Pitäisköhän jo soittaa opintopolkuun että mikä tässä mättää kun pitää odottaa näin kauan?
"Opiskelijavalinta kesken."
16
392
Vastaukset
- Eioomitäämyöhässä
Hereille
- odotellaanvaanr23
Eiköhän ihan normaalia ole, kun ei missään ole luvattu varsinaisesti aikaisempia pisteitä. Tosin luulisi että jotkut olisi saanut jo tietää, nyt tuskin kukaan vielä. Mutta eipä tässä enää kauaa aikaa ole.
- odotellaanvaanr23
luvattu tuloksia siis, ei pisteitä.
- yritetääsnytedes
Huolestutaan vasta 3.7 jälkeen, jos ei tuloksia näy.
- meme1932wdkqwedn
siis miksi pitäisi? tulokset on luvattu 3.7.
useimmat koulut nyt vaan sattuvat julkaisemaan ne aiemmin.
tietääkö joku mitä kouluja on vielä lähettämättä tuloksia? ainakin oulun amk..? ja lääketieteelliset?
meinaan, oon tällä hetkellä 1.varasijalla ja oishan se nastaa, jos tuosta vielä yhden pykälän liikahtaisi.- sgsdgsh
Helsingin valtsikka, opettajakoulutus ja oikeustieteellinen, lääketieteelliset, vissiin melkein kaikki kauppakorkeat ainakin.
- Samulipamuli
Itse hain lähinnä AMK tekniikan puolelle (ympäri Suomea), mutta ei niitä tuloksia ole myöskään kuulunut. Rovaniemeltä Kotkaan.
- ihaaha
Osaako kukaan sanoa että mihin aikaan huomenna ne henkilökohtaiset pisteet lähetetään sähköpostiin? Tulevatko heti keskiyöllä vai joskus yhdeksän aikoihin aamulla tai pitkin päivää?
- lplpplplplpl
Klo. 12
- 03.07.2015
Minulla ei ole vielä tullut tulokset opintopolussa! Tänään piti tulla mutta siellä lukee vain että kesken :S
- Paksukirje
Onko kukaan saanut paksua kirjettä vielä?
- Hugefiut
Kesken olijat on varalla ja odottaa tuleeko paikkaa
- Varasijallaonhyväolla
Onko kellään liikkunut varasijat eteenpäon?
- bumtz
Kahdella numerolla oli varasija noussut..
- Tuskaaodotusta
Kyllä ne elää ja paukkuu vielä. Osa ei edes muista ottaa paikkaa vastaan ja taas vapautuu paikkoja. Osa on ottanut ehdollisena vastaan kun odottavat paikkaa, osa peruu koko homman jne eli kyllä se elää vielä viikkoja tuo systeemi.
- kouluunmenossa
Hmm mikseihän varasija ole liikkunut yhtään? Vai niinkuin jossain ketjussa sanottiin varasijoja aletaan täyttämään vasta 6.7. onkohan totta tämä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2034276
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1463808Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat1373261Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.531647Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i191578Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58341550Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi251395Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk271351Kiinnostaa - ei kiinnosta - kiinnostaapas
Selittäkää hämmentyneelle miksi miehiä ei ikinä kiinnosta silloin, kun sitä olisi itsekin kiinnostunut? Sitten kun siirt1181178Martina haluaa Marbellaan
Martinan tekisi mieli ottaa lennot Marbellaan, jossa näkisisi kauniita ja hyväntuulisia ihmisiä. No sitten pitää matkust2161071