Kuinka lepytän neitsyt miehen

Jellonatyttö

Tuli viestittyy vähän äkkipikaisesti en mennyt henkilökohtaisuuksiin, mutta ehkä vähän karusti sanoin. Pyysin parin päivän päästä anteeksi itkusilmässä (viestillä siis) eikä siihen ole vastannut. Oliko tää tässä vai tarviiko aikaa?

3

159

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pusuaddikti

Poikaystäväni on neitsyt. Kokemuksen perusteella tuossa tilanteessa et juurikaan voi tehdä itse mitään :(

• Zhau

jätä asia mielestäsi. jos se välittää susta niin alkaa kaivata kun mies on kuin kuminauha.. miehillä on paljon tekemistä ja sen pitää itse päättää eli sä olet pyytänyt anteeksi niin pallo on hänellä joten nyt ei kannata tehdä mitään.. Ajattele tätä niin, että annat miehelle aikaa miettiä mitä hän haluaa sillä miehelle aika ei ole sama käsite kuin naisille.. hänellä menee pidempään tunnetasolle pääseminen, siis sille kaipaustasolle missä nainen on jo samana päivänä :) Anna aikaa, siten välität hänestä nyt parhaiten kun myös kunnioitat sitä, että odotat hänen yhteydenottoaan, kestää miten kauan tahansa mutta opit sitten myös mitä kannattaa tehdä ja mitä ei.. neitsyt on tarkka näissä asioissa mutta päätös on nyt hänen kun on turha puhua ja itku ei auta nyt yhtään, päinvastoin se on riippuvaista käytöstä neitsyen mielestä. Nauti elämästä ja itsestä, se on nyt parasta mitä voit itsellesi antaa !

• jellonatytölle

Osoita tunteesi ja suutele miestäsi, niin asiat järjestyvät. Lähetithän viestisi oikeaan numeroon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      19
      4763
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      513
      2499
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      146
      2087
    4. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      18
      2009
    5. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      81
      1606
    6. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      18
      1566
    7. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      146
      1515
    8. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      110
      1086
    9. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      126
      874
    10. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      40
      859
    Aihe