Fantic viritys?! APUA!

Kalapallero

Eli missä kaikkialla tässä mopossa on kuristuksia ja miten ne poistetaan? Onko cdi rajoittamaton ?

199

21351

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JahavAhmed

      Putken liitoskohdassa. Muualla ei pitäisi olla. Muistat vaan laittaa 105-115 suuttumen kurin poiston jälkeen.

      • Casa17

        Paljo kulkee ton jälkee ?


      • Anonyymi
        Casa17 kirjoitti:

        Paljo kulkee ton jälkee ?

        Ärsyttävää kun iltalehdessä on plus sivut. Miten mummo osaa tilata. Ei mitenkään. Härnäävät lukijoita ja kaikella tapaa nyhdetään rahaa lukijoilta. Ällöäääääääää


    • Mmmg

      Putken liitoskohdassa ja ilmanputsarissa reikälevy ja on rajottamaton cdi

    • Jutustelija1
    • valtsufanaboy

      Onko siis vuoden 2016 mallissa myös rajoittamaton cdi?

    • Greisii

      On tietysti kiertää sen mitä pikku motorista puristetaan, takapyörälle.

    • Anonyymi

      Elikkäs mulla on 2017 fana, ja kurit poissa ja suutin vaihdettu miten sais kulkemaan lisää

      • Anonyymi

        No vaikka tehoputkella, isommalla sylinterisarjalla, viilaamalla jne. Tosissasiko kysyit?


      • Anonyymi

        Laihduta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No vaikka tehoputkella, isommalla sylinterisarjalla, viilaamalla jne. Tosissasiko kysyit?

        Tehoputki/kuriton sama asia


    • Anonyymi

      Onko kellään tietoa että käykö mikään rajoittamaton cdi 2019 fanticiin kun poraus ei auttanut?

      • Anonyymi

        Cdi penkin alta ja sitte siitä b5 johto! (Keskinmäinen rivi ja keskinmäinen sininen johto) silloin rajoitin on poistettukäytöstä!


      • Anonyymi

        Onks tää iha varmaa tietoa? Mietin itse jos kokeilen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onks tää iha varmaa tietoa? Mietin itse jos kokeilen?

        Saatan olla myöhässä mutta eli siis joo itse tein juuri tuon minkä hän kertoi eli poistin b5 johdon cdi :stä joka löytyy penkin alta ja olin sitä ennen porannut änkän kuria ja vaihtanut ratasta kokoon 12 ja 11 on vakio. Ja mopo kulki johdon poiston jälkeen lähemmäs 80kmh joka oli aika paljon sen jälkeen päätin vaihtaa vakio (11) rattaan takas jonka jälkeen mopo kiihtyy kuin kevari ja kulkee minun alla sen 67-69 kmh eli totta oli. Muista vain ottaa johto pois varovasti niin hyvää tulee! Ja kyseessä mulla siis oli Fantic Casa 2019. Toivottavasti jotakin auttoi :)


      • Anonyymi

        repäsitko sen johdon vaan irti vai kuinka? ja jos otan itekki irti nii paljon kulkis sellasen vajaa 80kg äijän alla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Cdi penkin alta ja sitte siitä b5 johto! (Keskinmäinen rivi ja keskinmäinen sininen johto) silloin rajoitin on poistettukäytöstä!

        Onko siellä vaa 1ksi Sini Neon johto
        ??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Cdi penkin alta ja sitte siitä b5 johto! (Keskinmäinen rivi ja keskinmäinen sininen johto) silloin rajoitin on poistettukäytöstä!

        Sinä kuka oletkin älä kuseta


      • Anonyymi

        B5 sininen johto. Varmaa tietoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saatan olla myöhässä mutta eli siis joo itse tein juuri tuon minkä hän kertoi eli poistin b5 johdon cdi :stä joka löytyy penkin alta ja olin sitä ennen porannut änkän kuria ja vaihtanut ratasta kokoon 12 ja 11 on vakio. Ja mopo kulki johdon poiston jälkeen lähemmäs 80kmh joka oli aika paljon sen jälkeen päätin vaihtaa vakio (11) rattaan takas jonka jälkeen mopo kiihtyy kuin kevari ja kulkee minun alla sen 67-69 kmh eli totta oli. Muista vain ottaa johto pois varovasti niin hyvää tulee! Ja kyseessä mulla siis oli Fantic Casa 2019. Toivottavasti jotakin auttoi :)

        onkos se b5 johto keskimmäine sininen ja kuinka varmaa tietoo tää on edes?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saatan olla myöhässä mutta eli siis joo itse tein juuri tuon minkä hän kertoi eli poistin b5 johdon cdi :stä joka löytyy penkin alta ja olin sitä ennen porannut änkän kuria ja vaihtanut ratasta kokoon 12 ja 11 on vakio. Ja mopo kulki johdon poiston jälkeen lähemmäs 80kmh joka oli aika paljon sen jälkeen päätin vaihtaa vakio (11) rattaan takas jonka jälkeen mopo kiihtyy kuin kevari ja kulkee minun alla sen 67-69 kmh eli totta oli. Muista vain ottaa johto pois varovasti niin hyvää tulee! Ja kyseessä mulla siis oli Fantic Casa 2019. Toivottavasti jotakin auttoi :)

        Paljonko nää painat/painoit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saatan olla myöhässä mutta eli siis joo itse tein juuri tuon minkä hän kertoi eli poistin b5 johdon cdi :stä joka löytyy penkin alta ja olin sitä ennen porannut änkän kuria ja vaihtanut ratasta kokoon 12 ja 11 on vakio. Ja mopo kulki johdon poiston jälkeen lähemmäs 80kmh joka oli aika paljon sen jälkeen päätin vaihtaa vakio (11) rattaan takas jonka jälkeen mopo kiihtyy kuin kevari ja kulkee minun alla sen 67-69 kmh eli totta oli. Muista vain ottaa johto pois varovasti niin hyvää tulee! Ja kyseessä mulla siis oli Fantic Casa 2019. Toivottavasti jotakin auttoi :)

        Missä tossa änkässä se kuri on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Cdi penkin alta ja sitte siitä b5 johto! (Keskinmäinen rivi ja keskinmäinen sininen johto) silloin rajoitin on poistettukäytöstä!

