Hei!
Minulla on ollut lapsien jälkeen pahanlainen ponnistusinkontinenssi. Urheilu jäi ja moni muukin sosiaalinen puoli kärsi.
Vuosi sitten minulle laitettiin se tension vaginal tape ja hyvin on sen jälkeen mennyt. Nyt voi hyppiä, heittää koiralle keppiä, käydä tanssimassa, nostella painavia tavaroia ym, ym, ym,
Huonoa oli tietenkin se, että nauha laitettiin paikallispuudutuksessa ja pissatautia on ollut sen jälkeen. Hygienia kanssa saa olla tarkempi, varsinkin aikuisten jumpan jälkeen.
Kaikenkaikkiaan elämänlaatu on parantunut käsittämättömän paljon.
SUOSITTELEN!!!!
TVT
2
856
Vastaukset
- tilastoharha
Minulle myös tehty TVT leikkaus.
Nauha (verkko) laitetaan paikallis puudutuksessa rakon alle tukemaan lihasta.
Leikkauksen pitäisi olla kivuton ja simppeli. Seuraavana tai jo samanapäivänä pääsee kotiin.
Tilanne rauhottuu muutamassa viikossa.
Minä olin se harvinainen epäonninen kenelle tämä kehuttu TVT ei onnistunut ja tuonut haluttua tulosta.
Nyttemmin nauha on katkastu ja tilanne entisellään.
Leikkauksen ei pitäisi sattua mutta otin siinäkin voiton. Lääkärin mukaan olin ehdottomasti ja kirkkaasti kivuliain potilas.
Olen nyt käynyt kaikki mahdollliset tutkimkset ja kaikki konstit on käytetty. Apu on ollut vähäinen mutta ei aivan turha. Syy sekamuotoiseen karkailuun on taustalla olevassa neurologisessa sairaudessa.
Suosittelen lämpimästi kuitenkin TVT:ä niin hyvät on tulokset. Minä vain satun olemaan tilastoharha pilaamassa hyviä kokemuksia.- Leikattu
Kärsin keskivaikeasta pidätyskyvyttömyydestä.
Kokeilin emättimeen pantavaa anturiakin, siitä lähti kuulokkeet mistä tuli ohjeet toiminko oikein. Se jumppa kävi työstä, ei ollut mitään pientä supistelua. Oli siitä apua, en vain jaksanut harjoitella tarpeeksi.
Olen tosi kipeä vieläkin vaikka TVT leikkauksesta on kuusi viikkoa,ja rakko ei tahdo tyhjentyä kunnolla.
Leikkauksesta huolimatta täytyy lihaksia harjoitaa tai ollaan pian samassa tilanteessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051170
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116988- 125906
- 91739
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten285704Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54596Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 72483