Moi sain pari päivää sitten poikakissanpennun enkä ole keksinyt mitään nimeä sille vielä
poikakissalle nimiä
13
1509
Vastaukset
- kissat-ovat-kivoja
Meillä on kissan nimeltä julius mutta kutsumme sitä julleksi
- GrazyCatMan
Tietysti KILLI.Meillä on kaksi kollipoikaa,eli Killi Ja Nappi.
- nyancat
Me taas annamme kissoille planeettojen nimiä esim venus jupiter neptunus ja mars
- SiberianCat-Fan
Meidän siperialaiskollit on nimiltään Noki ja Savu
- hyvänimiehdotus
Vili kissa! jos poika, Itse sain maatiais tyttökissanpennun, annoin nimeksk VIIRU.
Vili kuuluu norjan mytologiaan, Odinin pojan nimi muuten. - jgg
Pikkis, Piki,äijä,elmeri, eetu, artturi, wipitus, wammu, weikko, waltteri, alex, tykki, hansu
- vilpert_soini
Soini olisi hieno, meilläpäin miehen nimi ja paikkakuntana kaunis.
- Kissatietäjä
Minkäs värinen tämä kyseinen kissanpentu onkaan?
Itse antaisin tummanruskealle, raidalliselle kissalle nimeksi Vatukka... ja sillä vois olla meripihkanväriset silmät... Tiedättekös mistä se tulee? Soturikissojen Vatukkakynnestä..:D
Mutta joo...
Siis jos se on joku valkonen/vaaleenharmaa, niin Lumi, Viti, Valko, Ice/Jää...?
Harmaalle/Tummanharmaalle vois sopia Savu, Hiiri, Tuhka, Tomu, Usva, Utu...?
Mustalle Noki, Hiili, Black...
Ruskealle kisulle on niin hirveästi sopivia nimiä, että ööhyöhöh... Suklaa, Ruska, Käpy...
Ja voihan kissalle tietysti ihmisen nimiäkin antaa, itse en kauheasti pidä tästä tavasta, varsinkaan jos ne on jotain perinteisiä suomalaisia nimiä, esim. Kalle, Matti, Pekka... yöh!
Niin juu - valkoharmaalle kissalle tulisi ehdottomasti nimeksi Unikko tai Uni!<3
Englanninkielisiä luontosanoja - ne on tietty myös hyviä, niin kuin vaikka Bird ja Grass.
Kissalle voi antaa ihan mitä tahansa nimeksi, tietysti, mistä nyt sitten tykkäätkään... Nappi, Muru, Tassu, ja sellaiset nimet on vähän outoja minun mielestäni, varsinkin tuo Tassu. Sehän on sama kuin ihmisen nimi olisi Jalka...!!!!!!
Jos sillä kisullasi on meripihkanväriset silmät tai turkki, niin eikös Meripihka olisi ihan kiva nimi?
Sitten tietysti voi antaa sellaisia ns. hienoja nimiä, kuten planeettojen, alkuaineiden, jalokivien ja muiden sellaisten nimiä. Smaragdi vois olla ihan kiva nimi.. eikö?
Englanninkielisiä nimiä voi aina muunnella: esim. Black=Blacky, Pink=Pinky, ja Birdy, Grassy (:D) jne. jne.
Jotkut ihmisen nimet voi olla kivoja kissoillakin, kuten esimerkiksi Stella, tiedän tiedän, se on tytön/naaraan nimi, ja sullahan oli kolli...
Niin tässä nyt tällainen jokseenkin pitkä "lista" kissannimiä...
Ja pakko sanoa vielä vilpert_soini, että Soini olisi varmaankin kamalin nimi mitä kissalla voi olla.... Siis jos ajattelen oikeata henkilöä jonka nimi on **** Soini..
Ei ollut tarkoitus ketään loukata sitten!- vilpert_soini
Oi kiitos.
- poika090
mulukku
- nimiierkki
Hans-Göran
Ulbertto
Hesus-Maria
Urpo - narttuja
Katsele ja opi tuntemaan kissasi.
Nimi tulee ihan itsestään tutustumisen aikana.
Kissasi on varmaankin jo nyt saanut nimen.
Ihan uteliaisuudesta kysyisin, että mihin päädyt ja miten se keksittiin? - Anonyymi
Kissat on söpöjä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2006148Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442857- 442317
- 932079
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382021Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2311427- 771402
Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa3031387Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131326Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j61256