        mutta ei kokonaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saatan olla myöhässä mutta eli siis joo itse tein juuri tuon minkä hän kertoi eli poistin b5 johdon cdi :stä joka löytyy penkin alta ja olin sitä ennen porannut änkän kuria ja vaihtanut ratasta kokoon 12 ja 11 on vakio. Ja mopo kulki johdon poiston jälkeen lähemmäs 80kmh joka oli aika paljon sen jälkeen päätin vaihtaa vakio (11) rattaan takas jonka jälkeen mopo kiihtyy kuin kevari ja kulkee minun alla sen 67-69 kmh eli totta oli. Muista vain ottaa johto pois varovasti niin hyvää tulee! Ja kyseessä mulla siis oli Fantic Casa 2019. Toivottavasti jotakin auttoi :)

        Missä kohtaa se änkä kuri o? Jos viittit laittaa kuva dm ig: @riku.kasurinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saatan olla myöhässä mutta eli siis joo itse tein juuri tuon minkä hän kertoi eli poistin b5 johdon cdi :stä joka löytyy penkin alta ja olin sitä ennen porannut änkän kuria ja vaihtanut ratasta kokoon 12 ja 11 on vakio. Ja mopo kulki johdon poiston jälkeen lähemmäs 80kmh joka oli aika paljon sen jälkeen päätin vaihtaa vakio (11) rattaan takas jonka jälkeen mopo kiihtyy kuin kevari ja kulkee minun alla sen 67-69 kmh eli totta oli. Muista vain ottaa johto pois varovasti niin hyvää tulee! Ja kyseessä mulla siis oli Fantic Casa 2019. Toivottavasti jotakin auttoi :)

        Taisi kulkea mittariin ja mittari kusettaa fanassa sen 8-10kmh noissa vauhdeissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä tossa änkässä se kuri on?

        Ota salamalla änkän reijästä kuva niin näet sen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saatan olla myöhässä mutta eli siis joo itse tein juuri tuon minkä hän kertoi eli poistin b5 johdon cdi :stä joka löytyy penkin alta ja olin sitä ennen porannut änkän kuria ja vaihtanut ratasta kokoon 12 ja 11 on vakio. Ja mopo kulki johdon poiston jälkeen lähemmäs 80kmh joka oli aika paljon sen jälkeen päätin vaihtaa vakio (11) rattaan takas jonka jälkeen mopo kiihtyy kuin kevari ja kulkee minun alla sen 67-69 kmh eli totta oli. Muista vain ottaa johto pois varovasti niin hyvää tulee! Ja kyseessä mulla siis oli Fantic Casa 2019. Toivottavasti jotakin auttoi :)

        millä porasit ja avasitko änkkää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä kuka oletkin älä kuseta

        b5 johdolla mopo kiertää 8-9krpm. Kun johdon katkasee se kiertää 12krpm. Gianellin teharilla ja katkastulla b5 johdolla vm.2018 casa vetää sen 75 ja huipuissa hakkaa vieläkin rajotinta vasten. Eli b5 johto ei kokonaan poista rajotusta. Siihen tarvitaan sitte 300e kisasähköt ni alkaa kiertää sen 16krpm. Vakio kone ei sitä sitte tuu kestämää. Tarvitaa kisapyttyä (70cc—>). Ja joo kommentti myöhäseen, mut toivottavasti joku seuraava vedättäjä saa tästä apuja. Sit vielä fanticeissa 2018 vm ylöspäin on rajoitettu cdi boks.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        b5 johdolla mopo kiertää 8-9krpm. Kun johdon katkasee se kiertää 12krpm. Gianellin teharilla ja katkastulla b5 johdolla vm.2018 casa vetää sen 75 ja huipuissa hakkaa vieläkin rajotinta vasten. Eli b5 johto ei kokonaan poista rajotusta. Siihen tarvitaan sitte 300e kisasähköt ni alkaa kiertää sen 16krpm. Vakio kone ei sitä sitte tuu kestämää. Tarvitaa kisapyttyä (70cc—>). Ja joo kommentti myöhäseen, mut toivottavasti joku seuraava vedättäjä saa tästä apuja. Sit vielä fanticeissa 2018 vm ylöspäin on rajoitettu cdi boks.

        Onko 2017 mallissa tuo sininen b5 johto? Penkin alla on useampi sininen johto. Pitäisi tietää onko tuo rajoitin toiminnassa vai ei. Mopo kulkee vähän liian kovaa, noin 70. Pakoaukon kuri pois, imupuoli vähän avarrettu sitä levyä, suutin ja ämyri vaihdettu racing malliin. Vakiovälit. Ideoita saada vauhtia vähän pois, muuta ku tihentää välejä? Jos rajoitin on pois ni sen vois laittaa katkaisimen taakse.. Innokas mopopollari vaan vainoaa. Siksi pitää tehdä jotain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        B5 sininen johto. Varmaa tietoa.

        Onko vm2018 malleihin cdi rajoittamatonta olemassa vai käykö esim 2017 cdi jos ostais.. vai pitääkö vaihtaa johdotkin siinä samalla sitten?? Tai sitten missä kohdassa on b5 johto ja saako sen halutessaan kiinni takaisin? Miten!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        onkos se b5 johto keskimmäine sininen ja kuinka varmaa tietoo tää on edes?

        2020 malleissa johto on musta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        B5 sininen johto. Varmaa tietoa.

        Värit vaihtelevat pyörän mukaan. Joillain se on musta joillain sininen ja joillain valkoinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saatan olla myöhässä mutta eli siis joo itse tein juuri tuon minkä hän kertoi eli poistin b5 johdon cdi :stä joka löytyy penkin alta ja olin sitä ennen porannut änkän kuria ja vaihtanut ratasta kokoon 12 ja 11 on vakio. Ja mopo kulki johdon poiston jälkeen lähemmäs 80kmh joka oli aika paljon sen jälkeen päätin vaihtaa vakio (11) rattaan takas jonka jälkeen mopo kiihtyy kuin kevari ja kulkee minun alla sen 67-69 kmh eli totta oli. Muista vain ottaa johto pois varovasti niin hyvää tulee! Ja kyseessä mulla siis oli Fantic Casa 2019. Toivottavasti jotakin auttoi :)

        moro tota onko sama motor casa enduro 2018 malliin se on täysin vakio ja rajoitettu cdi jos teen saman toimen piteen siihen niin onko sillo rajoitus poistettu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Cdi penkin alta ja sitte siitä b5 johto! (Keskinmäinen rivi ja keskinmäinen sininen johto) silloin rajoitin on poistettukäytöstä!

