Roadkill Mc

yammu125cm

Millasta porukka...oon muuttamassa huittisiin ja moottoripyörät kiinnostaa ja hankinnassa olis 125 jammu nyt aluksi ku kortin sain toukokuussa..mmyöhemmin harlikka....oon remsee luontonen ja hyvä jätkä...

30

4013

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • möhkökawa

      Oletetusti ihan tavallista mc-klubi toimintaa. Kesäkausi ajetaan yhdessä ja talvikausi rasvataan vehkeitä.

    • yammu125cm

      Voiko sinne mennä käymään ja koska sais liiivit ja jäseneks..maksaako jotain?

    • möhkökawa

      Koeaika näissä jäsnyys asioissa on tiukka! Riippuu kuinka joustava olet? Pystytkö venymään tarpeeksi? Onko sinulla jo nahkahousut?
      Harkitse onko liivit sen arvoiset? Paluuta ei ole!
      Jengiläiset ovat kovia kavereita. Sääliä ei tunneta.
      Muuta jos olet valmis antamaan kaikkesi, niin polje kone käyntiin ja kurvaa kerholle!

    • yammu125cm

      ei ole nahkahousuja. mistäköhän sellaiset sais? ai millai kovia?uskaltaako sinne sit mennä ettei käy mitenkään?oletko ollut siellä jos voisit puhua että olisin vaikka tulossa jos heille sopisi.

    • Honra

      Tämä ko kerho on MCC, ei MC, siinä on ero. Yamaha-kuskille tosin vaihtoehto, kirjoituksesi on kuitenkin provo, melko huono sellainen.

      • MCCvsMC

        Sepelvaltimotauti (morbus cordis coronarius, MCC) on sydänlihaksen omasta verenkierrosta ja hapensaannista huolehtivien sepelvaltimoiden verenkierron häiriytymisen aiheuttama sairaus.
        Sepelvaltimotaudin riskitekijöitä ovat diabetes, tupakointi, korkea ikä, koholla oleva veren kolesteroli ja verenpainetauti.


    • möhkökawa

      Jos nahkahousuja ei ole, uskoisin, että farkkuhousukin käy, kunhan eivät ole löysät! Kovan luokan motoristeilla on tapana pitää asetta mukana. Täällä pikkukylässä ilmeisesti riittää, että kantaa meisseliä kädessä! Ovat sillä tavalla kovia.
      Vaikka paras ajokausi käynnissä, niin kyllä kerholla aina joku on. Onhan tämäkin prosenttijengi tavallaan! Vain prosentilla on prätkät! Muut painaa polkupyrällä tossa kylällä sossuun tai ovat sieltä just tulossa. Fattarahoilla tilaillaan keräilykortteja(Pokemon)..
      Voin tietysti kysyä häiritseekö se heidän pelisessioitaan jos joku tuleen poikkeemaan.

    • yammu125cm

      Kiva jos viitsit kysyä..Farkut löytyy ja mustat..saako aseen heti vai sitten kun on jäsen?olen ajanut tallin ohi muutaman kerran mutten uskaltanut mennä vielä..paljonko on jäsen maksut?kenelle ne maksetaan?olen nyt 17v ja kun täytän 18 ostan harlikan.

    • ootpaska

      Sitten heräsit ja päästit kissan ulos.

    • Supermiäs

      Mitä sit tapahtuu jos aijaa yli kolmeesattaa polliisia karkuu ja väistää kaikki piikkimatot ku ne näkkee supermiähen katseella jo kahren neliökilometrin päästä ja sit tullee helikopterimiähet jokka seuraa mua ja sit selviää et mää oonki niitte helikopterimiästen palkanmaksaja ja sikku ne ei usko et oon ni ne laittaa pakkopaitaa ja viä hulluje huaneeseen ja antaa ruiskeita persiiseen ja sähköiskuja päähän ja sikku niilläkään ei oo mittään vaikutusta ni sit tehrää lopotomia ja sikku silläkä ei oo mittää vaikutusta ni sit ne laittaa mut eruskuntaan ja sit mää laitan suamen ja reikan asiat kerrala kuntoon. PISTE.

    • yammu125cm

      Miksi pilkkaatte motoristeja....en tunne porukkaa huittisissa ja haluan moottori toimintaan ja olen kuullut tästä kerhosta ja siksi kyselen koska haluan moottoritoimintaan mukaan...Asialliset vastaukset kiitos

      • Jaavallako

        Älä ny vtun palikka enää jaksa vääntää tätä saissea, kasva ensin ja kysele sen jälkeen. Edelleen, olet huono provo, tosin yleinen sellainen koskien MC-ja MCC-keskusteluja.


    • yammu125cm

      saisko niitä asiallisia vastauksia...jos ja kun pääsen Roadkilliin ni tuuppa juttelee asenteestasi...eli paljon on jäsenmksut?

      • Jaavallako

        Pentu, lykkää se jammu järveen jo ja aja Jopolla. Provo olet, usko jo!!!!!


    • möhkökawa

      Hei taas!
      Voisit tietysti hankkia Harlikka tarroja ja liimata niitä Yömahan tankkiin. Saattais antaa kivan vaikutelman kun liikkuu motoristi piireissä.
      Maalikynä tai spriitussi jos löytyy, niin jonku räväkän iskulauseen vois kirjoittaa vaikka lokasuojaan.. "AJA TAI KUOLE" voisi toimia just japsipyörän päristessä!

    • yammu125cm

      >>Nii just---ostan oman harlikan enkä mitään vitun tarroja!!!Voisko joku Roadkillin membereistä vastata mun kysymyksiin?recpet

    • möhkökawa
    • yammu125cm

      onhan kaikissa kerhoissa naisia mukana..eikö moottoripyörä oo kaikille...voisko joku aito roadkilleri vastata että saisko tulla käymään..tuota linkkiä en uskalla avata jos se on vaan jäsenille.

    • yammu125cm

      ja en halua aiheuttaa mitään jengi kahinoita...haluan vaan liittyy kerhoon missä hyvä meininki

    • yammu125cm

      koska seuraavat juhlat roadkillillä?jos sais tulla kattelee ja kyselee?

      • yammu250km

        Ei lapsille!


    • honramiäs

      jos ny vaan menisit käymään siellä paikanpäällä.ni voisit helpommin saada vastauksia kysymyksiin,tai ottasit johonki niistä yhteyttä :)

    • Akim111

      Yksi noista miesjäsenistä on juuri kuollut, ainaskin samanniminen löytyy Lauttakylän lehden kuolleita palstalta

      • oohiljaa

        tarviiko koittaa mollata kunnon kerhoo ja jos eti tiedä totuutta niin älä täällä vingu niinkuin tietäisit mistä puhut.


    • Vaipathousuun

      Varsinainen McPampers

      • LadyBiker69

        Perustein..?


    • Ravintoketju

      Hohhoijaa. Jos jostain asiasta haluaa oikeasti jotakin tietää, niin ei sitä tietoa ainakaan täältä löydä. Tyhjänpäiväistä v##tuilua täällä kylläkin piisaa.

    • Anonyymi

      125 voi olla vähän liian pieni pytty liittyäkseen kerhoon.

      • Anonyymi

        Kyllä auttaa jos on iso nahkatakki.


    • Anonyymi

      Huittisisa riittää,kun lietepytty on riittävän iso!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      106
      7598
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2832
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2422
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      116
      2139
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1809
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1563
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1426
    8. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1414
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1341
    Aihe