CFNM M27 N50-55?

JukkaRT88

Asun keskisuuressa kaupungissa lähellä Helsingin seutua. Asun taajama-alueella jossa on isot tontit ja suojaisat. Omistan pienen rintamamiestalon jota olen itse kunnostanut koulutukseltani olen insinööri, ikää 27, 6,5 vuotta harrastanut normaalia sali ja viime vuosina enemmän crossfittiä. Keskiverto nuorimies, hillitty olen tyyliltäni, harvinaisen vaaleat hiukset tämän ikäiset, ei harmaat, olen blondi. Pitkään olen etsinyt oman ikäistä naista.

Otin suojaisalla pihalla taloni edessä aurinkoa, makasin ruohikon päällä, lämpöä oli 19 astetta, suoraan auringossa vielä lämpimämpi. Otin koko kehon rusketusta, en alasti halua olla edes aurinkoa ottaessa omalla pihallani pienissä valkoisissa miesten stringeissä aurinkoa. Ei kovin miehekästä mutta en mä itseäni koskaan esittele stringejä pidän itseäni varten vaikka seksikkäänä niitä pidän.

Olin vatsallani. Kuulen askelia ihan läheltä, iskee järkyttävä paniikki. Kuuluu: "Wau, sexypeppu naruissaan". Naapurin ehkä vähän päälle 50-vuotias nainen, vähän puuma, alkoholista pitävä ei juoppo eikä suurkuluttaja mutta maistuu ainakin välille. Nyt viinilasin tai pari juoneena. Tiputtaa lasin. On metrin parin päässä tuijottamassa, minä mahallani vilkuillen taaksepäin toisella kädellä takapuolta peitellen. Naapurin sinkkunainen päälle 160 senttinen aika sporttinen ikäisekseen, ei huono vartalo mutta ei mikään sen erityisempikään, ikäistään hieman paremman näköinen ei mikään erikoinen, hiukan naamasta näkyy alkoholi vaikkei hän juoppo ole. Päällään punaset caprit ja musta neule tai vastaava pitkähihainen paita rintaliivit sen alla todennäköisesti. Hän on takanani pyydän poistumaan. En osaa sen enempää liikkua. Kovetun, tuntuu oudolle, kiihotun hänen katsestaan kuinka tarkkaan hän katsoo peppuani ja reisiä muuta kroppaa hieman myös. Hän on äkkiä polvillaan mun sivullaa alkaa koskettelemaan mua, näkee etten vastustele. Selkää hyvin kevyesti hieroen. Kädet reisilleni, hitaasti hieroten takareisiä sisäreisiä kohti sitä, hän siirtää kädet pepulle, sanoo: sulla menee tää naru söpösti vakoon ja mä hallitsen koska minulla vaatteet. Olen hyvin nolo ja kiihottunut. Hieroo peppua puristelee. Tulee päälleni, suutelee selästä alaspäin, ala selkää, takareisiä, lopuksi peppua, kädet ovat, stringien sivunauhojen alla. Tuijottaa peppuani: todella seksikäs, näykkäsee hampaillaan, läpsii, avaa kannikat että näkee narun välissä. Hieroo ja pitää kättä kannikoiden välissä. Tulin vaikkei hän koskenut sinne.Voihkaisen, hyvin voimakas ja tulen kovin. Hän kääntää ja näkee mitä tapahtui. Riisuu stringit. Pyörittelee kädessään: voi kuin pienet, söpösexyt. Menee makamaan ja käskee päälleen, ei suostu kauheasti riisumaan. Avaa caprit ja laskee sloggejaan saadaksemme minun "sen" sinne. hän tarttuu todella ahnaasti pakaroistani ja määrää tahdin vetämällä pakaroistani itseäänpäin. Tulen toisen kerran käsittämättömän voimakkaasti, muutaman minuutin jumputtamisen jälkeen. Jään hänen päälleen, hän edelleen koskettelee peppuani, laittaa sormensa sinne, kovetun ja sormetuksen jälkeen tulen kolmannen kerran. Työntää mut päältään, rauhallisesti: Sä kolme ja mä kerran, ei parempaa kertaa mun elämässä tule hän sanoo ja poistuu pitkän tuijottamisen jälkeen.

Elämäni noloin kokemus ja nöyrin. Voimakkaita Oita kolme, en ole koskaan tuntenut itseäni noin seksikkääksi. En kehtaa kertoa tästä kellekään. Ei kukaan uskoisikaan. Olen lukenut tällaisen vastaavan mahdollisesti tositarinan paljon siinä oli samaa, en tiedä onko hän sitten lukenut saman tosijutun kuin minä ja matkinut sitä. Oli upeaa mutta en voi ottaa tuollaista uusiksi. Kirjoitin nopeasti ja halusin saada tästä puhuttua jonnekin. Nyt terassia kunnostamaan.

2

1132

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kgfkfgkggkgl

      Insinööreillä ei näköjään äidinkieli ja kirjoittaminen ole niitä vahvimpia alueita..

    • winewiwoman

      osa jutuista on kirjoitettu tuubassa :D tuli mieleen kun ei muuten kehtaa. terveisin nainen ja viinipullo ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1595
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1429
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1337
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1325
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      34
      1266
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1208
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1082
    Aihe