        Paljonko rajaton cdi maksaa fanaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljonko rajaton cdi maksaa fanaan

        senkun käyt kahtomassa vaikka moposportin sivustoilta eiköhän siletä löydy:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onks tää iha varmaa tietoa? Mietin itse jos kokeilen?

        On varmaa


    • Anonyymi

      miten 2018 fanticin rajottimen saisi ohitettua?

    • Anonyymi

      Samalla tavalla kun 2019..???

    • Anonyymi

      minkä kokonen suutin olis hyvä jos laittas big one teharin ja vaikka ottas reikälevyn pois tai porais pari reikää?

      • Anonyymi

        100 suutin on hyvä


      • Anonyymi

        älä vittu ota kokonaan pois, mopo saa liikaa happea sen jälkeen poraa mieluiten reikiä


    • Anonyymi

      Rajoittaako cdi boxi 2015 vuosimallin fantikissa

      • Anonyymi

        kaikissa vanhanmallin fanticeissa on vakiona rajoittamaton cdi eli 2015 vm ei rajoita


    • Anonyymi

      Ja miten saisi lisää vauhtia 2015 vuosi mallin fantikkiin

    • Anonyymi

      Kun kurit on otettu irti

    • Anonyymi

      Onko varma että tuo johdon ottamisen jälkeen mopo vielä toimii j miten tuon johdon saisi takaisin

      • Anonyymi

        Johdon saa takaisin kolvaamalla tai abico-liittimellä.


      • Anonyymi

        Ei varmaa toimi jos vitt* sähköjä räpellät


      • Anonyymi

        motonetissä myydään liittimiä jolla saa takaisin ja itsellä toimii kun katkasin ihan pihdeillä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        motonetissä myydään liittimiä jolla saa takaisin ja itsellä toimii kun katkasin ihan pihdeillä

        Minkä liittimen ostit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        motonetissä myydään liittimiä jolla saa takaisin ja itsellä toimii kun katkasin ihan pihdeillä

        Itellä ei toiminu toi pihdeillä katkaisu


    • Anonyymi

      Itsellä fantic casa 2019 ja on kyllä hiljane hyvä että kuulee 20 metrin päästä:) Mites tuo pakokaasunhapetusjärjestelmä (on siinäkin sana) onko mitään hyötyä ottaa pois ja kun tuossa ottelin ilmanputsaria irti niin huomasin että on täysin kuiva pitäisikö öljytä. Ihan uutena ostettu että en sitten tiedä ovat kai unohtaneet se öljytä ennen kuin ovat luovuttaneet sen.

      • Anonyymi

        Ei ole muuta hyötyä ottaa hapetusjärjestelmää pois kuin että kaasuttimeen pääsee käsiksi helpommin. Sehän on helppo ottaa pois..ja laittaa tarvittaessa takaisinkin kun ei särje mitään. letkut lähtee helposti pois ja ne voi tukkia.


    • Anonyymi

      Itsellä on tuommonen vuoden 2017 casa niin millä sais tehoja irti. Tarkotus ois laittaa kulkee mun alla 70kmh ja saada kiihtyy kun kevari? Riittääkö jos ottaa kurit pois ja laittaa isomman suutimen vai pitääkö välityksiäkin muuttaa?

      • Anonyymi

        Onko 2018 performance mallissa kureja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko 2018 performance mallissa kureja

        On kyllä ainakin ilman otossa ja putkessa taitaa olla. Muista laittaa oikean kokonen suutin sitten. YouTubesta on 2018 vuoden mallista asennus video kannattaa katsoa.


      • Anonyymi

        Kurit vittuun ja piuhan katkaset nii kulkee vähän enemmänkin kun tuo 70. Välejä muuttamalla saat menemmää vähemmän


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kurit vittuun ja piuhan katkaset nii kulkee vähän enemmänkin kun tuo 70. Välejä muuttamalla saat menemmää vähemmän

        Mul on välit muutettu nii meren saisin kiihtymään ja kulkemaan paremmin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mul on välit muutettu nii meren saisin kiihtymään ja kulkemaan paremmin

        Miten


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kurit vittuun ja piuhan katkaset nii kulkee vähän enemmänkin kun tuo 70. Välejä muuttamalla saat menemmää vähemmän

        Minkä piuhan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kurit vittuun ja piuhan katkaset nii kulkee vähän enemmänkin kun tuo 70. Välejä muuttamalla saat menemmää vähemmän

        Mulla on fanticin 2020 malli eiks siin sama homma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä piuhan

        Se on nimeltää b5 johto (sininen penkin alla)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on nimeltää b5 johto (sininen penkin alla)

        mulla ei ole cdi boksissa sinistä johtoa keskirivillä, mulla on motard performance 2019, apua!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten

        Itsellä välit 9-58 kiihtyy iha vittuna mutta huiput vain 63km/h jos laittaa vaikka 11 rattaan niin menee yli 65 ja kiihtyy vielä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mulla ei ole cdi boksissa sinistä johtoa keskirivillä, mulla on motard performance 2019, apua!

        Katsot vaan b5 johdon se voi olla erivärinen mutta b5 se on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä piuhan

        sinisen b5 keskimmäisen johdon joka sijaitsee penkin alla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mulla ei ole cdi boksissa sinistä johtoa keskirivillä, mulla on motard performance 2019, apua!

        Minulla fantic 2020 ja ei mene sinistä b5 johtoa kellään tietoa minkä värinen on 2020 b5 johto?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsellä välit 9-58 kiihtyy iha vittuna mutta huiput vain 63km/h jos laittaa vaikka 11 rattaan niin menee yli 65 ja kiihtyy vielä.

