Viikko pitäisi vielä jaksaa.
Oli kuinka epätodennäköistä tahansa (on), niin pelkkä mahdollisuus jännittää melkoisesti. Asia käy mielessä tiheästi ja minun elämässäni se muuttaisi paljon. Eniten tässä pelkään, että työnantaja iskee ensi viikolla eteen syksyä koskevan työsopimuksen "ota tai jätä, tulijoita on"-periaatteella.
Jännittääkö? (2015 valinta)
30
<50
Vastaukset
- Kakkosvaihtoehtokehiin
Kyllä jännittää, vaikka pääsykoe menikin surkeasti. Jäin junnaamaan sähkötehtävään, eikä siitä koskaan mitään valmista tullut. Olisi pitänyt mennä vain eteenpäin, niin ehkä olisi nyt mahdollisuuksia.
Toisaalta Oulussa ei tainnut olla muilla täysiä lähtöpisteitä kuin minulla, joten pääsen siinä hiukan hyötymään... Outoa, että suurimmalla osalla lähtöpisteet olivat vain siinä kahdenkymmenen paremmalla puolella. Yli kolmenkymmenen pisteitä oli vain muutamia. Olin kuvitellut, että lääkikseen hakee nimenomaan ne lukiossa parhaiten menestyneet.- aaltoilevaa
Tässä äitiäkin jännittää. Isomeerit ja sähkötehtävät menneet ok. Eka kerta pyrkiä pojalla. Olisi suoraan päässyt Aaltoon.
- tuukkonaa
Osa pyrkii hginnlääkikseen. Aaltoon. Oikeustieteelliseen
- rytkyi
Ei kai Oulussa niin surkeeta porukkaa oo hakemassa että parilla lähtöpisteet.
- eikakkosvaihtoehtoa
En tarvitsekaan kakkosvaihtoehtoa kehiin! Pääsin sisään!
Nähtävästi hyöty, jonka sain muita korkeimmista lähtöpisteistä riitti siivittävään sisällepääsyyn. - ryijyt
eikakkosvaihtoehtoa kirjoitti:
En tarvitsekaan kakkosvaihtoehtoa kehiin! Pääsin sisään!
Nähtävästi hyöty, jonka sain muita korkeimmista lähtöpisteistä riitti siivittävään sisällepääsyyn.Oulussa vai? Hgissä ottavat huomioon ruotsinkielen.
- eikakkosvaihtoehtoa
Oulussa sai pisteitä neljästä arvosanasta. Kielten kohdalla huomioitiin vieraan kielen vaihtoehtona myös toinen kotimainen, näistä parempi. Minulle hyvä, koska sain englannista vain E:n, mutta ruotsista L:n.
- erosii
Tulokset 1.7. Yöllä. Opintopolku menee tukkoon.
- Tohtoriainesta
Omat tulokset näkyy jo Opintopolussa ainakin Treen osalta.
- Huhhhjännittää
Nyt on ainakin Kuopion ja elukan tulokset tullut.
- Opeksi
Ja Tampere valmis. Elukan sivuilta löytyy ainoana nimilista ja pisterajat
- adkä
Joko Hgin tulokset?????? Tuleeko sähköpostiin vai kirje kotiin???
- Täti
Eivät oo Hgin tulokset tulleet. Koko sukukunta on ens yönä hereillä. Ne tulevat öisin. Ne tulokset. Siis oikopolkuun. Arvaan, että se menee tukkoon, kun satatuhatta yrittää sisään yhtä aikaa. Pulmia on oikopolussa ja muissakin pääsykokeiden tulosten selvittelyssä. Tänä vuonna se on erityisen sekavaa, kun vaihtoehtojen kirjo sotkee kuvioita. Malttakaa ihmiset vielä vajaa vuorokausi. Koko maailma tietää silloin, ketkä Suomessa pääsivät lääketieteelliseen v. 2015.
- fsafaxzvzv
ei oo tainnu minnekkään tiedekuntaan ilmestyy yöllä tulokset opintopolkuun
- znm
Tuleeko kirje kotiin pe mennessä Hgissä jos pääsee???
- ghhkl
Hgin pisteet 131 . Mitkä on raakapisteet70 vai?
- jänitystä
Joko Hgin raakapisteet tullet? Mitä arvelette. Max 131. Oisko 74??
- simputti
Tais olla 63p. Aika rajusti arviosi meni yläkantiin.. :)
- eto
Joko opintopolku tukossa. Oottelen hgin raakapisteitä
- aaaasaaa
Raakapisteet http://alyvuoto.epione.fi/index.php?topic=16137.0
Ne, jotka eivät jaksa lukea:
Yleislääkikset
Hki: 63,25
Hki(ruotsinkielinen): 51,5
Tampere: 61
Turku: 58,25
Oulu: 57
Kuopio: 55
Hampaat
Turku: 50,75
Oulu: 48
Eläinlääkis Helsingissä: 45,25
Eläinlääkiksen raja on kyllä huumaavan alhainen. Samoin hampaiden! Itse hain Turkuun, mutten pääse opintopolkuun. Pakko mennä tsekkaamaan paikan päältä ,jos paikka aukesi. Menee todella tiukille. Olen laskenut itselleni todella rankalla arvostelulla juuri tuon 58p molemmin puolin. Jännittää kauheasti...- zincan
Kiitos sulle listasta. En ole huomannut älyvuodosta.
- asadsa
Hkiin tuo on alaraja mutta mikä oli pääsykoekiintiöissä parhain????
- itäsuomesta
Mä arvioin itelleni pisteeks 54, mutt pääsin silti sisään! Neljäs hakukerta oli... :D
- epppå
Miten hkiin noin alhaiset pisteet? Joko näkyy tiedekunnan ovessa?
- guiiu
Ei pääse opintopolkuun pe kotona.
- aaaasaa
Niinhän siinä kävi, että omat pisteet jäivät tasan 58 pisteeseen, eli 0,25p rajan väärälle puolelle. Ei muuta ku uutta matoa koukkuun. Intin takia voi jäädä 2016 välistä, mutta 2017 kokeesta mennään läpi vaikka väkisin :D
- Vihdoinkin
Tosi harmi, itellä oli viime vuonna sama tilanne,tai no jäin 1,5 pisteen päähän. Mutta ärsyttävintä oli että tiesin vielä feilanneeni superhelpoissa fyssan monivalinnoissa, että sellasesta idioottimaisuudesta jäi kiinni sisäänpääsy... Nyt onneks pääsin rajan paremmalle puolelle :) Hyvä asenne sulla, ja lähtötaso varmasti sen verran hyvä että seuraavaan kokeeseen ei tarvitse niin paljon lukea.
- wewewewe
Joko näkyy Tukholmankadulla ovessa?????
- rtoo
Paksu kirje tuli ja Hgin lääkis.
- kakkatippuu
Helsingin lääkiksessä ja kaiketi muissakin parhaatkin jäivät raakapisteissä rutosti, koska paras sai 92 pinnaa.
Tarkoitus selvästikin onn, että paska tippuu rattailta, kuten professori Wiberg esitti kerran. Ajatus oli, että kuka tahansa sais aloitta opinnot ja rattaat hoitavat jyvät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3197544Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771843
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551171Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019