eloisa.Snowsnout,tuo mitä kirjoitit lopuksi,saa kyyneleet silmiini,koska itse olen alkanut tehdä surutyötä luopumisen hetkeä ajatellen juuri tuossa vaiheessa.Toivon kuitenkin teille hyvää loppukesää yhdessä,ja tietenkin enemmänkin,jos poitsun kunto sallii.

• käyttönäyttö

Meillä 12-vuotias kuuro käyttis. Takapää alkaa olla heikko. Edellinen eli yli 14v, näyttis, lonkkavikainen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      93
      1851
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1292
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1027
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      113
      961
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      853
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      772
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      771
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      731
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe