langaton murtohälytin taloon

hemppa

Millaisia gsm -robottipuhelimella varustettuja murtohälyttimiä on markkinoilla ja onko kokemuksia, aiheuttavatko kotieläimet sisällä ollessaan vääriä hälytyksiä?

3

833

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VAHINKOVAKUUTUSYHTIÖIDEN HYVÄKSYMÄT RIKOSILMOITINKESKUKSET:
      www.vakes.fi/svk/suomi/index.jsp?cid=svk_fi_vah15

• Jocuko

Yleisesti ottaen sinne ei ole hyvä mennä, jos sattuu olemaan joku huumeporukka asialla.

Toki, jos jättävät ovia tai ikkunoita auki, on hälytys paikallaan. Vak.yhtiön tarkastajan mukaan suurimmat kustannukset syntyvät nykyisin siitä, että varkaiden jäljiltä putket jäätyvät ja tulee vesivahinko.

• Humppa

No onhan niitä, vaikka millaisia. Lelusta-ammattikäyttöön ja kaikkea siltä väliltä.

Mulla on sellaset suht. kunnolliset vehkeet ja tunnistimina "koiratutkat" Koiran pitäis siis voida liikkua sisällä aiheuttamatta hälytystä. Periaatteessa näin onkin, mutta keskim. kerran vuodessa tulee kuitenkin selittämätön hälytys, jonka koira ilmeisesti aiheuttaa. Luoja tietää, muttei kerro..
      Kotieläinten aiheuttamat hälyt on siis kiinni siitä millaiset ja miten laadukkaat ne liiketunnistimet on, itse laitteella ei ole asiaan merkitystä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1583
    2. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      125
      989
    3. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      941
    4. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      98
      919
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      57
      787
    6. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      45
      642
    7. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      64
      632
    8. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      236
      618
    9. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      617
    10. 49
      577
    Aihe