Juoksukaljat

viikottain

Montako kertaa Prouva on tisupusseissaan kuljettanut
tavaraa kassan ohi ?

23

398

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RouvaHoikkala

      Olen kärynnyt myymälävarkauksista tasan kaksi kertaa. Salessa 1991 ja Keskustorilla 2003. Molemmissa tapauksessa anastetun tavaran arvo oli alle 60 markkaa.

      Muistellaanko tässä välissä sitä Valtti-Rabatin tapahtumaa, jossa yritit varastaa olutta, mutta jäi kiinni? Vuosi oli joko 1994 tai 1995.

      • huti.meni.taas

        En ole asioinut kyseisessä liikkeessä koska en asunut
        mainitsemanasi ajankohtana Ikaalisissa.


      • RouvaHoikkala
        huti.meni.taas kirjoitti:

        En ole asioinut kyseisessä liikkeessä koska en asunut
        mainitsemanasi ajankohtana Ikaalisissa.

        Olet asunut tuolloin Ikaalisissa Läykkäläntie 16:ssa. Olet asunut Ikaalisissa lähes koko ikäsi. Nyt olet Tampereella kirjoilla verotussyistä!


      • Pitkäkyntisiäkin

        Tämä tästä vielä puuttuikin. Ei voi hullummaksi enää Ikaalinen mennä.
        Teillä nauraa naurismaan aidatkin.


      • älä.jumiinnu
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        Olet asunut tuolloin Ikaalisissa Läykkäläntie 16:ssa. Olet asunut Ikaalisissa lähes koko ikäsi. Nyt olet Tampereella kirjoilla verotussyistä!

        Prouvalla on eri henkilö pienissä aivoissaan joten oleppa
        tarkempi ettei tule ongelmia.


      • RouvaHoikkala
        älä.jumiinnu kirjoitti:

        Prouvalla on eri henkilö pienissä aivoissaan joten oleppa
        tarkempi ettei tule ongelmia.

        Minulla on täsmälleen oikea henkilö aivoissani!


      • vammalan.keikat

        Eikö se hoidoista huolimatta lähde sieltä pois ?


      • RouvaHoikkala
        vammalan.keikat kirjoitti:

        Eikö se hoidoista huolimatta lähde sieltä pois ?

        Hän muutti veronkiertosyistä Tampereelle. Tämä tieto hieman lievittää oloani!


      • karva.noppa
        Pitkäkyntisiäkin kirjoitti:

        Tämä tästä vielä puuttuikin. Ei voi hullummaksi enää Ikaalinen mennä.
        Teillä nauraa naurismaan aidatkin.

        Ja painu sinä vain runkkaamaan hevon vittuun.


      • äiiiteeepyyyhkiiin

        Vajakki yrittää olla isoa poikaa toisten nimmarilla.


      • aimo.niemi
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        Hän muutti veronkiertosyistä Tampereelle. Tämä tieto hieman lievittää oloani!

        Millainen veronkierto on mielessä?


      • kaupan.kassapoika

        Rouva tunnustaa pari kiinnijoutumista tekemistään
        myymälävarkausksista mutta paljonko on onnistumisia,
        varmaankin päivittäin ?


    • rabatistarabattia

      Jarmo Hoikkala on todella asunut osoitteessa Läykkäläntie 16 asunto 4 vuosina 1994 ja 1995.
      Ismo Halmetoja voi todistaa asian epäilijöille.

      • ota.aino.lääkkeet

        Mitä jonkun asuminen mielenterveyspotilasta vaivaa koska
        itse maksettua se on eikä sosiaalin.


      • Oliko meno Läykkäläntiellä levotonta tuohon aikaan?


      • kerroppa.hoidoistasi
        seppo_myllis kirjoitti:

        Oliko meno Läykkäläntiellä levotonta tuohon aikaan?

        Onko skitso myllis joku historioitsija?


      • kerroppa.hoidoistasi kirjoitti:

        Onko skitso myllis joku historioitsija?

        Hoitohistoriani ei liity Ikaalisiin, olenhan ollut hoidossa vain Seinäjoen Törnävän psykiatrisella osastolla. Läykkäläntien tapahtumat sen sijaan ovat osa Ikaalisten historiaa, jota palstalla käsitellään joka päivä.


      • Anonyymi

        Missä ismo nykyään vaeltaa?


    • Kaljaakioskeihin

      Montako bissee Hoikkala yritti pölliä rabatista?

      • skitso.aino

        Rouva Hoikkala pöllii myymälöistä aina käydessään.
        Suurin osa liikkeistä on asettanut porttikiellon kuten
        Kylpyläkin Ainolle.


      • Minulla ei ole mitään porttikieltoa Kylpylään. Käyn siellä viikoittain eikä minulla ole mitään ongelmia henkilökunnan kanssa.

        Käsittääkseni Jarmo yritti napata matkaansa 8 olutta!


    • Kaukonä

      Salakuljetan joka kerta tavaraa kaupasta kotiin maksamatta. Makkarat ja porkkanat sujahtaa helposti takapaksiin hyllyjen välissä. Olen tehnyt verkkahousuihin reiän peräaukon kohdalle. Vartijat on ollut muutaman kerran ihmeissään, kun hyllystä otettua porkkana pussia ei löydy mistään.

      • Saatana kun jäin kiinni valttirabatissa.


    • Olut on hyvää, mutta siitä pitäisi myös maksaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      122
      1241
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      919
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      835
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      621
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      144
      600
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      567
    7. 52
      541
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      508
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      491
    10. Wille antoi juuri potkut 29 suojatyöläiselle!

      Soste aloittaa yt:t, jos kaikki menee hyvin, niin 29 suojatyöläistä 31:sta saa kenkää. Mitäpä sostelaiset jos menisitte
      Maailman menoa
      238
      461
    Aihe