liivit päällä ulkona luonnossa

transtäti

Kun saatiin kesä lopultakin on mukavaa kävellä rannalla ja luonnossa korseletti päällä,leveä lantio keinuen ja painavat "tissit"kivasti liikkuen.Ensiksi tietenkin muodot on saatettava kohdalleen ja siinä tarvitaan housuliivejä ja täytteitä,päälle sukkahousut ja korseletti isoilla kupeilla.Kun sitten yli kilon tissit soutavat kävellessä on niitä kiva puristella.Nyt kun olisi vielä kaveri joka tykkää puristella liivien päältä ja runkata tisseille.Myös kaveri joka harrastaisi samoja kujeita olisi kiva tavata.Lopuksi huippua olisi saada suu täyteen...ja antaa myös kaverille suuhun.

7

259

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kesälumo

      Voi kun kiva sulla. Itsekin keräsin jo nuorena kassillisen "täti-alusavaatteita" ja niihin pukeutuneena kuljeskelin niistä nautiskellen luonnon helmassa. Tietenkin muulloinkin, kun siihen oli vain mahdollista. Tekorinnat tein siten, että laitoin kaksinkertaiset vedellä täytetyt kondomit kuppien täytteeksi ja näin ne tuntuivat lähes oikeilta. Äidiltäni sain myöhemmin kahdet pitkät housuliivit, mitkä muokkasivat muotojani ihanasti. Hyvää tyttöilykessä sinulle "täti".

      • transtäti

        Kiitos vaan kommentista,huomenna taas liiveissä ulkoilemaan.Monia kivoja kokemuksia on karttunut,liivien puristuksessa seisova kalu lopulta purkautuu rajusti.Saispa vielä seuraa...


    • sukat

      Missä päin ulkoilet,olisi varmaan kiva ulkoilla kanssasi. Olen lpr.

      • transtäti

        olen siellä lpr pappilanniemessäkin ulkoillut,tissit heiluen kävelin rantaa.tänään ei onnistu,ehkä huomenna jos sää on kohdallaan


      • sukat

        Mites sateella,voisiko ajatella. olisiko kivsalmen kallio mitä.


    • Ihanaa kun liiveisä on raskaat rinnat jotka heiluvat liikkuessa. Tykkään puristella paidan tai liivien kookkaita rintoja. Samaa toivon minunkin rinnoille tehtävän.

    • kkdika

      Kyllä on rintsikat mukavat 80b ja kiva olla kun onkuuma ja ulkona marjas otin puseron pois että rintsokat jatoppo näkyi .joku mummo vähän katto ei haitannu .luulin että täytteet oli vääräs paikas .Kun kumartuu niin kuvaolotulee. rinnat heiluu

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      38
      1840
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      786
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      750
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      671
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      651
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      579
    9. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      59
      492
    10. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      144
      485
    Aihe