Kun saatiin kesä lopultakin on mukavaa kävellä rannalla ja luonnossa korseletti päällä,leveä lantio keinuen ja painavat "tissit"kivasti liikkuen.Ensiksi tietenkin muodot on saatettava kohdalleen ja siinä tarvitaan housuliivejä ja täytteitä,päälle sukkahousut ja korseletti isoilla kupeilla.Kun sitten yli kilon tissit soutavat kävellessä on niitä kiva puristella.Nyt kun olisi vielä kaveri joka tykkää puristella liivien päältä ja runkata tisseille.Myös kaveri joka harrastaisi samoja kujeita olisi kiva tavata.Lopuksi huippua olisi saada suu täyteen...ja antaa myös kaverille suuhun.
liivit päällä ulkona luonnossa
7
155
Vastaukset
- Kesälumo
Voi kun kiva sulla. Itsekin keräsin jo nuorena kassillisen "täti-alusavaatteita" ja niihin pukeutuneena kuljeskelin niistä nautiskellen luonnon helmassa. Tietenkin muulloinkin, kun siihen oli vain mahdollista. Tekorinnat tein siten, että laitoin kaksinkertaiset vedellä täytetyt kondomit kuppien täytteeksi ja näin ne tuntuivat lähes oikeilta. Äidiltäni sain myöhemmin kahdet pitkät housuliivit, mitkä muokkasivat muotojani ihanasti. Hyvää tyttöilykessä sinulle "täti".
- transtäti
Kiitos vaan kommentista,huomenna taas liiveissä ulkoilemaan.Monia kivoja kokemuksia on karttunut,liivien puristuksessa seisova kalu lopulta purkautuu rajusti.Saispa vielä seuraa...
- sukat
Missä päin ulkoilet,olisi varmaan kiva ulkoilla kanssasi. Olen lpr.
- transtäti
olen siellä lpr pappilanniemessäkin ulkoillut,tissit heiluen kävelin rantaa.tänään ei onnistu,ehkä huomenna jos sää on kohdallaan
- sukat
Mites sateella,voisiko ajatella. olisiko kivsalmen kallio mitä.
Ihanaa kun liiveisä on raskaat rinnat jotka heiluvat liikkuessa. Tykkään puristella paidan tai liivien kookkaita rintoja. Samaa toivon minunkin rinnoille tehtävän.
- kkdika
Kyllä on rintsikat mukavat 80b ja kiva olla kun onkuuma ja ulkona marjas otin puseron pois että rintsokat jatoppo näkyi .joku mummo vähän katto ei haitannu .luulin että täytteet oli vääräs paikas .Kun kumartuu niin kuvaolotulee. rinnat heiluu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174466
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842509Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731647Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella261414Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641197- 201001
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon19985- 115961
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42932- 171914