Vaihtaisin itse jos osaisin, osaako joku neuvoa..
Ikkunan avaaja hajosi
10
78
Vastaukset
- vm41
Ikkunan avaaja ??
Yleensä ikkunan avaa joku henkilö.
Oletko joku "mamu", kun et osaa asiaa oikein ilmaista ???- Olikomortti
Jos se oli varusmies joka sitä ikkunaa avasi?
- 444444444
Mieleen tulee säilyketölkin avaaja.
- Avaajako_hajosi
Mene sairaalaan, siellä harsivat sinut kuntoon.
- Eurosamara
Varmaankin tarkoittaa ikkunanveiviä,tai sitten sähköllä toimivaa ikkunan avaajaa.
Aloittajan kannattais tarkentaa.
Täällä Ladan sivuilla vierailee outoja kirjoittajia. Siis tärähtäneitä länsräppänän omistajia,kuten ylläolevat viestien kirjoittajat.- Runko
Niin totta taas. Länsiräppänäkuskilta et oikeaa vastausta saa vaikka laittaisit tikkuja terskan ja esinahan väliin. Samaa tuubaa pukkaa. Tein mielenkiintoisen kyselyn jokin aika sitten. Kaupungilla liikkuessani näin leipäjonon. Mielenkiintoni heräsi ja tein pikaisen kyselyn jonossa olevilta. Suurin osa vastasi että ahdinko alkoi kun olivat seikkailleet länsikosla viidakossa. Kosla oli lukemattomia kertoja hajonnut tienposkeen pimeään ja korjaus maksoi niin paljon että nyt leipää piti hakea ilmaiseksi muuten olisi nälkämaan laulu soinut. Ulosottomiehet kolkuttavat kuulema ovia ja perintäkirjeitä postiluukku pukkaa solkenaan. Annoin näille ihmisparoille ilmaisen neuvon. Jos joskus ahdingosta selviätte niin ostakaa ihmeessä Lada. Ei tarvi leipäjonossa seisoskella ja rahat riittävät normaaliin elämiseenkin.
- Kanto_komukka
Leipäjonossa me ladistit usein tapaammekin toisiamme, koska jokainen ladisti kuuluu maamme kaikkein rutiköyhimpään kansanosaan. Vähän rahat menevät Ladan jokapäiväiseen remppaamimiseen, mutta onneksi meillä on aikaa, koska yksikään ladisti ei käy töissä.
- Eurovolga
Niin totta taas. Olen leipäjonon vakituinen asiakas ja tosiaan "päässyt" tänne koska suuri osa elämästä meni länsikotteroiden kanssa sekoillessa. Perintää .. ulosottoa ... kärjäoikeuden tuomioita jne. Noh. olen laskenut että noin kymmenen vuoden kuluttua voin taas käydä normaalisti ruokaostoksilla niinkuin te Ladistit teette joka ikinen päivä. Olette säästäneet autoilussa roiman summan rahaa laadusta kuitenkaan tippaakkaan tinkimättä. Olette avanneet minulle uuden suunnan elämässäni valistuneilla neuvoillanne. Kiitos ... kaunis.
- Kanto_komukka
Leipäjonojen asiakkailla eli ladisteilla on koko elämä takanaan. Kaikki lähti luisumaan pieleen siinä vaiheessa, kun oltiin vajottu ostamaan Lada. Ladan oston jälkeen menee jokaiselta perhe, työ ja itsekunnioitus. Kaikki rahat kuluvat Ladan korjaamiseen. Koko yhteiskunnan kannalta on hyvä, ettei Ladaa ole saanut tuoda Suomeen enää vuosikausiin, eikä vanhoja ole enää montaa jäljellä.
- Kantoooooo
Asiallisia neuvoja ja opastuksia saa Ladaboard ja sieltä etuvetoiset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde273020Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän342732- 1502328
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542269Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241920Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3921737Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1091695- 3191598
- 1351479
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm151472