Laitoitteko hakuun vain kauppiksia?
Hakiko kukaan mihinkään muualle?
7
85
Vastaukset
- sdsadasdas
Viimesenä vaihtoehtona tais olla joku AMK:n linja, mutta loppujen lopuksi kokeeseen en edes mennyt koska laskin että pisteeni riittävät kouluun.
- Enlaittanut
Kauppis ykkösenä. Varavaihtoehtona matematiikka ja tilastotiede, jonne pääsen suoraan yo-arvosanoilla.
- sellaiistaaa
AMK liiketalous neljäntenä eli viimeisenä. Ajattelin laittaa varalle ja ihan osittain mielenkiinnostakin, mutta kevään kuluessa ajattelin kyllä että ei mitään mielenkiintoa lähteä sinne opiskelemaan.
- ensiviikollaselviää
Papereilla teknilliseen. Molemmat alat kiinnostaa, joten en häviä mitään vaikka kauppiksen ovet eivät aukeaisikaan. Ainut mikä saattaisi jäädä kaivertamaan olisi "turhaan" luetut pääsykoekirjat.
- Mietinvaan
Olisikohan samoilla kirjoille voinut hakea muualle:O?
- Mietinvaan
kirjoilla*
- muistaakseni
Helsingissä talousteiteisiin oli sama taloustieteen kirja, mutta sen lisäksi jotain muuta materiaalia myös.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848505
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504168
- 593692
- 513166
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262636- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382103- 292076