        Ootko katkassut b5 johdon vai mitä muuta ku välit vaihettu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla fantic 2020 ja ei mene sinistä b5 johtoa kellään tietoa minkä värinen on 2020 b5 johto?

        musta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla fantic 2020 ja ei mene sinistä b5 johtoa kellään tietoa minkä värinen on 2020 b5 johto?

        musta siinä lukee b5


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla fantic 2020 ja ei mene sinistä b5 johtoa kellään tietoa minkä värinen on 2020 b5 johto?

        Pitäs olla musta?


    • Anonyymi

      Jos otan fanticista kurit pois nii mikä olis hyvä suutin mul on nyt 100

      • Anonyymi

        myyntiarvo laskee noin 400€ ja välttämättä ei kiinnosta joitain tiettyjä ihmisiä kun mopoa myyt. osta mielummin tehari ja säästä vakioputki, se kun meinaa täytyy sahata poikki ja hitsata takaisin kiinni


    • Jos tarkemmin katsotte niin cdi:ssä lukee niitten ohtojen nimet tosi pienellä tekstillä.
      Itse en paisarista kuria löytänyt ja mietin onko näissä uudenmallin fanticeissa se putken kurii siinä änkässä (se vitun kyrpä jossa on vain 0.5 cm halkasijaltaan reikä?
      Jos sen hioo vittuun nii vaikuttaako niinkuin poistaisi vanhemman mallin fanatsa kurin.
      Kyseessä 2019 fantic performance

    • Anonyymi

      Onko 2020 performancessa millaset välitykset ja suutin vakiona? Saisikohan pelkästään välityksiä ja suutinta muuttamalla kulkemaan sen ~60kmh.

      • Anonyymi

        Yksinkertaisin keino saada vauhtia lisää on laittaa noin kilo sokeria tankkiin, kannattaa kokeilla.


    • Anonyymi

      Sopiiko tomusokeri vai pitäisikö ihan tavallista laittaa?

    • Anonyymi

      Tietääks joku mikä suutin ois vakiona fantic competition 2020 mallissa?

      • Anonyymi

        Katso itse? Ei ole todellakaan hankala homma ja tiedät sitten tarkalleen mikä pääsuutin siellä on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katso itse? Ei ole todellakaan hankala homma ja tiedät sitten tarkalleen mikä pääsuutin siellä on.

        Mikäs kaasari on 2017 vm casassa en ole ihan varma itse:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs kaasari on 2017 vm casassa en ole ihan varma itse:)

        16 dellorto


      • Anonyymi

        90


      • Anonyymi

        90 näyttäis olevan


    • Anonyymi

      Tietääkö joku missä 2020 performancessa on kurit

      • Anonyymi

        B5 johto cdissä jonka pelkästään poistamalla saa kuljemaan lähes 70, tukkonen vakioputki jota ei saa auki kun rälläkällä, änkän päässä vitun pieni reikä ja ilmanottoon voi kanssa porata reikiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        B5 johto cdissä jonka pelkästään poistamalla saa kuljemaan lähes 70, tukkonen vakioputki jota ei saa auki kun rälläkällä, änkän päässä vitun pieni reikä ja ilmanottoon voi kanssa porata reikiä

        Ai muka saa kulkee 70 vaikka muut kurit


    • Anonyymi

      Itse olen ottanut kurit pois ja vaihtanut vähän välejä. Ja käytössä on 100 suutin ja hyvin toimii

      • Anonyymi

        missä putkessa oli kurit ja mikä malli?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        missä putkessa oli kurit ja mikä malli?

        Itsellä 18vm Casa teharilla ja vakioväleillä, paljonko kulkisi gps:sään noin 80kg kuskin alla jos katkaisisin b5-johdon?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsellä 18vm Casa teharilla ja vakioväleillä, paljonko kulkisi gps:sään noin 80kg kuskin alla jos katkaisisin b5-johdon?

        Kannattanee kokeilla itse vaan. Älä katkaise johtoa ihan juuresta että sen saa helposti vielä yhdistettyä takaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        missä putkessa oli kurit ja mikä malli?

        Vastasin näköjään aiemmin tähän kysymykseen omalla kysymykselläni😂. Mielestäni kaikissa fanticien vakioputkissa on kurit, mutta 2018vm ja sitä uudemmissa on järkevämpää ostaa tehoputki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsellä 18vm Casa teharilla ja vakioväleillä, paljonko kulkisi gps:sään noin 80kg kuskin alla jos katkaisisin b5-johdon?

        60-70


    • Anonyymi

      Kannattaako vaihtaa suutin jos ottaa änkän ”kurin” pois? (2020performance)

      • Anonyymi

        ????


    • Anonyymi

      Vm. 2019 Casa ostettu käytettynä. "Big one" tehari takapönttö kiinni, kuristin otettu putken alkupäästä pois ja ilmanputsarin levyä modattu. Ilmeisesti vakiovälit kun ainakin edessä on 11. Kun on kuristimet pois ja toi takapönttökin isompi, niin suutin olis varmaan hyvä vaihtaa isompaan? Vakio lienee 2017 mallissa 90 ja jos sen vaihtaa kokoon 100. Onko kokemuksia tai parempia ideoita? Nyt toi Fana kelaa melkein 70 vauhtia ja jos suuttimen vielä vaihtaa, niin lisää tulee. Tarkoitus olisi, että ei kulje yli 65 gps: n mukaan. Ei varmaan auta muu kuin lyhentää välejä. Taakse vaikka isompi ratas kun ketjut on vähän jo venyneet. Tai sitten eteen ja katkaisee ketjusta yhden lenkin pois. Jos joku tietävä jaksaisi vastata.

      • Anonyymi

        Älä viritä jos pelkäät poliiseja


      • Anonyymi

        Mistä löytyy rajoittamaton cdi 2019 fanaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä löytyy rajoittamaton cdi 2019 fanaan?

        Ei ole. Katkase B5 johto


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole. Katkase B5 johto

        Mut mites 2017 casa malli onks siinä se sama b5 piuha minkä katkasen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä löytyy rajoittamaton cdi 2019 fanaan?

        Naraku, Voca jne. Tekevät am6 euro 4 tyylisiä rajoittamattomia boxeja

        Löydät niitä tekantista, wandasta, mopo sportista ( Kannattaa katsoa yhteen sopivuus varmistaen!)


