Mikä on teidän pituusero on ja onko teillä jotain harmia siitä jos on paljon?
Meille on noin 20 cm eroa. Itse olen 172 ja mies lähes 195cm.
Alussa tuntui että ero oli ongelma kun pussaaminen ja välillä seksissäkin oli haasteita.
Paras seksi oli kun mies tulee takaa mutta pituuseron takia piti aika löytää joku pieni jakkara tai vastaava.
Tähän ongelmaan tuli ratkaisu kun vaihdoin työpaikka ja menin sihteeriksi ja opettelin korkokengillä kävelemistä.
Tänä päivänä kuljen melkein ainoastaan kengillä missä 9-11 cm korko, usein myös kotona.
Silloin kun on tule harrastaa seksiä niin pituus on ollut kohdilla korkojen kanssa.
Usein ilta on päättynyt suihkussa korkokengät jalassa seksiä harrastaessa.
pituusero?
8
<50
Vastaukset
- lasku-toimitus
No muijan kolo on jotain 12 cm ja minulla molo 19 cm, joten erotus on 7 cm.
- Nainen158
Meillä 16cm eroa (minä 158cm ja mies 174cm). Tää pituusero tosi ihanteellinen siinä mielessä ettei suutelu tuota ongelmia eikä myöskään seksissä ole ongelmia.
Meillä on pituuseroa 30cm. Minä 181 ja vaimo 151. Takaapäin pannessa pillu on vähän alhaalla.
- Lotte91
Meillä pituusero on lähes 30 cm ja korkokenkien kanssa onnistuu tosi hyvin ;)
Korkokengät ovat muuten myös kiva lisä mauste aina ;) Ne ovat melkein aina mukana, ensin 9 tunnin työpäivä niillä ja sitten vielä kivaa kotona…. Mies tykkää kun niissä on hyvät aromit. - erohyvästä
Meillä myös pituuseroa tasaan koroilla. Mies vielä tykkää naida kun mulla korkeat korot.Pyllykin tulee parempaan asentoon ja kalu menee tosi syvälle. Olen itsekin alkanut kiinnostumaan siitä. Mukava yllättää mies kun tulee kotiin ja mulla korkkarit jalassa.Se tietää aina naimista lopuksi.
- eroa
28. No problem
- pieninainenko
20cm pituusero meillä ja haittaa lähetyssaarnaja-asennossa. Mikä suosikkini. Uppoan lähinnä sinne miehen alle.... Takaapäin paras. Muuten ei haittaa, kun käytän yleensä 10cm korkoja. Mies sanoo pieneksi ja mikäpä sen kiihottavampaa kun iso mies vähän sängyssä paiskoo ja ottaa kunnolla kiinni..
- Pituutta
18 cm. Vaimo 167, minä 185. Joskus toimii, mutta välillä heiman pienempikin ero kelpaisi, koska vaimo ei käytä korkoja koskaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 437798
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04718- 684363
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363163Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2433068Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452706Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262665- 372433
- 412006
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731807