töysän melatoniini vs yliopiston apteekin

melatoniini

Joo. Ostin nyt sitten 6 purkkia Töysän Apteekin melatoniinia!! Olen ennen aina ostanut yliopiston apteekin melatoniinia. Näytti että siinä oli paria ainetta enemmän ylimääräistä kuin yo apteekin melatoniinissa. Onko kukaan käyttänyt ja oliko yhtä tekokas kuin yo apteekin, tai tuliko sivuvaikutuksia ? Kun rupesi nyt harmittamaan kun olen vuosia käyttänytvain tuota toista, yo: melatoniinia.

13

7380

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • melatoniini

Povidon k25/30. Tuollaista tuntuu Töysän apteekin melatoniinissa olevan ylimääräistä. Mitä ihmettä tuo on ? Luin jostakin että jonkun silmätipan ainesosa tuo tuntui olevan ? Mitä helvettiä ? Annokseni kun on vielä 15 mg niin onkohan tuosta haittaa ?

• Mqq

Töysällä on halvempia.

• unihäiriöhaloska
    • respaa-vaan

Jos käyttää melatoniinia ja kokee sen todella tarpeelliseksi, niin suosittelisin hakemaan reseptin 3 mg melatoniiniin lääkäriltä. Tulee vaan monin verroinhalvemmaksi tuo 100 kpl purkki 3 mg:n tabletteja, kun ostella niitä apteekin hyllyll olevia 1 mg:n ylihinnoiteltuja purkkeja.

• melatoniini

Minun annokseni on siis 3 x 5 mg yöksi. Nyt oli kyse siis siitä onko töysän melatoniini yhtä turvallista noin isolla annoksella yötä vasten kuin yo apteekin melatoniini ? Siinä näyttäisi olevan silmätippojen ainesosa ?

• uikjj

...

• kummaaaaa

Tuo töysän melatoniini oli tujumman oloista. Itsekin menin ostamaan kyseistä ya:n melatoniinin sijaan, jota olen käyttänyt pitkään. Samasta annoksesta tuli tokkuraisempi olo . En oikein perusta tästä töysän versiosta.

Miksi tuohon on lisätty jtn täyteaine povidonia sitäpaitsi

• Töysä

Mä kyllä itse pidän enemmän Töysän apteekin.Takaa mulle todella hyvät unet.

• Oikea.lääke

Kaikkein paras on Veden apteekin melatoniini! Sitä ei tarvitse kourakaupalla syödä!
        Riittoisa purkki on riittänyt mulla jo liki 3kk.
        Edullinenkin on myös

• Anonyymi

Minusta toi melatoni on täyttä p........aa.

• Anonyymi

Paikkansa sillekin on. Tosin nuo 15mg vuorokausiannokset ovat huimia vrt. tutkimusten mukaisiin vaikuttaviin annoksiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paikkansa sillekin on. Tosin nuo 15mg vuorokausiannokset ovat huimia vrt. tutkimusten mukaisiin vaikuttaviin annoksiin.

Povidoni on pelkkä sidosaine. Sitä on monessa lääkkeessä. Eri valmistajien melatoniinit tuskin ovat vaikutuksiltaan erilaisia.

• Anonyymi

Mulla nuo Töysän Apteekin melatoniinit 5mg muutuvat muutaman päivän avaamisen jälkeen vaaleansinisiksi.

Tuo Polyvinylpyrrolidone saatta olla karsinogeeninen ei ole tutkittu tarpeeksi ja aivan turha aine näissä puristeissa.

Mulla on annettu 2 vuoden resepti en viistsisi vetää mitään ihme muovisekoitteen tyylistä paskaa seuraavat 700 vuorokautta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      9
      1666
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      130
      1661
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      251
      1179
    4. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1078
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      207
      1053
    6. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      128
      929
    7. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      3
      877
    8. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      10
      855
    9. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      48
      853
    10. Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?

Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks
      Haapavesi
      31
      845
    Aihe