    • Anonyymi

      Missä on b5 johto 2020 fanticissa

      • Anonyymi

        Lisää mu snäp voin laittaa kuvan @viltzujkl


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisää mu snäp voin laittaa kuvan @viltzujkl

        onkohan 2020 betassa sama b5 johto kun fanticissa?


    • Anonyymi

      Miten sa akulkee 60 ja kiihtyy ilma että tarvii poraa rälläköudö tai ostaa mitää

      • Anonyymi

        Eturatas 9 ja takana vakio kiihtyy itellä iha saatanasti


    • Anonyymi

      Meneekö Technigas Enox fantic vm 2019?
      Ja onko kannattavampaa ostaa tehari kuin alkaa kureja poistamaa paisarista

      • Anonyymi

        Kannattaa vaa tehari hommata
        On kuulemma aika työmaa kurit poistaa noista uusista fanoista jos edes voi


    • Miten saan kulkemaan 2020 fanan 65 ja kiihtymään hyvin?

      • Anonyymi

        Viskaamalla se tarpeeksi korkealta sillalta jorpakkoon.


      • Anonyymi

        Älä viritä. Älä.


      • katkaset b5 johdon, ostat teharin ja 10 tikkine eturatas


      • Anonyymi
        casa kirjoitti:

        katkaset b5 johdon, ostat teharin ja 10 tikkine eturatas

        no ei ole, ootko joku jonne mul o tehari (big(one), :sunglasses: vittu et naquu kun ktm racinki ajan 69cc läppiksel viel siis oon gangsta


      • Anonyymi
        casa kirjoitti:

        katkaset b5 johdon, ostat teharin ja 10 tikkine eturatas

        mutta auttaako tää b5 johdon irrotus/katkasu ees yhtään mitenkään kun on rajottava cdi, vai täytyykö poraa tääki?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mutta auttaako tää b5 johdon irrotus/katkasu ees yhtään mitenkään kun on rajottava cdi, vai täytyykö poraa tääki?

        Auttaa! Kiertaa 3000 enemmän ja itel lopetti rajottaa liin aikasin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä viritä. Älä.

        Ei se pahaks oo jos mopo kulkee 55-60


    • Anonyymi

      Mulla fantic performance 2020. vakio välit 11-57 tai 58. Miten sais helposti kulkee noin 60kmh ilman että menee kone paskaks? Jos laittaa big onen teharin ni meneekö liikaa tai paskooko koneen? Kellään tietoa?

    • Anonyymi

      mulla on fantic 2020 performance iha vakio niin mitä pitäis tehä et menis vähän kovempaa yms. jos jotain helppoo vois tehä?

      • Anonyymi

        b5 johdon väliin nappi tai sit vaan irti ja tehari ja 100-105 suutin ja pitemmät välit jos haluut et kulkee.


    • Anonyymi

      Laittakaa b5 johdon ja cdi:n väliin kytkin ni siin on teillä nappirajotin.

    • Anonyymi

      Pitääkö koko cdi irrottaa että pystyy irrottamaan b5 johdon

    • Anonyymi

      oisko tietoo et mite sais kurit pois 2020 vuoden fantic performance tai mikä johto?

    • Anonyymi

      Mikä tehoputki ja äänen vaimennin käy Fantic performancen 2020 malliin, tuntuu ettei mistään just tähän sopivaa löydy kaikki on vanhempiin malleihin.

      • Anonyymi

        Bigone tai gianelli käy. Jos alavääntöä haluaa niin funbike sivuilta ”racing putkisto”.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Bigone tai gianelli käy. Jos alavääntöä haluaa niin funbike sivuilta ”racing putkisto”.

        Onko järkevää ostaa teharia (big one) jos haluaa että kortti ei lähtis poies? B5 johto otettu vittuu valmiiks.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko järkevää ostaa teharia (big one) jos haluaa että kortti ei lähtis poies? B5 johto otettu vittuu valmiiks.

        osta fanticin oma racing kit. tehtaalta tulee tyhjä vakioputki. menee rajottimen kierron jälkee 65 vakio väleillä. maksaa kolmesataa ja muutamia hassuja euroja. Äänestä tulee piikkinen, kuullostaa tehoputkelta. oikeen kokonen suutin tulee mukana valmiiks. ei tarvii ostaa mitään muuta. kaikki tarvittava tulee mukana. (fantic performance 2020)


    • Anonyymi

      Tietääkö joku missä on vika, kun alkaa röpöttämään keskikierroksilla. Mulla on 2020 fantic bigonen teharilla 95 suuttimella en ole porannut ilman putsari boksia.

      • Anonyymi

        Laita 100-105 suutin


      • Anonyymi

        Jos rööttää nii kannattaa säätää neulaa lovi laihemmalle


    • Anonyymi

      Mitkä on vakio välit fantic casa 2018

      • Anonyymi

        fanticin vakio välit on 11-58.


    • Kertokaas joku nyt mulla siis 2020 fantic competition haluisin saada mopoon uuden putken eli mitkä putket sopii kyseiseen malliin

      • Anonyymi

        Fantickiin sopii bigonen tehoputki, gianellin tehoputki, scalvinin tehoputki, ja olen kuullut, että rieju mrtn putket sopivat hyvin myös fantickeihin. Itsellä on Bigonen tehari sen tehopiikki on vähän korkeammilla kierroksilla kuin b5 johdon rajoitin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Fantickiin sopii bigonen tehoputki, gianellin tehoputki, scalvinin tehoputki, ja olen kuullut, että rieju mrtn putket sopivat hyvin myös fantickeihin. Itsellä on Bigonen tehari sen tehopiikki on vähän korkeammilla kierroksilla kuin b5 johdon rajoitin.

        Kannattaako vaihtaa suutin jos aatteli uuden tehari ostaa


      • Anonyymi
        Fanakuski kirjoitti:

        Kannattaako vaihtaa suutin jos aatteli uuden tehari ostaa

        Kannattaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa

        Minkäs kokosta suutinta joku 105-115????


    • Anonyymi

      Pitääkö laittaa isompi suutin jos katkasee b5 johdon

      • Anonyymi

        Ei tarvitse laittaa isompaa suutinta b5 johdon katkaisemiseen, koska se vain nostaa huippu kierroksia.


