Kaunis auto C6

Je_suis_Matti

Olen autottomassa välitilassa ja etsiskelen uutta autoa.
Olen asettanut valintakriteereiksi seuraavia käytetty alle 200 tuhatta ajettu, automaatti, hiljainen, kestävä, mukava, suorituskykyinen, edustava, naapureita puhuttava.

Nyt se on loytynyt Citroen C6.

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miksixxxxxx

      Miksi?

    • Jassoo--

      Miten ihmeessä kuvittelet sen olevan myös kestävä?

    • Je_suis_Matti

      Kokemuksen ääni puhuu Citroen on kestävä ja mukava auto.
      Kaverikin sano että kestävä on.
      Vaikka itselle minä sen ostan enkä kaverille.

      • Eisesiltiolekuinrahaa

        Osta vaan.Kohta olet oikea "Tyhjätasku-Matti"

        Onnittelut !


    • perziilleen-meni

      Hyvä ystävä. Oletko nyt ihan normaalissa valveilla olo tilassa, eikä mitään huumeita ole nautittu. Kyseistä mallia valmistettiin jotain 25000kpl ja sillä määrällä ei kuoleteta edes suunnittelu kustannuksiakaan. Normaalilla liike periaatteilla toimiva yhtiö olisi ollut jo aikoja sitten suoritustilassa, mutta Ranskan valtio pitää pystyssä sosiaaliavustuksilla tätä kyhäily fabriikkia. Niin, se c6 ei käynyt kaupaksi kun valveutuneet ostajat eivät uskoneet alkuunkaan Citikan kykyyn tehdä laadukasta premiumia. Semmoinen C2 ja C3 tyylisten pikkuautojen parissa parempi onkin PSA:n pysytellä, tulee veronmaksajille halvenmaksi ja EU:lle

    • EinomaisenHyväValinta

      C6 on erittäin laadukas auto. Aivan eri sarjaa kuin muut sitikat. Muistaakseni 2009 vuosimallista eteenpäin yleisimmät tyyppiviat on korjattu. Youtubessa on hyvä arvostelu jossa näitä käydään läpi.

      • Lyonnaise

        Aha. Itse asun Ranskassa ja olen mekaanikko. Me huoletaan esim. Lyonin jalkapallo joukkuen Autot. Heillä on 3 Citroen C6 autoa. Olwn toiminut täällä 13 vuotta ja pystyn kertomaan C6 valmistus lopetettiin juuri sen takia jun Premium luokan auton valmistamiseen tarvitaan laatua. Auto on samanhintainen kum Bmw, mercedes ja audi, joilla on hyviä laatua. Suurin ongelma C6 on ajotietokoneen ohjelmat, joita täytyy huoltaa jatkuvasti. Moottori ja tekniikka on todella hyvä.


      • Lyonnaise

        No miksi täällä ei enää puhu kukaa tästä C6 autosta?
        Olen huomannut tällä palstalla kun puhuu faktaa ja tietää asiasta ei kukaan viitsi enää väittää.


    • auvoisaa

      C6 malleista on jäljellä vain puhkiruostuneita raatoja. Kyseessä on todellinen epäauto malli jonka renkaisiin ei edes koira k#se!

      • muovieiruostu

        Hehe, jotku ne jaksaa XD


      • Hii_hoo

        C6 valmistus alkoi 2006. kymmenessä vuodessa ei puhkiruostu kuin Japsiesta heikoimmat ovat paksussa ruosteessa, samoin saksalaismerkit


    • Ei-Masokisti

      Täytyy olla kyllä kunnon masokisti jos edes suunnittelee jotain Shitikan ostamista!

    • Weeeeeoooo

      On kahdenlaisia miehiä. Toiset tykkää toisten miesten pepuista ja citikoista. Toiset taas oikeista autoista ja naisista.

      • OooWee

        Ja sitten on ne kolmannenlaiset, joihin sinäkin kuulut. Umpitolloja pazkan jauhajia, todellisia luusereita. Sinun kannattaa illalla pyytää vähän äidiltä tissimaitoa, se rauhoittaa levotonta mieltäsi.


      • TunnistatkoItsesi

        ...ja sitten räkiksiä jotka ei ole päässeet kumpaakaan kokeilemaan, paitsi mitä nyt anonyymi keskustelupalstoilla :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      123
      9726
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      50
      2847
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      170
      2634
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2059
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1816
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      15
      1637
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1547
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      15
      1505
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      11
      1449
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe