Jag sitter på balkongen och äter jordgbbar (polska )insvept i min varma filt.Nåja...idag varken regnar eller blåser det åtminstone.
Brrr..kallt är det.
8
108
Vastaukset
- Perkel
Satt nyss med frugan i växthuset medans regnet öste ner....krängde en pilsner å en Vana Tallinn....sicken jäla sommar :(
- positivt
Men det finns inte så stor risk för solsting heller.
- Perkel
I dau haur vi hatt litta sol i Skåne, runt 20 i solen.- Å varmare haur di lovat te helgen.- Skål :D
- Perkel
28,5 just nu, i skuggan :D
- enkallöl
Nu har vi redan haft TVÅ varma dagar och ser ännu åtminstone lovande ut.
- dombehövs
enkallöl kirjoitti:
Nu har vi redan haft TVÅ varma dagar och ser ännu åtminstone lovande ut.
Jag plockade fram yllesockorna och "stopparocken " igen.
- Perkel
Rätt så hyfsat nu, fast det blåser ostan :(
- förmycket
Perkel kirjoitti:
Rätt så hyfsat nu, fast det blåser ostan :(
Tack,det räcker med värmen nu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131732Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411455- 761283
- 541173
- 741075
- 109999
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55970Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla7963Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850