Mitkä 125cc skootterit olisi hyviä matka ajaan enimmäkseen, kumminkin nopeutta,tehoa ja ripeuttä saisi löytyä joka kumminkin näissä 125cc skoottereista tuntuu puuttuvan, kumminkin pitäisi ajaa moottoritiellä ja isoilla teillä 100 rajoitus alueella kun esim mökille ei oikeen pääse mistään pikkuteitä ellet kierrä 200-300kilometria suomee jostain päin mäntyä.
.
MBK Skyliner 125/Yamaha Majesty 125 olen katsellut ja mitä nyt uskomista ja videoihin youtubessa niin pitäisi toi vehje kumminkin ainakin 110-130km/h asti kiihtyä huipuissaan vakiona.
.
onhan nyt pakko olla jotain muitakin 125cc skoottereita jotka menee sen n.120km/h huipussaan eikä maksa ihan "mansikoita" ei tämä skootteri voi olla ainoa maailmalla, mutta en kumminkiin itse ole törmännyt mitä googlesta ja myynti sivustoilta katsonut 125cc skoottereita.
.
kevytmoottoripyörääkin olen katsonut ja niitä kyllä löytyis, mutta skootterin haluaisin, se olisi vaan niin kätevä matka kulkuneuvoksi.
Skootterin pitää olla A1 luokkaa eli 125cc ja enintään 11kw.
Jos joku tietää jotain niin sanoo vapaasti. kiitos
A1 luokan skootteri hakusessa.
MatkaSkootteri-HAKU
1
164
Vastaukset
- Vastaukset.linkkiin
keskustelu.suomi24.fi/t/13665949
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271904
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001660Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy561246Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?521131Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M31988Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47886Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51883Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet42837Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37820Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56798