Pitäisköhän jo soittaa opintopolkuun että mikä tässä mättää kun pitää odottaa näin kauan?
"Opiskelijavalinta kesken."
16
328
Vastaukset
- Eioomitäämyöhässä
Hereille
- odotellaanvaanr23
Eiköhän ihan normaalia ole, kun ei missään ole luvattu varsinaisesti aikaisempia pisteitä. Tosin luulisi että jotkut olisi saanut jo tietää, nyt tuskin kukaan vielä. Mutta eipä tässä enää kauaa aikaa ole.
- odotellaanvaanr23
luvattu tuloksia siis, ei pisteitä.
- yritetääsnytedes
Huolestutaan vasta 3.7 jälkeen, jos ei tuloksia näy.
- meme1932wdkqwedn
siis miksi pitäisi? tulokset on luvattu 3.7.
useimmat koulut nyt vaan sattuvat julkaisemaan ne aiemmin.
tietääkö joku mitä kouluja on vielä lähettämättä tuloksia? ainakin oulun amk..? ja lääketieteelliset?
meinaan, oon tällä hetkellä 1.varasijalla ja oishan se nastaa, jos tuosta vielä yhden pykälän liikahtaisi.- sgsdgsh
Helsingin valtsikka, opettajakoulutus ja oikeustieteellinen, lääketieteelliset, vissiin melkein kaikki kauppakorkeat ainakin.
- Samulipamuli
Itse hain lähinnä AMK tekniikan puolelle (ympäri Suomea), mutta ei niitä tuloksia ole myöskään kuulunut. Rovaniemeltä Kotkaan.
- ihaaha
Osaako kukaan sanoa että mihin aikaan huomenna ne henkilökohtaiset pisteet lähetetään sähköpostiin? Tulevatko heti keskiyöllä vai joskus yhdeksän aikoihin aamulla tai pitkin päivää?
- lplpplplplpl
Klo. 12
- 03.07.2015
Minulla ei ole vielä tullut tulokset opintopolussa! Tänään piti tulla mutta siellä lukee vain että kesken :S
- Paksukirje
Onko kukaan saanut paksua kirjettä vielä?
- Hugefiut
Kesken olijat on varalla ja odottaa tuleeko paikkaa
- Varasijallaonhyväolla
Onko kellään liikkunut varasijat eteenpäon?
- bumtz
Kahdella numerolla oli varasija noussut..
- Tuskaaodotusta
Kyllä ne elää ja paukkuu vielä. Osa ei edes muista ottaa paikkaa vastaan ja taas vapautuu paikkoja. Osa on ottanut ehdollisena vastaan kun odottavat paikkaa, osa peruu koko homman jne eli kyllä se elää vielä viikkoja tuo systeemi.
- kouluunmenossa
Hmm mikseihän varasija ole liikkunut yhtään? Vai niinkuin jossain ketjussa sanottiin varasijoja aletaan täyttämään vasta 6.7. onkohan totta tämä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3237678Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771866
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161402- 1121297
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91261Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j581196Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901029