Aallon pisterajat ovat tähtitieteelliset. Kukaan ei pääse sisään, koska pisteitä piti saada enemmän kuin olisi ollut mahdollista!
Uskokaa ken tahtoo, tieto erittäin luotettavalta lähteeltä. Ens viikol sit nähää!!!
AALTO PISTERAJAT VUOTANUT!!!
9
113
Vastaukset
- pääsinsilt
Olen kuullut samaa, myös luotettavasta lähteestä.
- Koira32
En usko sua! Miks ne muka vois olla nii isot ku olis aika tyhmää jos kukaa ei voi opiskella.. mist kuulit?
- Juxurus
Mä en ainakaan usko sua. Siis miten kukaan ei vois päästä opiskelee sehän ois ihan hupsua. Mun isi soittaa nyt kyllä aaltoo vihasena
- Sinunäitisi
Eihän tämä voi mitenkään pitää paikkaansa siis hei haloo! Älkää uskoko kaikkea mitä luette varsinkaan suomi24 palstalta. Mikä saa ihmiset kirjoittamaan tällaista? Miksi pitää tulla kertomaan näin suuria valheita kaiken kansan luettavaksi.
- xjxkzkz
jos otti tämän keskustelun tosissaan, kannattaa ehkä hakeutua johonkin muulle alalle, jossa ei tarvii aivoja.
- malleshspacevennua
TOSISSAAN??? Luuletko tosiaan että puhun palturia... Mene hoitoon!
- vihdoinluotettavaatietoa
Vihdoin luotettavaa tietoa luotettavasta lähteestä
- Aaltoon44p
Siis mä tiedän tasan tarkkaan tarkat pisterajat ja Aallon pisterajat eivät ole suinkaan tähtitieteelliset, kyllä 44 pistettä riittää, se on vain vaivaisen yhden pisteen yli teoreettisen maksimipistemäärän, mutta kuten vanha sanonta sanoo "where there's a will there's a way". Uskon vahvasti siihen että jotkut ylittävät tämän maksimin yhdellä pisteellä ja pääsevät Aaltoon. Minä olen yksi heistä.
- eissaa
XDDDDD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2184280Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k223299Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2611908Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,51347Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381207Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1581148Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin96855- 63755
- 176730
- 30727