Yliäänipamaus 14.25 Turenki

lentokirjallisuus

Jo nyt on kirosana noita pelle hävittäjäkuskeja, kun ei mikään ohjesääntö pysy päässä. tänään rikottiin yliäänikieltoa ja aiheutettiin pamaus asuinalueella, Turengin keskustassa!

eka ajattelin että olis ukkonen ollu, mutta ku menin ulos, niin hornetti /vastaava siellä kiihdytteli menemään karkuun! kuului vaan se sen kaukainen menoääni...
Lupakirja suoraan pois tollasilta pelleiltä!

30

291

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • laiskis

      Hö, kyllä pamahti. Vaan eipä haitannut.

      • Anonyymi

        eli menemään karkuun! kuului vaan se sen kaukainen menoääni...
        Lupakirja suoraan poi


    • yliäänet

      Jep kauhea poksahdus myös Tervakoskella, ihme että ikkunat säilyi ehjänä

      • Anonyymi

        Hyviä kommentteja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyviä kommentteja

        juu


    • liulu

      Kyllä meinas kaffekuppi pudota hyppysistä kun paukahti-ennen en oo moista kuullu.Jaapa;Olisko tullu Pirkkalasta kiire tsekkaan alueloukkausta??

      • timidus

        Sama Leppäkoskella. Onneksi on omat koneet.


      • Anonyymi
        timidus kirjoitti:

        Sama Leppäkoskella. Onneksi on omat koneet.

        wee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        wee

        Hyviä kommentteja


    • sivusta

      No, ei sitä äänivallia ymmärtääkseni huvikseen rikota. Ehkäpä saamme lähitunteina/lähipäivinä lukea syynkin tämänpäiväiselle napsaukselle.

    • Huihui

      Puuttini varmaan tullessaan ajelee hiljempaa niin ei pullamössyköiltä mene kaljatölkit kumoon kun niin pelästyttää...

    • Ollaantarkkana

      Pamaus kuului klo 14.24 eikä 14.25.

    • lentolaite66

      ite olet pelle!!.....Tiedäkkö yhtään minkä takia ne lentelee tollai??...Tampereelta on melkosen kiire mennä porvoon edustalle tunnistamaan vieraita lentolaitteita!!!....toisaalta olishan se oikein että tällaiset hävittäjät sijoitettaisiin vaikkapa helsinki vantaan kentälle tai turkuun niin ei tulis sisämaahan "ylimääräisiä" nopeuslentoja.

    • idiuuts

      Hienoa väkeä olette..
      Nyt on niin monta ilmatilaloukkausta ollut parin vuoden aikana, että eiköhän se ole hyvä että saadaan rikkojat rysänpäältä kiinni?
      Jos kukkahattujen päivä menee pilalle pamauksen takia, niin muuttakaa vaikka lappiin poroja kasvattamaan.
      Ja sekin vielä että hävittäjä kalusto pitäisi viedä finnairin viereen? Hohhoijjaa... Toivottavasti olette trolleja.

      • Incarnator

        Kyllä toiminta oli juuri oikeaa. Pitää antaa naapurille merkki siitä, että hereillä ollaan ja hoidetaan tilanteita, vaikka se jotain piipertäjää haittaisikin. Parempi että pelästyy pamausta kuin valtausta!


      • laiskis

        Joo, ihmeellisiä pumpuliperseitä nämä nykyihmiset. Kauhea kaakatus ja itkuvirsi yhdestä ylilennosta ja pamauksesta. Hyvä, että puolustus toimii ja varsinkin on näin havaittavissa.


    • onkin

      Kaahailua!

    • 60lukujees

      Yks pamaus sinne tai tänne!!! Kyllä ootte herkkii.
      Itse olen ollut pentuna hukkua suihkarin takia ja himasta hajos pari ikkunaa ja ainut lehmäkin karkas mettiin...
      Olin laiturilla 60 luvulla kun armeijan suihkukone lensi ylitte. Olin jotain 5v...
      Pelästyksissäni putosin laiturilta mutta onneksi sain myös kiinni laiturista,muuten en kertoisi tätä. Mutsilla kun oli kiire saada kiinni metsään karkaavaa ainokaista lehmää.....

    • wert1

      Vai että lupakirjat pois pelleiltä! Kyllä sitä kaikenlaisia kirjoittajia tänne mahtuu! Kaikkea pitää haukkua ja arvostella vaikka tietoa ei ole mistään!

    • ghgfhf

      ...

    • Simonen1

      Minusta on hienoa huomata, että Suomessa ollaan hereillä näissä tapauksissa. Pamauksesta viis tuohan tuo turvallisuutta, jos reagointi on nopeaa.

      • rakettispaketti

        Juuri näin.


    • moih

      Joo.

    • aaaaaaatttthhss11

      Aaaa

    • Liulu

      Seuraava ruskikone alas...

    • Anonyymi

      Älä valita aikune mies/nainen

    • Anonyymi

      Hyviä kommentteja

    • Anonyymi

      Eipä nuo juuri naapurin emännän ilmavaivoista eroa.

    • Anonyymi

      En kuullut mitään, vaikka olen ollut ulkona koko päivän.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1669
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      26
      1483
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1149
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      6
      1111
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1082
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      5
      991
    7. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      964
    8. 6
      960
    9. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      2
      960
    10. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      6
      954
    Aihe