Kaameeta...
Veljenvaimo oksensi meidän sohvalle ja nyt haisee!!
Ekaksi yöllä veli yritti sitä vaahtopesuaineella, eikä sekään onnistunut. Olen yrittänyt putsata neutraalilla pesuaineella ja laittanut Swipen airfresheniä laimennettuna hajua poistamaan. Ei toimi. Sohvassa on vielä kaameat tummat läikätkin. Sohva on tummansininen.
saameri, alle vuoden vanha sohva...
oksennus pois sohvasta
12
12649
Vastaukset
- sappi
Sappisaippuaa taroille ja hajuun käytä esim. kissakarkoitinta.
- miniä
onmpa sivistynyt vaimo veljelläsi!!!!
- Anonyymi
Ompa harvinaisen mukava nainen.
Pyydä useamminkin käymään teillä.
Pyydä että oksentaa aeuraavan kerran vaikka vaatekaappiin! - Anonyymi
Meillä makaa oksennus sohvalla.
Miten sen sais pois?
- vieras
Keskusteleppa veljenvaimon kanssa, millä hän aikoo sotkunsa saada siivottua!
- yksi
Vahinko on vahinko,ei kai nyt kukaan tahallaan oksentele toisen sohvalle!Voi olla että haju ja läntti ei lähde mihkään,taitaa tulla sohvan osto.
- pesulassa
ja vuokraa sellainen kemiallinen pesuri. Täällä eteläisessä suomessa sellaisen saa 30 eurolla vuorokaudeksi ja ainetta tulee mukaan reilusti. Itse vuokraan em. kojeen kerran vuodessa, jolla pesen sängyt, sohvat ja auton sisustuksen yms., jota ei voi ihan vaan vesipesulla puhdistaa.
Koje on siis imurin tyylinen kone, joka ruiskuttaa jotain kemikaalia ja imee sen myös samalla pois. Likavesi jää koneessa olevaan säiliöön.
Ja jos oikein taloudellinen haluaa olla, voi koneen vuokrata kimpassa kaverin kanssa lauantaina ja palautus taas maanantaina, kun pulju aukeaa.- vinkkejä
Jos vastaavaa sattuu tulevaisuudessa kannattaa viedä sohva tms ulos jäätymään... Voi sitten yrittää raaputtaa pahimmat pois ja pestä.
- Lähtee
vinkkejä kirjoitti:
Jos vastaavaa sattuu tulevaisuudessa kannattaa viedä sohva tms ulos jäätymään... Voi sitten yrittää raaputtaa pahimmat pois ja pestä.
Käy mm. Prismasta saatavaa Marseille LeChat - saippuaa. Beigestä nukkasohvasta lähti ruoan pinttyneet rasvatahrat kokonaan jättämättä jälkeä. Hiero saippuaa kosteaan rättiin ja puhdista. Kun puhdistettava kohta on kuivunut, harjaa pehmeällä harjalla ettei jää laikkua (riippuu tietenkin kangasmateriaalista tarvitseeko harjata)
- Anonyymi
Kaadoin nestemäistä pyykinpesuainetta suoraan tahrakohtaan, ainakin haju lähti. Saas nähdä miltä näyttää huomenna. Harmillista kyllä kun pitäisi uusi sohva aina vuorata jollain elmukelmulla ja peitellä huolellisesti vuohilla ja vilteillä.
Lapsen oksennuksellekaan ei juuri mitään mahda. - Anonyymi
Säätöni äänesti vasemmistoliittoa ja oksensi juuri sohvalleni. Onko tämä paha juttu?
- Anonyymi
Ostais uuden ja kun tulee vieraat nii päällystää se krooniķkolakanoilla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606174- 1003202
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252496- 212138
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3531779- 271656
- 251410
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2241394- 491342
- 291312