Lihavan ongelmat

KSTKUBNTRD

Eihän tämä aina niin mukavaa ole tämä lihavana olo. Vaikka mihinkään ei koske niin hankaluuksia on. Ei saa koskaan kivoja vaatteita, aina jostain ahistaa. Kenkiä ei tahdo saada jalkaan, takit ei mahdu kiinni. Autossa ei mahdu ratin ja penkin väliin, ja jos mahtuu niin jalat ei yllä polkimille. Ei yllä kunnolla pyyhkiä takapuoltaan. Mahan alus ja nivustaipeet hikoaa ja ovat öisin kipeät. Peräaukko kutiaa. Läskit painaa virtsarakkoa ja aina kusettaa. Miehen syliin ei pääse sängyssä kun maha on eessä, huulet vain koskettaa toisiaan. Seksiä sentään saa kun mies on kekseliäs. Pelottaa että saunan lauteet pettää. Yleisellä paikalla ei voi syödä kun ihmiset luulee että olen syönyt itseni tällaiseksi. Töissä täytyy valita kulkureitit että mahtuu ohittamaan työkaverin. Ei mahdu sovituskoppeihin eikä pieniin vessoihin, ja jos mahtuu niin siellä ei voi kuin seisoa, lentokoneen turvavyö ei yllä kiinni. Polkupyörällä ajo hankaloitui kun ei meinaa mahtua tangon ja satulan väliin ajamaan lähtiessä. Jalkoja ei saa rasvatuksi ilman hirveää ähellystä ja sukkien jalkaan laitto on taitolaji. Liikuntaa täytyy harrastaa salaa ettei ihmiset nää liikkuvaa lihapullaa tai eivät työnny seuraksi, kenenkään tahdissa kun ei enää pysy hengästymättä. Tässä näitä ongelmia aluksi, olen kuitenkin perheeni rakastama onnellinen nainen ehkä joku päivä selätän tämän ongelman. Ps. En ota vastaan laihdutusvinkkejä, tiedän aiheesta jo kaiken.

7

201

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lakome

      juu, ei varmaan hääviä oo! Onneks oon ite laiha ja komee! mut ittehän oot kilot kasannu.

    • nytnäinjoskustoisin

      Tuttuja juttuja ovat. Lisäilenpä minäkin tähän, jalkoja ei saa ristiin istuessa, joutuu jalat levällään istumaan. Jos jotain tippuu lattialle, saa kekseliäisyyttä käyttää, että sen sieltä ylös saa. Mäkiä on vaikea ylöspäin kiivetä, kun jalka ei nouse ja ottaa mahaan kiinni. Selkää on turha itse yrittää raapia, eivät ne kädet sinne yllä ja taivu. Autosta nouseminenkin jumpasta käy, kun on penkki niin alhaalla. Ja sängystä kierimällä ylös. Aina välillä näitä tulee mieleen, mutta en nyt muista, niin olit kattavasti luetellutkin.

      • nytnäin

        Unohdin vielä. Sanoit, että mihinkään ei koske, se on hyvä se. Minua koskee jalkapohjiin ja alaselkään.


    • niinpänii

      Jos tuo on totta niin minkä pituinen ja painoinen olet? Noin vaikeaa on vain jollain tyyliin 200-kiloisella. Muutenkin täysin turha avautuminen.

      • tämähetki

        Tämän palstan aihe on lihavuus, joten aiheesta saa avautua. Lisäisin ongelmiin että isompi lapsi ei pysy sylissä kun ei ole polvia, ne on vatsan alla piilossa. Vauvan voi pitää mahan päällä. Hyvää kesää!


      • katlootti

        Kiva et joku on välillä rehellinenkin...


      • uskonpuutevaivaa

        Laihdutus on peestä alku meni hyvin 12.5 alkoi 12.6.108-104 ja sen jälkeen vain 103 jossa pysynyt.Pirhana nyt on pakko saada alas lisää kohti 100kg saanut ennenkin pakko vähentää kaloreita lisää.Tavoite 88kg.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4809
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      125
      4383
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2851
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1921
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1699
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1690
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      104
      1665
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1593
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe