Voiko nuo esiintyä samaan aikaan?
Olen aina ollut huono keskittymään ja tosi vilkas, en pidä siivoamisesta ja en jaksa tehdä inhottavia asioita (matikka ja kielet oli vaikeita koulussa).
Mulla on myös ollut pikkulapsesta asti maitokahviläikkiä iholla, yli 5, mutta alle 10. Kävin pienenä lääkärissä noiden takia, mutta ei tehty mitään. Onkohan mut sitten tutkittu kunnolla? Missään lääkäripapereissa ei ole koskaan mainittu mahdollisesta neurofibromatoosista.
Mun sisarukselta on poistettu joitain patteja kaulan alueelta kun hän oli lapsi. En ole vanhemmilta tarkemmin kysynyt että mitä ne oli.
Äidilläkin on maitokahviläikkiä ja häneltä on leikkattu sarkooma, ja sai sen vuoksi myös sytostaattihoidot.
Adhd ja neurofibromatoosi
gfdsdfghjhgf
4
152
Vastaukset
- Jfkdigoirid
Diagnosoidaanko tuo verikokeella vai millä? Miten vakavasti lääkärit ottavat tämän taudin, neurofibromatoosi on niin harvinainen, kaikilla ei ole varmaan tietoa siitä.
- Päihderiippuvuus
Käytätkö päihteitä?
- Ujhlöjgg
En käytä. En ole koskaan tupakoinut ja alkoa menee muutama annos kuukaudessa.
"Käytätkö päihteitä?", no heh heh. Mulla on ollut ylivilkkautta vauvasta asti. Kyllähän mä 8kk ikäisestä asti olen juonut pullon kossua päivässä ja käryttänyt kaksi askia tupakkaa.
Kaikki keskittymisongelmat johtuu päihteistä! - Hufilflflglg
Miksi kukaan ei tiedä tästä mitään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984