Voiko nuo esiintyä samaan aikaan?
Olen aina ollut huono keskittymään ja tosi vilkas, en pidä siivoamisesta ja en jaksa tehdä inhottavia asioita (matikka ja kielet oli vaikeita koulussa).
Mulla on myös ollut pikkulapsesta asti maitokahviläikkiä iholla, yli 5, mutta alle 10. Kävin pienenä lääkärissä noiden takia, mutta ei tehty mitään. Onkohan mut sitten tutkittu kunnolla? Missään lääkäripapereissa ei ole koskaan mainittu mahdollisesta neurofibromatoosista.
Mun sisarukselta on poistettu joitain patteja kaulan alueelta kun hän oli lapsi. En ole vanhemmilta tarkemmin kysynyt että mitä ne oli.
Äidilläkin on maitokahviläikkiä ja häneltä on leikkattu sarkooma, ja sai sen vuoksi myös sytostaattihoidot.
Adhd ja neurofibromatoosi
gfdsdfghjhgf
4
195
Vastaukset
- Jfkdigoirid
Diagnosoidaanko tuo verikokeella vai millä? Miten vakavasti lääkärit ottavat tämän taudin, neurofibromatoosi on niin harvinainen, kaikilla ei ole varmaan tietoa siitä.
- Päihderiippuvuus
Käytätkö päihteitä?
- Ujhlöjgg
En käytä. En ole koskaan tupakoinut ja alkoa menee muutama annos kuukaudessa.
"Käytätkö päihteitä?", no heh heh. Mulla on ollut ylivilkkautta vauvasta asti. Kyllähän mä 8kk ikäisestä asti olen juonut pullon kossua päivässä ja käryttänyt kaksi askia tupakkaa.
Kaikki keskittymisongelmat johtuu päihteistä! - Hufilflflglg
Miksi kukaan ei tiedä tästä mitään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä831611Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2691531Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2681263Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691252- 56857
- 66844
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em64837Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40821- 40807
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44781