    • Anonyymi

      Eikö tuo b5 johto ole keskimmäinen johto koko liittimessä

      • Anonyymi

        Kun otat kaapelin irti cdi boksista siinä on se keltanen suoja niiden johtojen päällä niin siinä lukee sivuilla numeroita ja kirjaimia sitten katsot oikealta riviltä numeron 5 ja toiselta sivulta kirjaimen b ja katsot mikä johto siinä on ja sitten leikkaat sen, mutta älä leikkaa tyvestä.


    • Anonyymi

      Mikä sytytys tulppa fantic 2020 mallissa on vakiona?

    • Anonyymi

      Onko fantic performance 2020 mallissa reikälevyy

      • Anonyymi

        Fantic performance 2020 mallissa on kiinteä reikälevy eli se on tehty suoraan ilman putsari boksiin. Jos haluaa avartaa ilman saantia, pitää isontaa ilmanputsari boksin reikiä tai porata isommat, mutta sitä ei kannata kokonaan ottaa pois, koska sillon kone saa liikaa ilmaa ja se ei toimi. suosittelen poraamaan yhden reijän lisää siihen laatikkoon.


    • Mulla on Fantic Competition vm2021 ja ajattelin ostaa siihen tehoputken ja änkän. Minkä merkkiset sopivat kyseiseen mopoon ja tarvitseeko siinä samalla vaihtaa suutinta tai jotain muuta???

      • Anonyymi

        Joutuu isompaa suutinta laittamaan


      • Anonyymi

        Kannattaa kattoo vaikka moposportista mitä putkia siihen käy ja lisäksi Fanoihin sopii rieju mrtn putket et jos haluu vaik ihan hyvin alavääntöö mopoon nii hanki vaikka mrt:n enox putkisto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa kattoo vaikka moposportista mitä putkia siihen käy ja lisäksi Fanoihin sopii rieju mrtn putket et jos haluu vaik ihan hyvin alavääntöö mopoon nii hanki vaikka mrt:n enox putkisto.

        Mist tiiät et rieju putket sopii


    • Anonyymi

      Itellä on fantic preformance 2020 ja siinä on uuden mallin gianellin putki ja b5 johto on irti nii kulkee ja välit on 10 58 ja kulkee about 70 nii o saisko joku kertoa paremmat keula välit ku eiks se silti rajoita se cdi boxi kummiski että kannattaako ostaa rajoittamaton cdi boxi vai hä

      • Anonyymi

        Ei se vakio boksi rajota ku jossai 12k kierroksissa vasta nii ei se alakerta hirveesti kyl sitä enempää kierroksia kestä nii ei kannata rajottamatonta boksia hankkia.


    • Anonyymi

      Eli mulla on siis vuoden 2021 fantic mistä on otettu kuri pois putkesta jonka jälkeen on kiihtyny paremmin mutta huippunopeus ei noussut ollenkaa ja kulkee vaan 50kmh jonka jälkee alkaa rajottaa. Mopossa siis on vielä kierrosrajoitin mutta tietääkseni sen ei pitäis rajottaa noin aikasin. Oon lukenu että pitäs kulkee vähän yli 60kmh putken kurin poiston jälkeen. Joten onko putkessa tai äänenvaimentimessa vielä jossain joku kuri? 2021 malleissa on siis tämä jäätävä äänenvaimennin.

      • Anonyymi

        Otat vaa sen B5 johon irti jonka jälkeen kulkee jonku 70


      • Anonyymi

        Ei kukaan sattuis tietää mikä näissä euro 5 fanticeissa änkältä lähtevän johdon virka on? Ja onko mitään vaikutusta sen pois ottamisella?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan sattuis tietää mikä näissä euro 5 fanticeissa änkältä lähtevän johdon virka on? Ja onko mitään vaikutusta sen pois ottamisella?

        Tietääkö kukaan mikä tämä on? Äkkiseltään näyttää jälkeen asennetulta vaimentajaan.


      • Anonyymi

        Putki itsestään kuristava, paras vaihtoehto on uusi putkisto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietääkö kukaan mikä tämä on? Äkkiseltään näyttää jälkeen asennetulta vaimentajaan.

        Kysyin kaupasta kun ostamassa fanaa. Myyjä spekuloi sen olevan lämpoanturi, voi myös olla jonkinlainen päästö anturi.


    • Anonyymi

      Tiettääkö kukkaan minkävärinen toi b5 johto on Fantic Performance 50 vm 2021?

      • Anonyymi

        Löydät sen b5 johdon cdi boksista se keskimmäinen. Ja johto oli musta sininen muistaakseni


    • Anonyymi

      Mitenkä sais Fantic performance 2020 kiihtymään nopeasti ja kulkemaan alle 65?

      • Anonyymi

        pistä tehoputki katkase b5 johto ja pistä 10 eturissa nii menee huipuissa 64kmh ja kiihtyy hyvi.


    • Anonyymi

      Kyseessä on Fantic competition vm 2021. Vaihdettu Big one tehoputki, 100 suutin ja rajoittamaton cdi boksi. Välitykset on vakiot huiputtaa 78km/h. Ongelma on, että nopeus/matkamittari ei toimi cdi boksin vaihdon jälkeen. Johtuuko mittari ongelma cdi boksin vaihtamisen syystä. Aiheuttaako vakio cdi boksin B5 johdon poikkaisu samanlaisen ongelman?

      • Anonyymi

        Testasitko sun fanticcia teharilla b5 johdon poistolla ja isommalla suuttimella rajoittavan cdi boksin kanssa? Kiertikö sillon normaalisti vai ”pätkikö” tasakaasulla sillee jännästi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Testasitko sun fanticcia teharilla b5 johdon poistolla ja isommalla suuttimella rajoittavan cdi boksin kanssa? Kiertikö sillon normaalisti vai ”pätkikö” tasakaasulla sillee jännästi.

        En oo kokeillu b5 johdon katkasua. Ostin suoraa rajottamattoman cdi:n


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En oo kokeillu b5 johdon katkasua. Ostin suoraa rajottamattoman cdi:n

        Kiertääkö sillä ihan normaalisti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiertääkö sillä ihan normaalisti?

