Ikkunan avaaja hajosi

roberta

Vaihtaisin itse jos osaisin, osaako joku neuvoa..

10

113

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vm41

Ikkunan avaaja ??
      Yleensä ikkunan avaa joku henkilö.
      Oletko joku "mamu", kun et osaa asiaa oikein ilmaista ???

• Olikomortti

Jos se oli varusmies joka sitä ikkunaa avasi?

• 444444444

Mieleen tulee säilyketölkin avaaja.

• Avaajako_hajosi

Mene sairaalaan, siellä harsivat sinut kuntoon.

• Eurosamara

Varmaankin tarkoittaa ikkunanveiviä,tai sitten sähköllä toimivaa ikkunan avaajaa.
      Aloittajan kannattais tarkentaa.

Täällä Ladan sivuilla vierailee outoja kirjoittajia. Siis tärähtäneitä länsräppänän omistajia,kuten ylläolevat viestien kirjoittajat.

• Runko

Niin totta taas. Länsiräppänäkuskilta et oikeaa vastausta saa vaikka laittaisit tikkuja terskan ja esinahan väliin. Samaa tuubaa pukkaa. Tein mielenkiintoisen kyselyn jokin aika sitten. Kaupungilla liikkuessani näin leipäjonon. Mielenkiintoni heräsi ja tein pikaisen kyselyn jonossa olevilta. Suurin osa vastasi että ahdinko alkoi kun olivat seikkailleet länsikosla viidakossa. Kosla oli lukemattomia kertoja hajonnut tienposkeen pimeään ja korjaus maksoi niin paljon että nyt leipää piti hakea ilmaiseksi muuten olisi nälkämaan laulu soinut. Ulosottomiehet kolkuttavat kuulema ovia ja perintäkirjeitä postiluukku pukkaa solkenaan. Annoin näille ihmisparoille ilmaisen neuvon. Jos joskus ahdingosta selviätte niin ostakaa ihmeessä Lada. Ei tarvi leipäjonossa seisoskella ja rahat riittävät normaaliin elämiseenkin.

• Kanto_komukka

Leipäjonossa me ladistit usein tapaammekin toisiamme, koska jokainen ladisti kuuluu maamme kaikkein rutiköyhimpään kansanosaan. Vähän rahat menevät Ladan jokapäiväiseen remppaamimiseen, mutta onneksi meillä on aikaa, koska yksikään ladisti ei käy töissä.

• Eurovolga

Niin totta taas. Olen leipäjonon vakituinen asiakas ja tosiaan "päässyt" tänne koska suuri osa elämästä meni länsikotteroiden kanssa sekoillessa. Perintää .. ulosottoa ... kärjäoikeuden tuomioita jne. Noh. olen laskenut että noin kymmenen vuoden kuluttua voin taas käydä normaalisti ruokaostoksilla niinkuin te Ladistit teette joka ikinen päivä. Olette säästäneet autoilussa roiman summan rahaa laadusta kuitenkaan tippaakkaan tinkimättä. Olette avanneet minulle uuden suunnan elämässäni valistuneilla neuvoillanne. Kiitos ... kaunis.

• Kanto_komukka

Leipäjonojen asiakkailla eli ladisteilla on koko elämä takanaan. Kaikki lähti luisumaan pieleen siinä vaiheessa, kun oltiin vajottu ostamaan Lada. Ladan oston jälkeen menee jokaiselta perhe, työ ja itsekunnioitus. Kaikki rahat kuluvat Ladan korjaamiseen. Koko yhteiskunnan kannalta on hyvä, ettei Ladaa ole saanut tuoda Suomeen enää vuosikausiin, eikä vanhoja ole enää montaa jäljellä.

• Kantoooooo

Asiallisia neuvoja ja opastuksia saa Ladaboard ja sieltä etuvetoiset.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      46
      5761
    2. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      55
      3045
    3. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      183
      2655
    4. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      10
      2361
    5. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      27
      2083
    6. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      13
      2079
    7. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      15
      1766
    8. Mitähän ne katseet merkitsee

Kun et saa sanaa suustasi.
      Ikävä
      146
      1337
    9. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      14
      1309
    10. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      261
      1163
    Aihe