        Mitenkäs toi 2022vm fana mitä viritystä siihe sais ilma et pitää ostaa mitää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitenkäs toi 2022vm fana mitä viritystä siihe sais ilma et pitää ostaa mitää

        Kurit pois putkesta ja B5 johto irti


      • Anonyymi

        Vakio cdi boksista b5 johdon katkaiseminen ei vaikuta mittarin toimintaan. Ja muutenkin lähes kaikkien uusien am6 mopojen mittari kusettaa suurinpiirtein kymmenellä ylöspäin, että sun mopos ei kulje vakio väleillä ku maksimissaan 70km/h.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kurit pois putkesta ja B5 johto irti

        En usko että putkesta saa kureja pois muutakuin rälläkällä putken halkasemalla ja sieltä ottamalla pois. Paras mitä voi tehdä on rajottimen johdon (b5) katkaseminen, joka saattaa auttaa vähän. Suosiolla kannattaaa vaihtaa kokotehoputkisto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko että putkesta saa kureja pois muutakuin rälläkällä putken halkasemalla ja sieltä ottamalla pois. Paras mitä voi tehdä on rajottimen johdon (b5) katkaseminen, joka saattaa auttaa vähän. Suosiolla kannattaaa vaihtaa kokotehoputkisto.

        Jos hankkii kokoputkiston 2021 fanaan niin pitääkö siihen vaihtaa sit isompaa suutinta tai mitää muuta tehä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos hankkii kokoputkiston 2021 fanaan niin pitääkö siihen vaihtaa sit isompaa suutinta tai mitää muuta tehä

        pitää vaihtaa isompi suutin joku 100 kokonen pääsuutin on hyvä. Kanssa se b5 johto on hyvä irrottaa että saa kaikki tehot irti. Ja kannattaa säätää tuorevoitelua vähä rikkaammaalle. Jos on ongelmana että röpöttää vitusti keskikierroksilta ennen piikkiä nii pistä neula laihimmalle ja kaasuttimeen ku menee semmone solenoidi joka lisää ilmaa kaasariin isoilla kierroksilla niin se on kanssa hyvä tukkia.


      • Anonyymi

        Itellekkin tullut juuri sama ongelma kun vaihoin 21vm Fanaan vakio cdi boxin narakun rajoittamattomaan. Itselläkin vielä Big onen tehoputki.

        Onko löytynyt ratkaisua tähän vielä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vakio cdi boksista b5 johdon katkaiseminen ei vaikuta mittarin toimintaan. Ja muutenkin lähes kaikkien uusien am6 mopojen mittari kusettaa suurinpiirtein kymmenellä ylöspäin, että sun mopos ei kulje vakio väleillä ku maksimissaan 70km/h.

        Tähän vielä on että itsellä kulki näillä ENNEN cdi vaihtoa sen 78 pelkällä b5 johdon tehari virittämisellä


      • Anonyymi

        Itse olen nyt vaihtanut toisen cdi boxin. Kyseessä vauhtimittarin toiminnassa taitaa olla cdi boxin sopivuus mopoon

        Enne kun oli Narakun euro 4 cdi boxi = vauhtimittari EI toiminut
        Nytten, vocan rajoittamaton euro 4 = Vauhtimittari toimii

        Ehdotan kysymään valmistajalta onko yhteensopiva euro 5 malleihin

        ( myös itsellä big one tehari ja 21 vm refrenssiä varten)


    • Anonyymi

      Mikä ois hyvä tehoputkisto 2020vm performanceen? Oon ainaki kuullu et leovinceä ei kannattais ostaa, nii oisko ehotuksia?

      • Anonyymi

        Pistä vaikka gianelli tai sitten scr corse handmade rieju mrt putki se vetää tosi hyvin keskeltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pistä vaikka gianelli tai sitten scr corse handmade rieju mrt putki se vetää tosi hyvin keskeltä.

        Sopiiko siis rieju tehari fantik performanceen?


    • Anonyymi

      Tuossa 2022 Fantic Competionissa äänenvaimentimesta lähtee tollanen johto penkin alle. Siis semmoset kaksi vaaleanpunaista ohutta johtoa. Mikä niiden idea on?

      • Anonyymi

        Taitaapi olla lämpöanturi, itsellä 21 mallissa myös johto änkästä. Kaupan myyjä spekuloi että kyseessä lämpöanturi tai voipa olla myös jonkinlainen päästö anturi.


      • Anonyymi

        tietääkös kukaan käykö vm2022 performance 50m fanticciin smaat tehoputket kuin vamhoinihin malleihin? ja pitääkö teharin hommattua se yksi putki tukkia mikä lie letku olikaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tietääkös kukaan käykö vm2022 performance 50m fanticciin smaat tehoputket kuin vamhoinihin malleihin? ja pitääkö teharin hommattua se yksi putki tukkia mikä lie letku olikaan?

        Samaa täällä kyselen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tietääkös kukaan käykö vm2022 performance 50m fanticciin smaat tehoputket kuin vamhoinihin malleihin? ja pitääkö teharin hommattua se yksi putki tukkia mikä lie letku olikaan?

        Sen letkun saa irrotettuu kun ottaa penkin alta sen kannen auki. Käy samat teharit mitä vanhempiin.


    • Anonyymi

      Voiko b5 piuhan katkasta vaikka pihdeillä vai onko sillö jotain väliä, ja kannattaako siihen katkaisun jälkeen laittaa vaikka sähköteippiä tai jotain ympärille

    • Anonyymi

      Mistä johtuu ku mulla fantic kulkee sen 78 mittariin jollon alkaa rajottaa ja ei kierrä tasasesti. Liikkuu tökkimällä ja kiertää epätasaisesti. Myöskään jos paikoillaan huudattaa niin ei kierrä tasaisesti mutta muuten nappaa kierroksia hyvin. Tällä hetkellä voca tehari ja 95 suutin ja kyseessä fantic performance 2021.

      • Anonyymi

        Onko kyseessä siis rajoittamaton/rajoitillinen?

        Itsellä on myös tököttänyt 78 kohdalla 95 suuttimella ja todettu että 97-100 pitää olla 21 malleissa


      • Anonyymi

        katkase se b5 rajotin johto jos et oo vielä katkassu. voi kans säätöjä kattella tulpasta et minkä värine. Ittel oli semmone ongelma et keskeltä röpötti nii tukin kaasarista oikeelta puolelta sen solenoidin ilma letkun joka antaa lisää ilmaa kaasariin isommilla kierroksilla ja pistin neulan sokan alimpaan loveen.


    • Anonyymi

      Itellä katkastu b5 johto, gianneli tehari ja vakiovälit ja huiputtaa lähes 80. mite sais kulkemaa vähä vähemmä?

      • Anonyymi

        Se mittari kusettaa sen 10 ylös päi nii jos haluut et menee alle sen 65 nii pistä 10 piikkinen eturatas nii pitäs mennä 64. tai jos et haluu välejä vaihella voi laittaa jonku nappirajottimen ja säätää siit sitte kierrokset et ei mee liian lujaa.


    • Anonyymi

      Miksi te kakarat leikitte virittämisien suhteen. Jos päsäytät minun autoni kylkeen ja viritetty mopo on, jos jotain jää vakuutusyhtiöltä saamatta, sen maksat itse, tai paapan talo menee, auto on senverran arvokas.
      Eli virivehkeet ja leikkiminen voi käydä kalliiksi.
      Ajakaa vain normaalivetosilla kikkeillä, voi rahakukkarossa sääntyä pitkä euromäärä, myös silloin, kun menette joskus polvihousujen jälkeen töihin.
      Meinaan ensimmäisestä tilipussista lähtee kakarana tehdyt vahingot aivan varmasti ja jatkuu siihen asti, kun rästit on hoidettu..
      Poliisit ei välttämättä kaikkeen puutu, mutta se vahingon jälkeen saajat puuttuu.
      Ja rahat ei riitä, ja aikaa kuluu, uusitaan saatava, vaikka kymmenenvuoden välein, niin siinäpä sitä virityslaskua on maksamista. Luulisi vituttavan viritykset.

      • Anonyymi

        lättyskii ja töihin


    • Anonyymi

      Tietääkö kukaan sopiika beta tehari fantik performancee? ????

    • Anonyymi

      Miten sais 2022 competion Fanticin kulkemaan sen hieman alle 65kmh? Pitääkö hankkia kokoputkisto ja vaihtaa cdi boxi vai pääseekö vähemmällä? Voisko joku viisaampi auttaa?

    • Anonyymi

      TIETÄÄKÖ KUKAAN MITEN KORJATA CDI KUN OSTIN 50CC FANTIC PERFORMANCE 2019 VM JA SE KULKEE MUN ALLA 90 OON VÄHÄ KEVYEMPI JA PITÄS PÄÄSTÄ AJAA TIELLE NII MITEN KORJAAN SEN BOKSIN KUN SIINÄ OLI JOKKU MUSTA JOHTO KATKASTU MUTTA KORJASIN SEN JA SE SILTI KULKEE YHTÄ LUJAA. SE KUULOSTAA IHAN RALLIAUTOLTA KU SE OTTAA NIIN PALJON KIERROKSIA

    • Anonyymi

      Minulla on fantic 2022 competition ja haluaisin tietää jos niitten cdi bokseihin voi porata? Vastauksia ASAP!

    • Anonyymi

      50cc mopoa ei saa kulkemaan millään konstilla.
      Rikotte vitun pällit kalliit vakio-osanne, tärvelette ruuvit ja sähköt eikä "virityksen" jälkeen mopo toimi enää ikinä kunnolla.
      Sitten yritätte kesän jälkeen myydä sitä, mutta toimimatonta paskaa ei kukaan osta millään hinnalla.

      Järki käteen, ajelette sen kesän 45 vauhteja ja ensi keväänä kevarikorttia ajamaan ja sitten pääsette jo motarille.

      Mopon virittäminen on ihan yhtä fiksua kuin mutsinne nussiminen.

      • Anonyymi

        Oot vai kokemusasiantuntija?


    • Anonyymi

      Joo oon ihan helvetin myöhäs koska oon uuden suku polven mopo jonne ja hommasin 23 vuden fantic performanse 50 ja kysyelen jos joku näit viel kattelee :D et miten saan rajarin helvettiin ja mis näis vehkeis on kurit ku ilman putsaris ei oo ja mietin et otan b5 johon poijje mut kui varma se on et toimiins se viel kunnol ku sen ottaa poijjes?

    • Anonyymi

      Haluisko joku auttaa myöhästä. Omistan vuoden 2021 competitionin. Pitäis saada kulkemaan ~60kmh, otin b5 johdon pois niin joskus rajoitti ja joskus ei. Ostin myös 12 hampaisen eturattaan joka auttoi 3kmh. Miten mahdollista virittää, missä on putken kurit? Auttaako tehari jos b5 kiinni?🙏

    • Anonyymi

      Tarvitseeko edes viritellä jos on muutenkin hauskaa ajella.... josta tuli mieleen kun joku toimittaja oli kokeillut jotain tyttöjen mopoa, laittanut kypärän päähänsä, ja oihjeistuksen että mistä vaihteet vaihtuu,

      Sitten jo kaasupohjassa kolmosvaihtehttakin: unohditte kertoa missä on jarru!

    • Anonyymi

      .... huvittaavaa kuin joku Ensio Itkonen koeajolla.... eikä tiedä miten tämä pysähtyy aina vain vauhti kiihtyy....

    • Anonyymi

      ... voisin jatkaa vielä hassua juttuani... sitten toimittaja yrittää paniikissa painella ja vääånnellä kaikkia vipuja, ja vauhti vain kiihtyy.

      Mutta erikoinen peli oli kun ajoin kerran venäläisellä Dnepr-sivuvaunulla, jämerä kone kyllä ihan pienen pätkän kokeilin, mutta ei mopo sori.

    • Anonyymi

      Itellä 2021 vuoden casa kurit ja b5 johto on irti mutta siltikään ei auta rajottaa vieläkin ja kuulostaa kuiva kesä oravalle onko järkevää ostaa uuta rajoittamatonta cditä vai mitä keksis et kulkis sen 60-70 ja kiihtyis ku kevari

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1535
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1321
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1257
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1255
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1228
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      3
      1225
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1214
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1190
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe